AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

No problemo!

Over dat vetten wordt verteld in link die ik je gaf. Op www.bodyrecomposition.com staat ook wat, maar ik zal victor mooren even citeren:

De bedoeling is dat je op trainingsdagen de richtlijnen van een refeed hanteert. Een refeed kan per dieetopzet verschillen, maar in principe kan je er tijdens de recomp benadering van uit gaan dat je rond de +-50g vet moet mikken, een eiwitinname van 2,5g/kg lichaamsgewicht vet vrije massa en de rest aan koolhydraten. Sucrose, lactose en frutose kun je gewoon nemen, als het maar niet het grootste deel van je koolhydraat inname is. Deze koolhydraten gaan namelijk voornamelijk naar je lever toe i.p.v. je spieren.

De reden waarom ik zo weinig vetten aanraad is omdat ze bij een calorieoverschot voornamelijk worden opgeslagen als lichaamsvet. Met 50g vet zal de vetopslag minimaal zijn en krijg je in principe genoeg vetoplosbaren vitamines binnen. De lage vetinname zal voor de rest ook niet veel met je testosteron doen aangezien je lichaam tijdens een refeed in een anabole staat verkeerd. Mocht je er toch problemen mee hebben dan zou je op je rustdagen een hogere vetinname kunnen hanteren aangezien je dan toch in een energietekort verkeerd.

De rest van het calorieoverschot wordt voornamelijk gebruikt om glycogeen te hervullen, de eiwit synthese en om leptine acuut te laten stijgen (positief voor het metabolisme). Belangrijk is dat 50-60%+ van de kcal na een trainingssessie komen, dit i.v.m. een verbeterde calorie partitionering (waar de kcal naar toegaan).

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.622
Thnx baas :)

Je motivatie komt wel weer terug. Leuk dat je de upright row met db's doet. Is toch pittig zwaarder als met een BB. Go for it!:)

Mmm goeie, zal s checken. Caffeine is wel nice (drink veel koffie lately, dat maakt PWO's ook meteen minder effectief). Hoe ist verder btw pik?

Mwah het gaat, kan beter. Train niet elke week 4x helaas, en eten gaat wat minder goed. Moet even met de cut beginnen, loop nu gewoon aan te kloten.
Weeg 93/94kg ongeveer en had vorige week nog 54kg dumbbell press, dat is ook het enige 'sicke' wat ik je kan mededelen.

Hier gaat het wel redelijk zo te zien?

• #6.625
Je motivatie komt wel weer terug. Leuk dat je de upright row met db's doet. Is toch pittig zwaarder als met een BB. Go for it!:)

Yep. DB Row pakt side delts lekker aan en kan er veiliger zwaar op gaan dan met raises voor mijn idee. Ik vind t een goede aanvulling op presses iig!

Mwah het gaat, kan beter. Train niet elke week 4x helaas, en eten gaat wat minder goed. Moet even met de cut beginnen, loop nu gewoon aan te kloten.
Weeg 93/94kg ongeveer en had vorige week nog 54kg dumbbell press, dat is ook het enige 'sicke' wat ik je kan mededelen.

Hier gaat het wel redelijk zo te zien?

Oke! Hoe ga je t aanpakken, weer ziek veel fietsen? 54kg db press is wel bazig man! Wat zijn je stats op de compounds nu?

Wtf doe je online om half zes, knuppel?

• #6.627
Moguh :D

Oke! Hoe ga je t aanpakken, weer ziek veel fietsen? 54kg db press is wel bazig man! Wat zijn je stats op de compounds nu?
Wil wel weer lekker veel fietsen. Weer moet alleen wat beter worden.
Compounds zijn nog even slecht als vorige keer, deadlift al 2 weken niet gedaan. Dinsdag hopelijk even 200kg pakken, bench ma even toppen. Squat probeer ik wel, maar zit af en toe nog met knie.
Heb ECA geregeld, of ik het ga gebruiken. Twijfel ik nog steeds, wat denk jij erover gezien je het hebt gebruikt (toch?)

• #6.629
Bench
12x22.5kg
8x52.5kg
3x75kg
1x85kg Landde met mn elleboog op mn waterfles :fuu:
2x85kg
3x82.5kg
3x80kg
3x72.5kg

Wil ff gaan deloaden op de bench. Zit al 3 trainingen tegen fail aan, durf mn sets niet meer zonder spotter te maken en afgelopen drie keer (vandaag geen uitzondering) is er een dude uit de gym naar me toe komen rennen omdat ie dacht dat ik t niet zou redden dus t ziet er ook niet heel soepel uit :o Volgende keer 5x3x77.5kg of 80kg.

