- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar fullsquats voel je zo veel meer van tijdens t deadliften dan par!Ziet er toch niet zo verkeerd uit en ontevreden betekent gewoon dat je meer wilt/kunt.![]()
Is je voeding het probleem of je motivatie/concentratie?
Die pull-ups gaan wel echt vooruit bij je ben je eigenlijk nog aan cutten of ben je al bezig in een cleanbulk?\

Tis echt zonde dat je af en toe dipjes had anders was je denk nu zoveel verder geweest maar dat snap jij denk ik ook wel.
Train je nog steeds in utrecht?
Ja dipjes en niet zo lang prutsen met cutten. Altijd een strijd geweest. En inderdaad een paar keer een dipje, al zijn de keren dat ik er echt met de pet naar heb gegooid voor een week of langer op één hand te tellen. En ik train in AllInn ja in Zuilen!
Misschien als ik wat verder ben kwa groei en alles kunnen we x samen trainen ondanks ik in zeist woon weet niet of je dat iets zegt?

Zeist ken ik uiteraard wel, maar denk je dat je dat een beetje overleeft met mij?![]()
Goed plan, deze zomer weer een keer samen knallen, zal tymen vragen of die zin heeft...
We zullen zien maar ik ben veel jonger + kleiner maar daarom zeg mss in de winter x.