- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Touché bro
. Gaat er helaas niet meteen van komen, examens en shizzle het staat momenteel ook weer allemaal op onderhouden. Deze zomer ben ik terug, no worries
.Mooie hoop pullups! Hoeveel rust neem je er ongeveer tussen?

Touché bro
. Gaat er helaas niet meteen van komen, examens en shizzle het staat momenteel ook weer allemaal op onderhouden. Deze zomer ben ik terug, no worries
.

Pull-ups Zien er goed uit bro, misschien dat ik 5x5 probeer vanmiddag.
Altijd goed voor een beetje brede vleugeltjes
De reversed grip cable curl is toch meer voor de "piek" van de bicep.
Wijdte is niet echt mn sterkste punt dus werk aan de winkel!Benieuwd hoe je fysiek eruit ziet met je huidige stats! Wel insane veel pull-ups Mc!![]()
En zo insane valt wel mee toch, 50 heb ik al eens gedaan. Jij ook trouwens, in een stuk minder sets! Mn fysiek gaat wel de goede kant op nu, vrouwtje zeur al dat ik minder lekker lig
Denk nog 2 weekjes cutten oid. Druk is er een beetje af, kom nu dicht bij mijn doel. Wil ook rustig de tijd nemen om cals weer te uppen en lean te gaan gainen.Zijn knieën gaan naar binnen bij het naar boven gaat; dat gebeurt bij mij ook wel eens en dat denk ik altijd dat ik te zwaar bezig ben en dat mijn techniek niet goed is. Is het nu normaal of doet hij het ook 'fout'?

Ik haat squaten en deadliften echtJammer dat die oefeningen zo belangrijk zijn anders had ik ze er lang uitgeflikkerd.
Nette training Mcflurry!
Btw, volgens mij ben ik mn abbo op je log kwijtgeraakt somehow. Ff zoeken. Misschien misklik op mn mobiel.