XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.541
Weet ik niet. Denk de zweden, die waren goed toen ik vorige keer keek :)

• #6.542
Benchpress
10x22.5kg
10x25kg
5x55kg
3x65kg
3x80kg
5x80kg Laatste spot. Liet me opfokken door mn spotter, volgende keer weer 5x3.
10x65kg

Standing Shoulderpress
8x22.5kg
8x32.5kg
8x32.5kg
8x32.5kg
6x32.5kg Na 6e rep lag ie dood op mn borst en was t klaar.

Close Grip Bench
3x12x32.5kg Hihi

Superset Pecdeck, Single Arm DB Upright Row, Pushdown
15x60 ss 12x14kg ss 12x46kg
10x70 ss 12x16kg ss 12x46kg
12x60 ss 12x16kg ss 12x46kg

DB Upright Row is een blijvertje, target mn side delts er beter mee dan raises :)

• #6.543
Pullups Hammergrip
8xBW
6xBW
6xBW
6xBW
6xBW 6e lelijk

Toen heb ik met voordoen hoe een deadlift niét moet iets verdoet in mn rug waardoor ik pendlays en db rows heb geskipped. Beetje faalverhaal maar voelde niet goed bij t opwarmen dus better safe than sorry.

Pullups Normal grip
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

BB Curls
10x15kg
12x25kg
12x25kg
12+3x25kg

Lat Pulldown
12x41kg superset 10x20kg machinecurl
12x46kg
7x50kg

Superset Straight Arm Lat Pulldown, Rope Curl
12x41kg ss 15x27kg
15x41kg ss 12x32kg
12x46kg ss 12x32kg

ziet er prima uit man. wat doe je met die CGBP? 3x12x32,5? wtf... Ik zou op die derde oefening nog een iets lagere reprange pakken (8-10) ipv de 12jes die je nu doet. regular bench wordt wel goed nu man, nice!

Training ziet goed uit. Hoe verloopt cut?

Vandaag lekker de lats aangepakt zie ik, dat met het voordoen van hoe het niet moet kan ook alleen jou weer overkomen :roflol:
Ik hoop voor je dat je er voor de rest niets aan over houdt.

• #6.547
ziet er prima uit man. wat doe je met die CGBP? 3x12x32,5? wtf... Ik zou op die derde oefening nog een iets lagere reprange pakken (8-10) ipv de 12jes die je nu doet. regular bench wordt wel goed nu man, nice!

Ja ik weet niet, ik was echt verbaasd dat ie zwaar ging. Was wel explosief nog. En ik zal kijken wat ik voor je kan doen :D Bench begint te komen, ff kijken of ik volgende keer 5x3x80 of 82.5 pak.

Training ziet goed uit. Hoe verloopt cut?

Cheers :) Laat ik het zo zeggen: lekker mn metabolisme aan het werk gezet met pasen :D maar voor de rest prima, moet wel zeggen dat krachtgains enzo wat stroever beginnen te lopen maar ik cut al sinds half/eind januari ofzo dus tsja... Verder is mn weegschaal kaputski :p

Vandaag lekker de lats aangepakt zie ik, dat met het voordoen van hoe het niet moet kan ook alleen jou weer overkomen :roflol:
Ik hoop voor je dat je er voor de rest niets aan over houdt.

Jup, ook wel s lache voor de afwisseling maar geen pendlays en db rows is wel takkezooi :o En waren kleine dingetjes, zal er niet te veel aan overhouden schat ik zo ;) Whaha.

maar ik cut al sinds half/eind januari ofzo dus tsja...
je weet zelf wel wat het probleem is toch? consistentie.

ik heb bij de eerste keer cutten ook maanden lang lopen klooien en shit. onregelmatigheid is kan geen basis zijn als je cut. progressie meten kun je ook alleen doen als je consistent bent. als je eens in de 4 weken squats, moet je ook niet verbaast zijn als je squat achter gaat lopen op den duur... Uiteindelijk kun jij beter een periode van zes weken uitzoeken waarin je echt tijd hebt om consequent de gym te bezoeken en de mogelijkheid hebt om goed te eten. Dan ben je in zes weken echt ineens vele malen verder dan wat je nu in maanden hebt gedaan. no offence natuurlijk, puur advies dit.

• #6.549
Oh ik bedoelde meer dat mn krachtgains nu wat minder makkelijk gaan dan een tijd terug en dat ik denk dat dat er te maken heeft dat ik al een tijd aan het cutten ben. Lange tijd heb ik gewoon kracht gewonnen tijdens het cutten maar dat gaat nu wat stroever. Ik ben niet per se ontevreden over mijn progressie, tuurlijk het cutten kan sneller gaan maar langzaam cutten en kracht winnen is in mijn situatie ideaal omdat ik naar de zomer toe aan het werken ben sinds januari. Ben niet van mening dat ik aan het k*tten ben. Mn pens is er grotendeels af en mijn spiegelbeeld is een stuk beter ;)

cals.jpg

weight.jpg

waist.jpg

Hmm gaat met pieken en dalen maar zo te zien kom je uiteindelijk wel mooi laag met bf% ;)

Wel flinke fluctuaties in voeding zeg! Ene dag 2000- andere 4000+ :eek:
Maargoed, de 7-dagen energiebalans is waarschijnlijk belangrijker.

