Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Mooie hoop pullups! Hoeveel rust neem je er ongeveer tussen?

Mc Pull-up king :D

Pull-ups Zien er goed uit bro :cool:, misschien dat ik 5x5 probeer vanmiddag.
Altijd goed voor een beetje brede vleugeltjes :D
De reversed grip cable curl is toch meer voor de "piek" van de bicep.

Benieuwd hoe je fysiek eruit ziet met je huidige stats! Wel insane veel pull-ups Mc!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.707
Mooie hoop pullups! Hoeveel rust neem je er ongeveer tussen?

Cheers. Denk een minuutje of 2-3. Merk dat als ik te weinig rust neem dat ik dan meteen een pak minder kan.

Working on it :rolleyes:

Je zou beter wat meer posten in je eigen log :p

Of in mijn log :)

:roflol: Touché bro :o. Gaat er helaas niet meteen van komen, examens en shizzle het staat momenteel ook weer allemaal op onderhouden. Deze zomer ben ik terug, no worries :D.

Na de zomer? Dacht dat je in de zomer die triathlonshizzle ging doen? Ga je na de zomer weer bouwen? Je zal wel weer ripped staan na je examens van de caffeïne, genetic freak :p

Pull-ups Zien er goed uit bro :cool:, misschien dat ik 5x5 probeer vanmiddag.
Altijd goed voor een beetje brede vleugeltjes :D
De reversed grip cable curl is toch meer voor de "piek" van de bicep.

Thnx, zou t zeker doen :) Wijdte is niet echt mn sterkste punt dus werk aan de winkel!

Benieuwd hoe je fysiek eruit ziet met je huidige stats! Wel insane veel pull-ups Mc!:D

Vanmorgen 79.9kg :D En zo insane valt wel mee toch, 50 heb ik al eens gedaan. Jij ook trouwens, in een stuk minder sets! Mn fysiek gaat wel de goede kant op nu, vrouwtje zeur al dat ik minder lekker lig :D Denk nog 2 weekjes cutten oid. Druk is er een beetje af, kom nu dicht bij mijn doel. Wil ook rustig de tijd nemen om cals weer te uppen en lean te gaan gainen.

kan eigelijk niks anders zeggen als de rest, maar die pull ups hadden mijn aandacht wel te pakken :o

• #6.709
Tsja de rest is ook niet zo impressive ;)

Zijn knieën gaan naar binnen bij het naar boven gaat; dat gebeurt bij mij ook wel eens en dat denk ik altijd dat ik te zwaar bezig ben en dat mijn techniek niet goed is. Is het nu normaal of doet hij het ook 'fout'?

Knieën naar binnen is niet goed nee, probeer ze naar buiten te drukken.

• #6.713
Knieën naar buiten is beter.

Fullsquat
10x60kg
10x60kg
5x80kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg

Deadlift Deadstop
5x60kg
5x100kg
5x130kg
5x130kg
5x130kg
5x130kg

Pff, voelde mn quads goed tijdens t deadliften, lekker die fullsquats.

Frontsquat atg
10x20kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg

DB Shrug Met hold
12x28kg
12x30kg
8x32kg

Nou weet ik weer waarom ik shrug op deadliftdag :o

Standing Calfraise Met hold
15x135kg
15x135kg
15x135kg
15x135kg

Tevens de sterkste mannen die ik ken over de grond zien rollen van de pijn. Inspiring background noises.

Nu shoarmaaaaaaa.

goed gewerkt vandaag. nette training neergezet en ondanks wat slordige reps lijkt je vorm nu wel echt te verbeteren (pure kracht heb je sowieso, dus daar leun je logischerwijs ook snel op). ik weet hoe het is om 30 tips tegelijk te krijgen, maar probeer ze langzaam te verwerken en gebruiken - je hebt er alleen maar baat bij.

• #6.715
Thnx Sjaak. En zo voelde t niet hoor, veel dingen wist ik ook al wel maar was ff een headsup ;)

persoonlijk vind ik het niet lekker als ik me benen voel bij het deadliften :P wil dan echt gewoon me onderrug goed stimuleren zonder dat me benen gaan shaken haha

klasse training jong

• #6.717
Ja onderrug niet heel hard aangepakt nu... Volgende LB ff wat harder deadliften :)

Ik haat squaten en deadliften echt:) Jammer dat die oefeningen zo belangrijk zijn anders had ik ze er lang uitgeflikkerd.

Nette training Mcflurry!

Abbo ik volg je lekkere training hoor

• #6.720
Terug
Naar boven