AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Lekkere deadlift:). Maar gast, concentration curls:p?

• Topic Starter Topic Starter
:sd:

Laatst bewerkt:
Wel lekkere training, maar zou in vervolg je superdude biceps oef. op het einde pakken en vooraan juist de grote spiergroepen (dus db row/shrugs/vertical traction verplaatsen naar vóór je biceps).

Met KT heb je zeker flinke naverbranding... van wel zo'n 48 uur !!
BCAA's als toevoeging geen probleem, het zal geen kwaad kunnen om deze snelle aminozuren in te nemen na / voor een flinke training. Maar ik denk dat als je goed let op je voeding het helemaal niet nodig is.

Onderbouwing daarvan? 48 uur lijkt mij extreem veel.

@ mc: wat een superdude gehalte :roflol:

Misschien wordt daarmee bedoelt de energie die nodig is om de spieren weer te laten herstellen?

Misschien wordt daarmee bedoelt de energie die nodig is om de spieren weer te laten herstellen?

Is 'naverbranding' dan niet een beetje een foute woordkeuze, of ligt dat aan mij?

Volgens mij bedoelde hij wel degelijk de naverbranding van vet bij cardio, omdat mc zelf zei dat hij z'n glyco wou laag houden om langer na te verbranden.

Dan vind ik 48 uur echt belachelijk veel en op z'n minst gezegd hoogst onwaarschijnlijk, vandaar mijn vraag naar onderbouwing.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Denk dat ik maar bergen komkommer ga inslaan (kost meer energie om te verbranden dan dat het oplevert, dus kan ik in principe lekker schransen om het hongergevoel te stillen).

Principe van de negatieve kcal is wel al achterhaald:) Maargoed, daarover gaan we niet zeuren aangezien er idd amper kcal inzitten :roflol:

Laatst bewerkt:
Denk dat ik maar bergen komkommer ga inslaan (kost meer energie om te verbranden dan dat het oplevert, dus kan ik in principe lekker schransen om het hongergevoel te stillen).
Niet dat er veel kcals in een komkommer zitten (dus ideaal snackvoer), maar MEER kcals nodig voor verbranding dan het oplevert is onzin. Dat is al meegenomen in de vaststelling van het aantal kcals in een komkommer.

Je gaat dalijk nog me deadlift inhalen :mad:

Sterke deadlift gozer!

Thnx dude. Op naar de sterren en daar voorbij!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Superdude onderdelen achteraan de training plaatsen (was je zelf al achter :p ) en verder niet te druk maken om je voeding. Voor (en evt na) cardio wat BCAA's (luistert niet zo nauw volgens mij) en een uurtje na KT en cardio geen carbs eten. Met KT heb je ook flink naverbranding trouwens dus cardio is niet noodzakelijk om vet te verliezen.

Lekkere deadlift btw ;)

Haha ja, die DB rows doen vóór mn :sd: Minder ook mn koolhydraten na de cardio. Ben bang dat ik anders weer over ga op verbranden van koolhydraten ipv lichaamsvet, of dat ik er later in de nacht niet aan toe kom om de koolhydraten te verbranden.

Wel lekkere training, maar zou in vervolg je superdude biceps oef. op het einde pakken en vooraan juist de grote spiergroepen (dus db row/shrugs/vertical traction verplaatsen naar vóór je biceps).

Met KT heb je zeker flinke naverbranding... van wel zo'n 48 uur !!
BCAA's als toevoeging geen probleem, het zal geen kwaad kunnen om deze snelle aminozuren in te nemen na / voor een flinke training. Maar ik denk dat als je goed let op je voeding het helemaal niet nodig is.

Noted! Shrugs op het eind beviel wel goed hoor, traps is toch geen grote spiergroep? Die vertical traction ging wel oke, and besides: staat in dezelfde ruimte als de cardio-apparatuur.

En nee, het zal noodzakelijk zijn, maar dat geld ook zeker voor whey en creatine. Maar al verbeterd het mn gains met 5% dan vind ik het de moeite! Qua voeding... Tsja, laten we het daar maar even niet over hebben. Werk aan de winkel.

Lekkere deadlift:). Maar gast, concentration curls:p?

I know! :roflol:

@ mc: wat een superdude gehalte :roflol:

JAAAHAAAAAA!! :D

Volgens mij bedoelde hij wel degelijk de naverbranding van vet bij cardio, omdat mc zelf zei dat hij z'n glyco wou laag houden om langer na te verbranden.

Idd.

Principe van de negatieve kcal is wel al achterhaald:) Maargoed, daarover gaan we niet zeuren aangezien er idd amper kcal inzitten :roflol:

Niet dat er veel kcals in een komkommer zitten (dus ideaal snackvoer), maar MEER kcals nodig voor verbranding dan het oplevert is onzin. Dat is al meegenomen in de vaststelling van het aantal kcals in een komkommer.