• #6.552
Ja klopt. Qua gewicht is vochtbalans waarschijnlijk de voonaamste oorzaak van de fluctuaties en de grootste pieken en dalen waren in de weken dat ik aan het carbcyclen was dus dat maakt wel sense. En 4000 heb ik maar 1x aangetikt hoor :p Avondje aan de zuip was dat volgens mij, de dag erna wel weer een beetje geprobeerd te compenseren haha. Ik mik nu in principe op minimaal 170gr eiwit en 75gr vet en een calorietekort van 500 cals. Laatste twee pieken qua cals waren de paasdagen, opzich niet ongezond gegeten maar wel veel :D Voelt echt als de laatste keer los voor de eindsprint naar zichtbare abs ;)

Ja klopt. Qua gewicht is vochtbalans waarschijnlijk de voonaamste oorzaak van de fluctuaties en de grootste pieken en dalen waren in de weken dat ik aan het carbcyclen was dus dat maakt wel sense. En 4000 heb ik maar 1x aangetikt hoor :p Avondje aan de zuip was dat volgens mij, de dag erna wel weer een beetje geprobeerd te compenseren haha. Ik mik nu in principe op minimaal 170gr eiwit en 75gr vet en een calorietekort van 500 cals. Laatste twee pieken qua cals waren de paasdagen, opzich niet ongezond gegeten maar wel veel :D Voelt echt als de laatste keer los voor de eindsprint naar zichtbare abs ;)

Ja dacht het al wel, fluctuaties in gewicht moet je niet teveel op letten.
Plan klinkt goed. 170gr eiwit is zeker genoeg.
Hehe ken het, hiero ook lekker gebulkt van het weekend ;)
Zichtbare abs al aan de horizon?

• #6.554
Nee klopt maar omdat het zo fluctueerd meet ik toch elke dag, krijg je een mooi overzicht. Anders heb je steeds een lange horizontale streep als je geen meetmoment hebt. Mikte eerst op 40% omdat ik goede progressie maakte maar in de praktijk is het gewoon niet praktisch om aan 225gr eiwit te komen bij 2300 cals. Vandaag wel een en in die richting met een halve kilo kippenpoten :D En er zijn al glooiingen zichtbaar waar de blokjes moeten komen :p In goed licht zie je de contouren zegmaar.

• #6.555
Lekker gespeeld vandaag.

Squat
10x20kg
5x50kg
5x80kg
3x110kg
3x115kg
3x120kg
2x125kg
4x110kg

Deadlift Deadstop
5x60kg Sumo
5x100kg Sumo
3x130kg Sumo
1x130kg Vanaf hier conventional, ging toch soepeler :P
6x150kg Na 2e rep mixed grip
1x170kg Straps
4x150kg Mixed grip
Fx160kg Normal grip
4x130kg Na 2e rep mixed grip
6x130kg Mixed grip

Superset Legpress, Seated Calfraise
8x140kg ss 12x45kg
8x170kg ss 15x45kg
8x170kg ss 15x45kg

Superset DB Shrug met hold, Decline Crunch Met plate met rechte armen boven mn hoofd :roflol:
12x28kg ss 10xBW+15kg
12x28kg ss 6xBW+15kg dropset 10xBW
12x28kg dropset 8x18kg

Poeh lang niet meer geweest hier...:o

Still going strong zie ik , nice deads McLift keep it up!:)

lekkere workouts mac, heb je nu weer wat meer tijd ja...?

Waarom geen mixed grip op 160? Normal gaat geheid falen ja ;)
DL lijkt wat lager als dat het eerst was, dipje ofzo? (niet dat het slecht is, maar ben meer gewend :D)

hahaha, WTF doe je met al die grip switches? Gewoon beginnen met overhands tot je niet meer kan, daarna switchen naar mixed en indien noodzakelijk kun je die gay lord straps er altijd nog bijpakken :p
Hoe was je techniek op je 170?

• #6.560
Poeh lang niet meer geweest hier...:o

Still going strong zie ik , nice deads McLift keep it up!:)

Cheers Marcella. Wat lees ik nou, gaat onze juicyluicy cutplannen maken?

lekkere workouts mac, heb je nu weer wat meer tijd ja...?

Ja het stressen is gelukkig voorbij ;)

Waarom geen mixed grip op 160? Normal gaat geheid falen ja ;)
DL lijkt wat lager als dat het eerst was, dipje ofzo? (niet dat het slecht is, maar ben meer gewend :D)

Vanwege iets te veel gripresets op 150. Faalde niet op grip overigens. Edit: las je vraag verkeerd, was volgens mij wel mixed grip... Maja /care
En dat klopt maar als je mn laatste LB-workouts terugkijkt dan zie je dat ik weer een stap terug heb genomen om aan mn techniek te werken.

hahaha, WTF doe je met al die grip switches? Gewoon beginnen met overhands tot je niet meer kan, daarna switchen naar mixed en indien noodzakelijk kun je die gay lord straps er altijd nog bijpakken :p
Hoe was je techniek op je 170?

Gheghe klinkt ingewikkelder dan t was, alleen die 170 was met straps, de rest waar nodig mixed grip. En later teruggeswitched naar normal grip en later weer mixed :P 170 viel me mee, voelde best solide. Upperback nog niet als een huis maar t focussen op techniek werpt vruchten af.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven