Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komt die 8*82,5 tussen die twee 5'jes bij je squat?
De eerste set geen zin of stond er bij de tweede set een lekkere chick te kijken?
Maargoed, 10kg onder mn sets voor mn break en dat na t deadliften vind ik wel oke gezien de omstandigheden.
142.5kg was mixed grip. Meer preventief trouwens.Tsja, gewichten volume en aantal oefeningen was gewoon een stuk lager dan de lat die ik voor mezelf leg. Ik kan beter. Maar vanaf nu gaan we weer met grote stappen vooruit!

Hmmz. Gewichten, sets en reps vallen inderdaad een beetje tegen, maar de omstandigheden waren dan ook niet echt optimaal hé. Neem geen overhaaste beslissingen op basis van deze training, al kan ik je wel volgen. In principe heb je je doelen gehaald en als je nu inderdaad meer tijd hebt, kan je misschien inderdaad beter terug beginnen bulken.
Daarnaast is het niet gezond om zo lang een calorietekort te hebben. Als ik mn vetgains binnen de perken weet te houden en t vel rond mn buik gaat wat strakker zitten kom ik volgend jaar 10x harder de zomer in 
Gewoon de draad op pakken joh komt vanzelf wel je hebt veel bereikt al maar je bent er nog niet![]()