- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedso man je moet gewoon wat vaker gaan dan komt t allemaal wel goed denk ik hoor.
Well, join the club Mc! Trainingen gaan rot en weinig tijd om naar de gym te gaan, dat is een leven van een 21-jarige zeker?![]()

Je bent in ieder geval geweest! Je moet IMO trainen naar wat je doel is...wil je sterk worden ga je voornamelijk PL'en..wil je groot worden ga je BB'en..
Of naja, zo zwart wit is t ook niet natuurlijk. Morgen push iig.Mirin adonisbelt. Die komt bij mij dus echt niet he![]()

Zo je ziet ziek verschil met eerst man goeie vooruit gang man![]()
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe die er uit gaat zien over een jaartje post-cutting
Cheers, had je mn openingspost bekeken?
Niet terug gekeken maar ik had nog wel goed beeld en poison had jullie foto laten zien dus dat was ook niet zo heel lang geleden (die foto met bart en nog iemand in de gyM) en daar zag je ookal een heel verschil met nu.
Nu nog wat massa dr op man
En dat gaat zeker goedkomen. Moet wel zeggen dat ik nogal ongeïnspireerd ben om de draad weer op te pakken sinds mn cut. De vakantie staat voor de deur en dit gooit roet in het eten voor voedings en trainingsplannen gezien ik in totaal 4-5 weken niet kan trainen. Denk dat ik gewoon maar veel eiwit in huis haal en alles een beetje on-the-fly bepaal en na de zomer begin met Wendler 5/3/1.Ow die fotoEn dat gaat zeker goedkomen. Moet wel zeggen dat ik nogal ongeïnspireerd ben om de draad weer op te pakken sinds mn cut. De vakantie staat voor de deur en dit gooit roet in het eten voor voedings en trainingsplannen gezien ik in totaal 4-5 weken niet kan trainen. Denk dat ik gewoon maar veel eiwit in huis haal en alles een beetje on-the-fly bepaal en na de zomer begin met Wendler 5/3/1.
Bench
12x22.5kg
10x22.5kg
8x42.5kg
5x62.5kg
7x72.5kg
3x72.5kg O_o
6x72.5kg
6x62.5kg
5x62.5kg
Standing Shoulderpress
8x22.5kg
5x32.5kg
5x32.5kg
5x32.5kg
Cable Crossover
12x18kg
12x18kg
12x18kg
1h DB Press
8R 6L x12kg, last van mn schouder dus gestopt.
Triceps Pushdown
12x41kg
12x46kg
12x50kg
12x32kg Reverse grip
10x36kg Reverse grip
12x32kg Reverse grip
Chest viel tegen qua kracht, schouders qua pijntjes dus. Triceps ging wel lekker.

I know, tijdje geleden dat ik had gepushed... Nougoed, smoesjes idd. En t zit m van de vakantie niet in tijd maar in afwezigheid. Voor nu pak ik mn push pull benen idd weer op!

True story..Ik snap de ballen niet van je post, maar thnx voor de moeite![]()