:sad:

Er zit echt een ontzettend dikke duif op ons huis. Nog nooit zo'n vetklep gezien.

Gister feestje gehad (daarom ook benen en UB2 achter elkaar), beetje veel gezopen maar wel mn bakkie kwark meegezeult naar Den Haag! (Jullie hadden de gezichten moeten zien :o). Vrijdag borst en triceps enzo, jwtz. En cardio. Dus. Voedingsschema :gek:

Trouwens, heb al twee dagen lang bizar veel spierpijn in mn :sd:-spieren! Niet normaal! Ook in mn lats, en nu ook mn hele rug (ipv alleen mn onderrug wat ik vaak heb gehad van t deadliften) maar die voel ik doorgaans minder omdat ik die spieren niet zo veel gebruik in mn dagelijks leven.

Had het er gister nog over met een maat van me. Hij vertelde me dat ie wel zag dat die kleine 10kg niet alleen aan mn buik was gekomen :cool:

Shiit, heb echt nog harde :sd:spierpijn!

:fuu: We hadden alleen witbrood, dacht ik haal wel wat bij de c1000: geld vergeten. Ontbeten met een berg Chinees, tot het avondeten teren op een wheyshake :mad:

niks mis met concentration curls toch?

Shiiit, voel me echt futloos. Weinig geslapen en nauwelijks gegeten. Ga morgen wel trainen.

Shiiit, voel me echt futloos. Weinig geslapen en nauwelijks gegeten. Ga morgen wel trainen.

Ai nee, niet doen! Doe desnoods een korte training, maar train vandaag zeker. Doe gewoon de hoofdoefeningen, weet niet welke spiergroepen je vandaag onder handen ging nemen, maar zeker vandaag trainen. Soms zit het er bij mij ook tegen mentaal, maar na de training voel ik me altijd dubbel zo lekker :D

Nee man. Heb 6 uur slaap gehad, twee maaltijden. Gewoon nachtje pitten en morgenochtend knallen. Dan maandag weer benen. Kan me geen zaad-trainingen permiteren als ik spiergroepen 1x per week pak.

Eensch ;)

Op zo een dag gewoon gaan trainen maar je prioriteiten stellen qua oefeningen en volume. Hou het die dag bij enkele compounds die samen een redelijk complete workout geven en doe iets minder setjes dan normaal gesproken op desnoods lager gewicht.
Af en toe een traininkje rustig aan doen kan helemaal geen kwaad :)

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Ik heb zelf wel eens een training halverwege afgebroken omdat hij zo k*t ging. Dag erna teruggekomen en diezelfde training nogmaals gedaan waarbij ik volgens mij nog een PR zette ook :P

Denk dat je deze al hebt gezien in me log. Maar luister naar de eerste minuut.
Do i need to say more ?
http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=player_embedded

Edit:
@BT, ik heb nog nooit een training afgebroken omdat hij zo k*t ging. Je kan het beter af maken lijkt me + heb toch geen tijd aangezien ik 4x per week train. Rest van de dagen heb ik geen tijd om te trainen.

Laatst bewerkt:
Hhaha gisteren feestje, wel gezopen maar WEL je bak kwark meenemen :roflol: haha nou dat is in iedere geval iets goeds ;). Tja mensen snappen dat niet, ach ja boeiuh :p

Lekker man al die spierpijn ;). Hopelijk voel je je vandaag wel beter/fit genoeg om hard te knallen :lifter:

Trapezius is trouwens zeker geen grote maar ook geen kleine spiergroep, ik zelf zie het meer als middelmaat :rolleyes:...vergeleken met bijv. biceps. Vandaar dat ik het zei, maar goed je moet uiteindelijk doen wat voor jou goed voelt en zo te horen gaat dat nog steeds de goede kant op :thumbs:

Wat betreft die 48 uur na verbranding van KT, dat heb ik een aantal keren ergens terug gelezen. Eerst dacht ik daar dat het minder was...iig niet ZO hoog... maar goed even kijken of ik een artikel kan terug vinden, ik dacht op...ergogenics. Het heeft er sowieso (denk ik) mee te maken dat als je spieren herstellen dat je dan ook meer energie verbruikt. Je spieren verbruiken dus meer, dus je verbranding ligt hoger... maar goed ik ga ff zoeken naar dat artikel..bzt :p

P.S.

Wat een onzin! Dat word echt niet meegenomen in de vaststelling van het aantal kcal hoor! Komkommer kost meer om te verbranden dan het qua energie oplevert!

Laatst bewerkt:
+1 Voor PilatesMeisje, in de vaststelling van het aantal kcals voor een product word geen rekening gehouden met de energie die het kost om het te verteren. Zou toch helemaal niet kloppen aangezien ieder persoon een totaal andere verbranding heeft?
En je spieren verbruiken meer kcals zolang ze aan het herstellen zijn, dus dat kan nog wel langer dan 48 uur duren.

Kom op, hou het niveau hoog heren :)

Terug
Naar boven