- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevige deads, jammer van je vorm. Heb ik ook last van helaas.

Wast wrong met je schouder mate?
Je schouders lijken enigszins kwa kracht achter te lopen op je borst man sterke decline trouwens.
Klopt. Ik heb toen ik nog maar 3 maanden trainde ofzo een auto in de prak gereden. Ben toen met +-80km per uur met links op een lantaarnpaal geklapt. Later nog met american football een flinke beuk gehad op links en sindsdien moet ik heel voorzichtig zijn. Links verzuurd altijd eerder dan rechts ook. Dus ja, zijn gewoon een zwak punt.
"Elbows tucked in" helpt goed tegen wat jij beschrijft denk ik.Staan je schouders dan wel recht heb een maatje van mij als die schouder press doet dan zit zn linker schouder hoger dan z'n rechter daardoor raakt die vaak uit belans en is die ook eerder verzuurd?
Heb ik met incline"Elbows tucked in" helpt goed tegen wat jij beschrijft denk ik.

@Vito: Heb ik met incline"Elbows tucked in" helpt goed tegen wat jij beschrijft denk ik.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 16:48 ----------
Lijkt me juist dat als je linker schouder hoger zit je rechter schouder meer gewicht moet dragen?

Goede training inderdaad Mc!Wel klote van de schouderpijntjes