Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.601
2e kloteworkout van deze week incoming. Had LB moeten zijn. Motivatie om te knallen in de gym is beneden niveau.

Squat
10x17.5kg
10x57.5kg

Benchpress
10x22.5kg
10x42.5kg
5x62.5kg
3x82.5kg
3x82.5kg
8x82.5kg vanaf 5e tikkie gespot.

Standing Shoulderpress
10x22.5kg
6x37.5kg
6x37.5kg
Xx32.5kg

Pecdeck
6x70kg
8x70kg
12x60kg

DB Upright Row
12x20kg
12x18kg
12x18kg

Pushdown Andere cablestation dan ik normaal gebruik
8x20kg
8x30kg
7x30kg

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 19:26 ----------

Misschien ga ik ff een paar dagen doen wat ik ook maar wil in de gym. Trainen moet eerst weer leuk worden.

Doe je dan niet wat je wil? :D Gewoon doen wat je leuk vind, niet teveel schemanazi zijn
8×82,5 is wel nice

• #6.603
Nee, ik volg gewoon mijn schema (wat overigens gewoon goed en leuk is). Met doen wat ik leuk vind bedoel ik ook echt doen waar ik ook maar zin in heb. Of t nou shrugs, calves of onderarmen zijn. Verdeling qua spiergroepen loslaten ook. Binnenkort ff met een maatje trainen ook.

Moet kunnen toch ?
Ik vind het ook altijd wel relaxed om bijvoorbeeld na een cycle (wendler) ofzo tussendoor ff een training lekker je eigen ding te doen.
Alleen shoarma eten als ontbijt ??? wat zijn dat voor rare fratsen ? :p

Kerel die periode heb ik ook gehad, das echt zwaar. Je moet idd snel het plezier terug vinden bro!

Je kiest toch sowieso de oefeningen die je het fijnst vindt?
En alle spiergroepen moet je toch wel pakken.

• #6.607
Moet kunnen toch ?
Ik vind het ook altijd wel relaxed om bijvoorbeeld na een cycle (wendler) ofzo tussendoor ff een training lekker je eigen ding te doen.
Alleen shoarma eten als ontbijt ??? wat zijn dat voor rare fratsen ? :p

Ja is ook zo. En de afgelopen trainingen die ik ruk vond gaan waren nog altijd knalworkouts vergeleken met mijn eerste half jar trainen. Moet je ook een beetje in perspectief zien misschien. En shoarma is nice, goedkoop veel eiwitten ook (ben nog nooit zo blut geweest :o).

Kerel die periode heb ik ook gehad, das echt zwaar. Je moet idd snel het plezier terug vinden bro!

Ja! Maar dat gaat wel weer goed komen.

Je kiest toch sowieso de oefeningen die je het fijnst vindt?
En alle spiergroepen moet je toch wel pakken.

Nee ik volg in principe gewoon mijn schema. Ik vind squatten echt niet altijd fijn om te doen bijvoorbeeld :p En dat is precies het probleem: laatste keren naar de gym geweest "omdat ik weer moest" in plaats van omdat ik er zin in had.

Anyhow: Gisterochtend verslapen bij een maat van me, lopen haasten naar een rugbyclinic van 3.5 uur. Dus een glas dubbeldrank en een boterham tonijn op en daarna 3.5 uur geknald. Was echt nice, weer eens lekker getackled. Goeie cardio zegmaar. 's Avonds weer haasten en door, bak kwark genomen. Daarna flink wat bier maar ondanks alles toch een calorietekort van 500+ cals :rolleyes: Vanavond gala dus ik zit in een lekker brak ritme :D Was van plan om vandaag ff te trainen (traps, armen en calves ofzo) maar ik kwam pas rond half 5 thuis vanacht dus ja... Morgen probably. Knallende spierpijn in mn bovenrug trouwens. Schouders ook zuur.

Gaat goed kerel!

Waarom niet gewoon even aan de pre workout? Maximize of crack (of iets dergelijks), dat zorgt vast voor de nodige motivatie! En verder inderdaad even doen in de gym waar jhe zin in hebt:thumbs:

• #6.610

Mwah fysiek gezien wel, motivatie gezien valt tegen dus :p

Waarom niet gewoon even aan de pre workout? Maximize of crack (of iets dergelijks), dat zorgt vast voor de nodige motivatie! En verder inderdaad even doen in de gym waar jhe zin in hebt:thumbs:

Heb ik even de financiele middelen niet voor, misschien dat ik nog ergens jack3d heb liggen. Body en fitshop PWO-pillen heb ik sowieso maar ik ga nog harder op een bak koffie. Maar goeie tip, thnx :)

Zo duur is het niet hoor brah. Mijn Pre Workout was 39 euro, doe ik nu al een behoorlijke tijd mee, alleen met grote trainingen en als mijn motivatie ver te zoeken is. En ja ik ben ook student :P

Noxi is trouwens in aanbieding bij B&F deze week.

