Je begint nu ook onder de 12% te geraken. Hoe zit het met refeeds bij jou? Heb je mijn brotip geïmplementeerd in je schema?
Zover ik me herinner at je weinig eiwitten, als je steeds lager begint te raken zou ik wel eiwitten opvoeren.
Waarom doe je trouwens 2 oefeningen voor side delts? En is fullsquat niet gelijk aan ATG?
---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:38 ----------
Ik zou trouwens ook naar je trainingsschema kijken, prioriteit is krachtbehoud. Dus supersetjes weg, volume verminderen en intensiteit verhogen.
Moest ff mn telefoon erop naslaan wanneer mn laatste refeed was. Afgelopen zondag was dat. Gemiddeld genomen iets minder dan 1x per week. En die brotip van vetten bedoel je? Ja beetje wel, wat ik de laatste tijd heb gedaan (week of zo) was eiwitten naar beneden van 200+ naar rond de 150 minimaal en carbs wat omhoog naar rond de 200. Lijkt niet lekker te werken voor mn lichaamssamenstelling, voel me er wel goed bij qua energielevels. Daarom wil ik nu weer veranderen.
Voor side delts vond ik gewoon lekker. En meer side delts zouden mn fysiek enorm goed doen. Ik heb geen brede bouw, dan heb je side delts wel echt nodig om groot te ogen en ik vind ze achterlopen vergeleken met de rest. Maar meer dan dan alles had ik er gewoon zin an
Wel goed punt qua schema. Heb me voorgenomen om 3tjes met 80kg te blijven draaien op bench komende tijd. Supersets weg ben ik niet van overtuigd, wel lekker om meer cals mee te verbranden. Daarnaast stelt t me in staat mn spieren op meer verschillende manieren (hoeken, repranges etc) aan te spreken binnen een redelijke tijd. Daarnaast is isolatie minder belastend dan compounds zwaar pakken. And besides, ik neem altijd mn tijd voor compounds voor ik aan supersets en isolatie begin dus mn performance op dat vlak zal t niet verhogen ben ik bang.
Ziet er goed uit.
Thnx dumba

Leuk dat je gewoon blijft volgen trouwens, kan me voorstellen dat t af en toe frustrerend kan zijn om andere logjes te lezen in jou situatie!
Jammer van je krachtverlies, maar niet onlogisch. Laat je hier vooral niet door demotiveren Mc, je bent staalhard bezig en dat zie je / ga je zien ook! Gewoon volle gas blijven doorgaan nu, die kracht komt wel terug wanneer je opnieuw gaat bulken

(Dat is toch het plan na deze cut, ofniet?)
Ja, t begint idd zichtbaar te worden! Maar krachtverlies erbij maakt t mentaal wel heavy om te cutten op 2000-2200 cals, zeker gezien ik vaak buiten de deur eet etc. Ja wel bulken, maar een stuk minder hard dan ik tot nu toe heb gedaan. Elke keer als ik moet cutten moet er 10kg vet af en dat schiet niet op. Wil spieren aanzetten zonder al te veel vet, prima als t iets langzamer gaat.
Paused fullsquats met 92.5kg is best ziek Mc! Wat vind jij de toegevoegde waarde van paused squats?
Ik had het ook zwaarder verwacht eigenlijk! Paused weet ik niet precies, ik deed het en t voelde wel lekker dus what the heck

En full doe ik omdat ik een beetje uitgekeken ben op backsquats tot par. Moet alleen nog experimenteren, zoals ik al zei had ik een beetje last van mn rechter knieband (denk ik) na zo diep te gaan. Ff qua stance/diepte checken.
Het evenement niet maar wel de boekjes
Ik ben zelf ook kerkganger, maar dan van het zwaardere soort

bij ons wordt er dan ook weinig georganiseerd voor de jeugd.
Wat betreft het trainen heeft Machete wel een punt, ik merk de afgelopen trainingen ook dat hoge volumes te veel energie vragen waardoor ik de afgelopen trainingen steeds de welbekende ammoniak geur ruik.
Weet niet of jij daar al last van hebt gehad, maar ik werd vanmiddag zowat high van m'n eigen lucht
Gheghe oke dan! Dat is wel enorm jammer, net nog een meeting gehad met mn vereniging; de afgelopen 50 jaar is het percentage jongeren wat minimaal 1x per maand naar de kerk gaat gedaald van 80% naar 10%...
Mmm, ammoniak heb ik nog niet geroken. En zeker op mn betere dagen gaat het qua energie wel oke. Wat dat betreft ben ik ook gewoon een endo die niet veel brandstof nodig heeft natuurlijk. Had vanmiddag wel last van een andere eigen lucht... Misschien eens minderen qua vezels
Misschien ga ik wel weer carbcyclen. Is mentaal een stuk beter en misschien ook wel voor mn metabolisme. Ik heb al een keer goed resultaat gehad met carbcyclen, als ik weer net zo hard kan gaan is drie weken carbcyclen misschien genoeg.