Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel lekkere training, maar zou in vervolg je superdude biceps oef. op het einde pakken en vooraan juist de grote spiergroepen (dus db row/shrugs/vertical traction verplaatsen naar vóór je biceps).
Met KT heb je zeker flinke naverbranding... van wel zo'n 48 uur !!
BCAA's als toevoeging geen probleem, het zal geen kwaad kunnen om deze snelle aminozuren in te nemen na / voor een flinke training. Maar ik denk dat als je goed let op je voeding het helemaal niet nodig is.

Misschien wordt daarmee bedoelt de energie die nodig is om de spieren weer te laten herstellen?
Denk dat ik maar bergen komkommer ga inslaan (kost meer energie om te verbranden dan dat het oplevert, dus kan ik in principe lekker schransen om het hongergevoel te stillen).
Maargoed, daarover gaan we niet zeuren aangezien er idd amper kcal inzitten 
Niet dat er veel kcals in een komkommer zitten (dus ideaal snackvoer), maar MEER kcals nodig voor verbranding dan het oplevert is onzin. Dat is al meegenomen in de vaststelling van het aantal kcals in een komkommer.Denk dat ik maar bergen komkommer ga inslaan (kost meer energie om te verbranden dan dat het oplevert, dus kan ik in principe lekker schransen om het hongergevoel te stillen).
Je gaat dalijk nog me deadlift inhalen
Sterke deadlift gozer!
Superdude onderdelen achteraan de training plaatsen (was je zelf al achter) en verder niet te druk maken om je voeding. Voor (en evt na) cardio wat BCAA's (luistert niet zo nauw volgens mij) en een uurtje na KT en cardio geen carbs eten. Met KT heb je ook flink naverbranding trouwens dus cardio is niet noodzakelijk om vet te verliezen.
Lekkere deadlift btw![]()
Minder ook mn koolhydraten na de cardio. Ben bang dat ik anders weer over ga op verbranden van koolhydraten ipv lichaamsvet, of dat ik er later in de nacht niet aan toe kom om de koolhydraten te verbranden.Wel lekkere training, maar zou in vervolg je superdude biceps oef. op het einde pakken en vooraan juist de grote spiergroepen (dus db row/shrugs/vertical traction verplaatsen naar vóór je biceps).
Met KT heb je zeker flinke naverbranding... van wel zo'n 48 uur !!
BCAA's als toevoeging geen probleem, het zal geen kwaad kunnen om deze snelle aminozuren in te nemen na / voor een flinke training. Maar ik denk dat als je goed let op je voeding het helemaal niet nodig is.

Volgens mij bedoelde hij wel degelijk de naverbranding van vet bij cardio, omdat mc zelf zei dat hij z'n glyco wou laag houden om langer na te verbranden.
Principe van de negatieve kcal is wel al achterhaaldMaargoed, daarover gaan we niet zeuren aangezien er idd amper kcal inzitten
![]()
Niet dat er veel kcals in een komkommer zitten (dus ideaal snackvoer), maar MEER kcals nodig voor verbranding dan het oplevert is onzin. Dat is al meegenomen in de vaststelling van het aantal kcals in een komkommer.

). Vrijdag borst en triceps enzo, jwtz. En cardio. Dus. Voedingsschema 
-spieren! Niet normaal! Ook in mn lats, en nu ook mn hele rug (ipv alleen mn onderrug wat ik vaak heb gehad van t deadliften) maar die voel ik doorgaans minder omdat ik die spieren niet zo veel gebruik in mn dagelijks leven.
Vraag me ook af wat er mis mee zou moeten zijn. Volgens mij juist alleen maar goed. Isoleert toch net iets meer dan een normale curl, volgens mij
Gewoon het hoognodige doen, korte training van maken en niet verwachten dat je het volle gewicht zal tillen. Daarna voel je je beter, weet ik zeker!Shiiit, voel me echt futloos. Weinig geslapen en nauwelijks gegeten. Ga morgen wel trainen.
Shiiit, voel me echt futloos. Weinig geslapen en nauwelijks gegeten. Ga morgen wel trainen.

Nee man. Heb 6 uur slaap gehad, twee maaltijden. Gewoon nachtje pitten en morgenochtend knallen. Dan maandag weer benen. Kan me geen zaad-trainingen permiteren als ik spiergroepen 1x per week pak.

Eensch

haha nou dat is in iedere geval iets goeds
. Tja mensen snappen dat niet, ach ja boeiuh
. Hopelijk voel je je vandaag wel beter/fit genoeg om hard te knallen 
...vergeleken met bijv. biceps. Vandaar dat ik het zei, maar goed je moet uiteindelijk doen wat voor jou goed voelt en zo te horen gaat dat nog steeds de goede kant op 
Niet dat er veel kcals in een komkommer zitten (dus ideaal snackvoer), maar MEER kcals nodig voor verbranding dan het oplevert is onzin. Dat is al meegenomen in de vaststelling van het aantal kcals in een komkommer.