No problemo!
Over dat vetten wordt verteld in link die ik je gaf. Op www.bodyrecomposition.com staat ook wat, maar ik zal victor mooren even citeren:
Over dat vetten wordt verteld in link die ik je gaf. Op www.bodyrecomposition.com staat ook wat, maar ik zal victor mooren even citeren:
De bedoeling is dat je op trainingsdagen de richtlijnen van een refeed hanteert. Een refeed kan per dieetopzet verschillen, maar in principe kan je er tijdens de recomp benadering van uit gaan dat je rond de +-50g vet moet mikken, een eiwitinname van 2,5g/kg lichaamsgewicht vet vrije massa en de rest aan koolhydraten. Sucrose, lactose en frutose kun je gewoon nemen, als het maar niet het grootste deel van je koolhydraat inname is. Deze koolhydraten gaan namelijk voornamelijk naar je lever toe i.p.v. je spieren.
De reden waarom ik zo weinig vetten aanraad is omdat ze bij een calorieoverschot voornamelijk worden opgeslagen als lichaamsvet. Met 50g vet zal de vetopslag minimaal zijn en krijg je in principe genoeg vetoplosbaren vitamines binnen. De lage vetinname zal voor de rest ook niet veel met je testosteron doen aangezien je lichaam tijdens een refeed in een anabole staat verkeerd. Mocht je er toch problemen mee hebben dan zou je op je rustdagen een hogere vetinname kunnen hanteren aangezien je dan toch in een energietekort verkeerd.
De rest van het calorieoverschot wordt voornamelijk gebruikt om glycogeen te hervullen, de eiwit synthese en om leptine acuut te laten stijgen (positief voor het metabolisme). Belangrijk is dat 50-60%+ van de kcal na een trainingssessie komen, dit i.v.m. een verbeterde calorie partitionering (waar de kcal naar toegaan).

Volgende keer 5x3x77.5kg of 80kg.
Ben benieuwd naar je bench! En ja en nee, ik heb een stacker gebruikt met efedra. Efedrine is wat ze daar weer uit halen om puurder spul te krijgen. Beviel op zich prima, drie van die units geeft wel wat energie als je t nodig hebt en echt laag gaat. Als je te hoog doseert ga je wel irritant zweten enzo. Heb t potje nog in de kast staan, neem t nu bij wijze van uitzondering (geen eten in huis en dat soort slechte fratsen
).
only where bigmc is.... landen met ellenboog op waterfles. nice train brahh