- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

New vain alert op mn bicep ook 
Is ook ver zat
Mijn training van vandaag zal op het rugbyveld gebeuren![]()
Ik gooi af en toe over in t park met een vriend die american football heeft gedaan in Amerika. Beetje hollen en gekdoen, leuker kunnen we het maken, ook makkelijker Doe je goed, das net een lekkere afstand om te doen.
Ik doe de 5K nu elke zondag om dat beetje conditie wat ik nog heb te behouden![]()
5km aan één stuk ren ik nog net niet denk ik.Nice bench man, heb jij ooit 5x5 geprobeerd? (of op overige compounds) Zo ja, wat is jouw ervaring hiermee?
36kg is 2kg meer dan vorige keer, dat was 5x10x34kg.
Moest door een fout met inschrijvingen vorige periode nu voor twee periodes vakken afsluiten. Heb vanaf maandagochtend tot een dutje van een uurtje terug 13 uur geslapen in totaal, was voor mn dutje 30 uur wakker, ben inmiddels resistent voor caffeine maar heb mn deadlines gehaald
Voeding was redelijk, niet clean maar qua cals en macros prima. Morgen staat lowerbody op t programma.Over dat wennen kun je nog altijd een deload doen en dan de week erop een PR zetten, wat met cyclussen werken althans dat lees ik moet ik zelf nog ervaren. Bedankt.
--------
Moeite met 10x26 en dan nog even 2x10x36, nice !![]()

). Maar de hoofdregel blijft natuurlijk: pak de methode die het leukst is en lekkerst voelt voor je spieren!
lekker weer, michiel
Dat was een zwaar weekje zo te zien! Gelukkig heb je de training weer opgepakt!Dit weekend nog plannen?
komt allemaal weer goed kerel, idd langzaam weer back on track.