Waarom zit squat je tegen dan?

En je kent, eiwitten gewoon hoog houden en dan komt het wel goed wat betreft kcal tekort.

Koop DMAA + caffeine los.

Voor 20 euro heb je bijna 150+ trainingen

• #6.614
Zo duur is het niet hoor brah. Mijn Pre Workout was 39 euro, doe ik nu al een behoorlijke tijd mee, alleen met grote trainingen en als mijn motivatie ver te zoeken is. En ja ik ben ook student :P

Nee I know maar heb nu nog een tientje tot de stufi maandag binnenkomt en heb vanavond een gala waar toch ook t een en ander gedronken moet worden... Slik :p

Noxi is trouwens in aanbieding bij B&F deze week.

Waarom zit squat je tegen dan?

En je kent, eiwitten gewoon hoog houden en dan komt het wel goed wat betreft kcal tekort.

Thnx voor de tip. Is dat tot vrijdag? Maandag komt weer stufi binnen namelijk :o En squat was gewoon een voorbeeld ;) Ja, zat gister eigenlijk zo'n 25-35 gram te laag qua eiwit, nu net al twee blikken tonijn, twee eitjes en wat cashewnoten op dus komt wel goed :D Ga de komende tijd wat extremer droppen qua cals. Twijfel alleen of ik ga refeeden of niet. Hooguit op onderhoud waarschijnlijk. Misschien ga ik gewoon weer carbcyclen als ik weer centen heb trouwens.

Koop DMAA + caffeine los.

Voor 20 euro heb je bijna 150+ trainingen

Mmm goeie, zal s checken. Caffeine is wel nice (drink veel koffie lately, dat maakt PWO's ook meteen minder effectief). Hoe ist verder btw pik?

Kop op kerel, gewoon doen waar je zin in hebt! Heb ik ook gedaan toen ik mijn stronglifts beu was en momenteel is de motivatie weer top ;)

• #6.616
Yes, denk ook wel dat t weer goed gaat komen. Had vandaag willen gaan en vind het oprecht jammer dat ik niet ff heb kunnen shruggen :P

Als je een groot tekort hebt, sowieso refeeden en dit het liefst op trainingsdagen. Veel carbs nuttigen op je trainingsdag. Dit zal goed zijn voor herstel, leptine (positief voor metabolisme, eiwitsynthese en aanvulling glycogeen. Vetten hierbij laag houden om overfeeding te voorkomen.

Noxi, is vanaf vandaag tot en met volgende week donderdag in aanbieding. Heb zelfde probleem, afterpay is wel handig :$

• #6.618
Mmm. Wel interessant wat je allemaal zegt. Daarnaast wil ik trouwens niet té weinig eten vandaag gezien ik gister 2200-2300 cals op heb maar wel 3.5 uur heb gerugby'd (hoe de **** schrijf je dat dan :roflol:). Eens googlen op die leptine shizzle. En met vetten laag bedoel je totaal cals wat snel hoog wordt door veel vetten neem ik aan?

Ja klopt inderdaad, teveel vetten worden snel als lichaamsvet opgeslagen. 50gr vetten is voldoende, vetopslag is hiermee minimaal en ook krijg je dan alle oplosbare vitamines binnen hiermee. Overige calorieoverschot wordt voor de dingen gebruikt die ik boven heb opgesomd.

Je moet óók weer niet uitzonderlijk weinig gaan eten, maar je weet vast zelf onderhanden wel wanneer je goed zit.

Op rustdagen maakt de vetten niet uit, omdat je dan toch in calorie tekort zit.

Hier staat een stuk over refeed, heb ik heel wat aan gehad.
http://www.victormooren.com/2012/01/de-recomp-benadering.html

• #6.620
Heb je een linkje naar dat over vetten? 50 gram is niet superveel namelijk. Ben ik wel benieuwd naar. Meer carbs eten is natuurlijk nice, bring on the macflurries :D En ik ben toch voornamelijk endomorf he, kan wel wat lijden ;) Thnx voor die andere link!

Terug
Naar boven