MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hoe komt die 8*82,5 tussen die twee 5'jes bij je squat? :p
De eerste set geen zin of stond er bij de tweede set een lekkere chick te kijken?

Zal dat laatste wel zijn :p

Wel lekkere training :)

Nice compounds, wat is je grip bij DL ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.784
toch weer goed bezig geweest baasje :)

Thnx Bartmans.

Hoe komt die 8*82,5 tussen die twee 5'jes bij je squat? :p
De eerste set geen zin of stond er bij de tweede set een lekkere chick te kijken?

Eerste werkset was weer wennen aan vorm etc. Wou stoppen na de tweede set dus werd een repout en omdat ie goed gnig toch een setje er achteraan. En stond geen lekkere chick te kijken maar lunges te doen, best prima dus ja, motiveerd toch wel gekgenoeg :P Maargoed, 10kg onder mn sets voor mn break en dat na t deadliften vind ik wel oke gezien de omstandigheden.

Zal dat laatste wel zijn :p

Wel lekkere training :)

Zucht, okeeeee ;)

Nice compounds, wat is je grip bij DL ?

Thnx. Ja als je twee oefeningen doet voor je wheels ga dan squatten en deadliften ;) 142.5kg was mixed grip. Meer preventief trouwens.

• #6.785
DB Shoulderpress
8x14kg
8x18kg
8x20kg
4x22kg

Bench
12x20kg
8x40kg
5x60kg
3x75kg Te zwaar voor vandaag/2e oefening
5x70kg
5x70kg
5x60kg

1h DB Upright Row
10x16kg
12x18kg
12x18kg Lichtpuntje in deze training

Reverse Grip Cable Pushdown
10x41kg
10x46kg
10x46kg
10x46kg

Details:
Afgelopen 2 weken slaaptekort opgebouwd
Mn preworkout was tevens mn ontbijt
Te volle gym
Afgelopen 2 weken inspiratieloos bezig geweest qua training/dieet

Ik ga stoppen met cutten. Mijn doelen (taille <80cm, gewicht <80kg) zijn ruimschoots gehaald (onder in de 78kg/78cm). Wel wat los vel maar moet in verloop der tijd wel bijtrekken, heb toevallig vit B liggen dus dat ga ik maar dagelijks nemen met mn multi. Ik heb de komende periode weer tijd om te trainen dus daar wil ik gebruik van maken door te bouwen. Dieetplan ligt klaar, ga opbouwen naar 2500 cals met minimaal 160gr eiwit op rustdagen en 185gr op trainingsdagen. Kijken wat het me brengt en vanaf daar aanpassen/verhogen. Zal van de week eens goede foto's laten maken van hoe ik er bij sta.

Tot zover.

Geen verkeerde training ik denk dat je het indd goed doet om te stoppen met cut

• #6.787
Tsja, gewichten volume en aantal oefeningen was gewoon een stuk lager dan de lat die ik voor mezelf leg. Ik kan beter. Maar vanaf nu gaan we weer met grote stappen vooruit!

Hmmz. Gewichten, sets en reps vallen inderdaad een beetje tegen, maar de omstandigheden waren dan ook niet echt optimaal hé. Neem geen overhaaste beslissingen op basis van deze training, al kan ik je wel volgen. In principe heb je je doelen gehaald en als je nu inderdaad meer tijd hebt, kan je misschien inderdaad beter terug beginnen bulken.

Tsja, gewichten volume en aantal oefeningen was gewoon een stuk lager dan de lat die ik voor mezelf leg. Ik kan beter. Maar vanaf nu gaan we weer met grote stappen vooruit!

Gewoon de draad op pakken joh komt vanzelf wel je hebt veel bereikt al maar je bent er nog niet:)

• #6.790
Hmmz. Gewichten, sets en reps vallen inderdaad een beetje tegen, maar de omstandigheden waren dan ook niet echt optimaal hé. Neem geen overhaaste beslissingen op basis van deze training, al kan ik je wel volgen. In principe heb je je doelen gehaald en als je nu inderdaad meer tijd hebt, kan je misschien inderdaad beter terug beginnen bulken.

Klopt. En ik ben t al langer dan vandaag zat om te cutten ;) Daarnaast is het niet gezond om zo lang een calorietekort te hebben. Als ik mn vetgains binnen de perken weet te houden en t vel rond mn buik gaat wat strakker zitten kom ik volgend jaar 10x harder de zomer in :cool:

Gewoon de draad op pakken joh komt vanzelf wel je hebt veel bereikt al maar je bent er nog niet:)

Truethat sir!

Ben erg benieuwd naar de foto's *fapfap* nohomo

Ja, foto's! :D

• #6.793
Patience my young padawans :D

Inspiratie- en compoundloze training:

Pullups
3/3/3xBW Complex (3 Wide Grip, 3 Chinup, 3 Hammergrip)
3/3/3xBW Complex
2/2/2xBW Complex
4xBW Normal Grip
4xBW
4xBW

Ez-Preachercurl
8x20kg
8x30kg
6x30kg
10x25kg

Straight Arm Lat Pulldown
10x36kg
10x46kg
12x50kg
10x55kg

Reverse Grip Cablecurl
15x27kg
?x32kg

Meh.

weinig compounds

Was je inspiratieloos ofzo?:trollface:

• #6.798
Deadlift
10x57.5kg
5x97.5kg
3x117.5kg
3x137.5kg
1x157.5kg
1x177.5kg Mweh lelijk
1x157.5kg

Full Frontsquat, Thumbless Prone Bridge + abmeuk
Wat gek*t met alleen stang + instructeur raken ss een tijdje
5x37.5kg ss een tijdje
2x67.5kg ss een tijdje (beetje enthousiast verhoogd maar solide 2RM)
7x47.5kg ss een tijdje

Dus. Ging weer lekker nergens over, heb er nog een uur over gedaan ook. Volgende keer beter.

wauw netjes hoor 177, nette form?
Wat is je max DL?

• #6.800
Nee, vandaar de "Mweh lelijk". Wat bolle rug, voor de rest prima. 1RM is 200, opzich was dit dus redelijk (ongeveer 90% van mn 1RM na een cut van maanden tijdens een motivational dipsaus).

Terug
Naar boven