- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ziet er prima uit man. wat doe je met die CGBP? 3x12x32,5? wtf... Ik zou op die derde oefening nog een iets lagere reprange pakken (8-10) ipv de 12jes die je nu doet. regular bench wordt wel goed nu man, nice!
Bench begint te komen, ff kijken of ik volgende keer 5x3x80 of 82.5 pak.
Laat ik het zo zeggen: lekker mn metabolisme aan het werk gezet met pasen
maar voor de rest prima, moet wel zeggen dat krachtgains enzo wat stroever beginnen te lopen maar ik cut al sinds half/eind januari ofzo dus tsja... Verder is mn weegschaal kaputski 
Vandaag lekker de lats aangepakt zie ik, dat met het voordoen van hoe het niet moet kan ook alleen jou weer overkomen
Ik hoop voor je dat je er voor de rest niets aan over houdt.
En waren kleine dingetjes, zal er niet te veel aan overhouden schat ik zo
Whaha.je weet zelf wel wat het probleem is toch? consistentie.maar ik cut al sinds half/eind januari ofzo dus tsja...

mooizo!Mn pens is er grotendeels af en mijn spiegelbeeld is een stuk beter![]()
Avondje aan de zuip was dat volgens mij, de dag erna wel weer een beetje geprobeerd te compenseren haha. Ik mik nu in principe op minimaal 170gr eiwit en 75gr vet en een calorietekort van 500 cals. Laatste twee pieken qua cals waren de paasdagen, opzich niet ongezond gegeten maar wel veel
Voelt echt als de laatste keer los voor de eindsprint naar zichtbare abs 
Ja klopt. Qua gewicht is vochtbalans waarschijnlijk de voonaamste oorzaak van de fluctuaties en de grootste pieken en dalen waren in de weken dat ik aan het carbcyclen was dus dat maakt wel sense. En 4000 heb ik maar 1x aangetikt hoorAvondje aan de zuip was dat volgens mij, de dag erna wel weer een beetje geprobeerd te compenseren haha. Ik mik nu in principe op minimaal 170gr eiwit en 75gr vet en een calorietekort van 500 cals. Laatste twee pieken qua cals waren de paasdagen, opzich niet ongezond gegeten maar wel veel
Voelt echt als de laatste keer los voor de eindsprint naar zichtbare abs
![]()

En er zijn al glooiingen zichtbaar waar de blokjes moeten komen
In goed licht zie je de contouren zegmaar.

Poeh lang niet meer geweest hier...
Still going strong zie ik , nice deads McLift keep it up!![]()
lekkere workouts mac, heb je nu weer wat meer tijd ja...?

Waarom geen mixed grip op 160? Normal gaat geheid falen ja
DL lijkt wat lager als dat het eerst was, dipje ofzo? (niet dat het slecht is, maar ben meer gewend)
hahaha, WTF doe je met al die grip switches? Gewoon beginnen met overhands tot je niet meer kan, daarna switchen naar mixed en indien noodzakelijk kun je die gay lord straps er altijd nog bijpakken
Hoe was je techniek op je 170?
170 viel me mee, voelde best solide. Upperback nog niet als een huis maar t focussen op techniek werpt vruchten af.