Standing Shoulderpress
8x22.5kg
6x35kg
8x35kg
7x35kg F op 8e rep
7x35kg F op 8e rep

Superset DB Shoulderpress, DB Shrugs met hold
8x16kg ss 12x28kg
10x14kg ss 10x32kg
10x12kg ss 10x32kg

Superset Standing Calfraise met hold, Calfmachine Shrugs
12x120kg ss 10x120kg
12x135kg ss 10x135kg
12x150kg ss 15x150kg

Dips
12xBW
9xBW
7xBW

Wil wel weer lekker veel fietsen. Weer moet alleen wat beter worden.
Compounds zijn nog even slecht als vorige keer, deadlift al 2 weken niet gedaan. Dinsdag hopelijk even 200kg pakken, bench ma even toppen. Squat probeer ik wel, maar zit af en toe nog met knie.
Heb ECA geregeld, of ik het ga gebruiken. Twijfel ik nog steeds, wat denk jij erover gezien je het hebt gebruikt (toch?)

Ja, ik heb vandaag ook al door de zon, regen en hagel gefietst ??? Ben benieuwd naar je bench! En ja en nee, ik heb een stacker gebruikt met efedra. Efedrine is wat ze daar weer uit halen om puurder spul te krijgen. Beviel op zich prima, drie van die units geeft wel wat energie als je t nodig hebt en echt laag gaat. Als je te hoog doseert ga je wel irritant zweten enzo. Heb t potje nog in de kast staan, neem t nu bij wijze van uitzondering (geen eten in huis en dat soort slechte fratsen :p).

Laatst bewerkt:
:roflol: only where bigmc is.... landen met ellenboog op waterfles. nice train brahh

• #6.631
Ik kan dat :D
Update: vandaag staat pull op de planning maar dat moet ik nog even zien. Had al een paar dagen t gevoel een zure rug te hebben (maar dat komt niet door t trainen) dus was van plan komende keer deadliften over te slaan. Vandaag al vanaf het moment dat ik wakker werd echt pijn in mn onderrug. Pendlays en eigenlijk ook Db Rows zitten er dus niet in vandaag. Fysiek gaat wel de goede kant op.

• #6.632
Gefietst als een malle om nog naar de gym te kunnen. Had al een natte rug voor ik binnen was. Desondanks maar een half uurtje binnen geweest. Voeding ook lekker laag vandaag.

Superset Pullups (deadhang), dips
5xBW (hammergrip) ss 5xBW
5xBW+5kg (hammergrip) ss 5xBW+5kg
4xBW+10kg (hammergrip) ss 5xBW+10kg
5xBW (normal grip) ss 5xBW+15kg
5xBW (normal grip) ss 5xBW+20kg
5xBW (normal grip) ss 5xBW+25kg **** yeah
?xBW (??? grip) ss 5xBW+15kg
1xBW+10kg (hammergrip) ss 4xBW+10kg
3xBW (hammergrip)

Superset Cable Overhead Extension (rope), Cable Curl
12x36kg ss 12x36kg
12x36kg ss 12x36kg
10x32kg ss 10x36kg

Nailed it.

hahaha...damn wat was jij laat man. ik ging om 10 uur naar huis en ben je niet tegengekomen :p

Toch ff hard gewerkt nog, prima man.

• #6.634
Whaha ja stond iets voor half voor de deur, die gast achter de balie keek al op :p Maar had er zin an en was wel een workout waar ik energie van kreeg en die progressie is op dit moment goud waard.

Gaat lekker hier :thumbs:

:D nice supersets, heb je dat makkelijk conditioneel?

Waarom eigenlijk al die supersets?

• #6.639
:roflol:

Moet je maar niet van die halve trainingen neerzetten mr. T :p
Ok ok die van de 22e was wel nice, op die bottle bouncer na :D

Bouncer :roflol:

Waarom eigenlijk al die supersets?

Tijdgebrek.

Gaat lekker hier :thumbs:

*knip*

:D nice supersets, heb je dat makkelijk conditioneel?

Nee :o

Vandaag weer lopen haasten en max 20 minuten in de gym geweest. Praktisch geen rust tussen sets want ik wou alles pakken waar ik geen spierpijn had zonder mn onderrug te belasten.

Superset DB Shrugs (met hold), DB Upright Row
10x28kg ss 10x14kg
8x32kg ss 8x18kg
12x30kg ss 12x18kg

Superset Legpress (plate loaded), Standing Calfraise (met hold)
12x140kg ss 12x120kg
8x160kg ss 12x135kg
8x180kg ss 15x150kg
8x220kg ss barbelcurl in t squatrek :D 5x32.5kg

21en Ez-Curl
20kg 7 laag, 7 hoog, 12 helemaal

Nu 60 uur GW2 bèta gamen en whisky drinken, maandag slapen en dinsdag weer aan de bak.

Hehe 5 spiergroepen in 20 mins, doe je wel even wat efficienter dan mij :p

Terug
Naar boven