Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.641
15 sets in minder dan 20 minuten :D

Zo gaat het idd wel vooruit! :p

Btw, zin om je GW2 beta-pasje door te geven aan mij? Ik betaal je er 5 eurocent voor :trollface:

power trainingen hier zeg, dat je niet flauwvalt met dat tempo en ss's
nice :roflol:

je gaat wel erg snel door je trainingen laatste tijd haha :P

• #6.645
Zo gaat het idd wel vooruit! :p

Btw, zin om je GW2 beta-pasje door te geven aan mij? Ik betaal je er 5 eurocent voor :trollface:

WoW-fanboi, je zit alleen maar te haten in t GW2 topic :roflol:

power trainingen hier zeg, dat je niet flauwvalt met dat tempo en ss's
nice :roflol:

:rolleyes:

je gaat wel erg snel door je trainingen laatste tijd haha :P

Jup, moet er maar eens meer tijd voor vrij gaan maken ;)

Goed tempo in je training.:)

• #6.647

Nu weer wat meer tijd nemen voor harde trainingen, keihard knallen en zo snel mogelijk stoppen met cutten (sinds eind januari) maar niet zonder mn doel te halen!

Vandaag in Maarssen in een soort healthcenterachtige toko geweest om fullbody te doen en te leren aan een maat die met KT wil beginnen. Was lache, en viel conditioneel zwaar tegen. Beetje behelpen qua apparatuur ook. Heb een fullbodyschema voor m gemaakt, over 1.5-2 maanden evaluatie :) Nu ik er over denk had ik m pendlay rows/BOR moeten leren maar dat komt dan wel.

Deadlift
Wat gehannes met licht gewicht tijdens uitleg
5x100kg
5x130kg
5x150kg

Benchpress
5x30kg
8x60kg
5x70kg
5x70kg

Verder nog wat gehannes met Lat Pulldown, Preachercurl, Legpress en DB Shoulderpress maar niet echt noemenswaardig. Viel me conditioneel tegen maar had ik eigenlijk kunnen voorspellen gezien de belachelijke hoeveelheid die ik heb gegamed afgelopen weekend. Wel prima "inkomen" na een brak weekend dus.

Verder wil ik nu ff hard cutten, ik ben sinds eind januari bezig dus het wordt hoog tijd voor wat significante kracht- en massagains. Dus cardio toevoegen, calorieën iets omlaag en zit er ook aan te denken af en toe een dag nocarb te gaan. Back on track dus, knallen bitches.

• #6.648
Ff snel vanaf mn phone

Squat
8x20kg
8x50kg
5x70kg
3x100kg
3x110kg
3x100kg

Legpress
8x140kg
8x180kg
8x200kg
8x220kg

Seated Calf Raise, met hold, plate loaded
4x15x60kg

Preacher Db Curl
12x12kg
10x12kg
11x10kg

Weak as phuk, duizend excuses voor maar gewoon k*t.

Ziet er toch best goed uit.:)

keep going bro :)

• #6.651
  • #6.652
BW 81kg 's ochtends nu. Over 1 a 2 weken hoop ik onder de 80 te duiken. Ben ik weer even zwaar als toen ik begon met KT :P Schiet ook niet op.

Op hoeveel % sta je nu dan?

als je daardoor je spieren beter ziet is het toch beter :)

• #6.656
Benchpress
12x22.5kg
12x42.5kg
5x62.5kg
2x72.5kg
2x85kg
3x82.5kg
2x80kg
3x77.5kg
4x72.5kg

Standing Overhead Press
8x22.5kg
5x32.5kg
3x37.5kg
3x45kg
8x35kg

Cable Crossover Low
8x14kg
6x23kg
10x18kg
10x18kg
10x18kg
15x14kg

Nice, iets gevonden om upperchest aan te pakken.

Superset Dips, Leg Raise
8xBW ss 12x
8xBW ss 8x

Tank behoorlijk leeg.

Superset Reverse Grip Cable Pushdown, DB Upright Row
12x32kg ss 12x18kg
20x32kg ss 15x16kg

Power lijkt achteruit te gaan op alle fronten maar mn looks maken progressie. Lastig dilemma.

Bijna zomer dus zou ik momenteel looks prefereren, na de zomer heb je meer dan genoeg tijd om je kracht op te bouwen toch :)

• #6.658
Das waar :) Maar achteruitgang op compounds is nooit leuk. Wil ook wat meer periodiseren en spelen met repranges.

Neeh zeker niet.. Maar je hebt volgens mij wel ongeveer hetzelfdedoel als mij - dus ga ik er van uit dat hoofdzakelijk ook voor jouw de spiegel telt :p

Das waar :) Maar achteruitgang op compounds is nooit leuk. Wil ook wat meer periodiseren en spelen met repranges.

+1

De kracht die je verliest tijdens de cut is....... k*t :D
Training ziet er afwisselend uit en die low crossover is idd. lekker voor "bovenkant borst" ;)
It's all about the looks bro :cool:

Terug
Naar boven