- Waardering
- 3.529
Preacher curls met een EZ bar..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi dat je toch weer een paar x in de gym bent geweest! Op je foto te zien was je cut echt wel effectief, maar nu moet er inderdaad echt wel weer wat massa op! Ach, wie ben ik om te zeggen dat ik er massa op moet ...
Anyway, zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij, maar ik denk dat we er best niet teveel bij stilstaan; gewoon proberen te trainen wanneer we kunnen en wanneer we niet kunnen genieten van whatever onze tijd opneemt. Na de vakantie is er wel een heel jaar om er tegenaan te gaan, dus die paar weken nu moet kunnen. Voedselgewijs zou ik proberen zo eiwitrijk te eten, maar ook hier niet te vast in te zijn. Gewoon, go with the flow zou ik zeggen!![]()
En ei voor aminozuurprofiel? Vond het zelf wel lekker gevarieerde eiwitbronnen zo met tonijn, kwark, havermout en melk als voornaamste bronnen + whatever het avondeten may be.
Whey is op atm, haal ik half augustus wel weer, ik ken mezelf; anders ga ik overal whey mee naar toe nemen en gedoe terwijl ik niet eens kan trainenEn ei voor aminozuurprofiel? Vond het zelf wel lekker gevarieerde eiwitbronnen zo met tonijn, kwark, havermout en melk als voornaamste bronnen + whatever het avondeten may be.
Nette FSQ bro, trainingen gaan de goede kant op en Wendler is zeker aan te raden.
Je moet alleen ff kijken welke template je wil gaan doen.
Mooie FSQ's en DL's!
WEl lastig dat je je draai niet helemaal kan vinden! Maar geef eerlijk toe dat als ik vakantie of vrij heb ik ook een beetje uit mijn eet-flow raak..![]()

Dit zijn de belangrijke dingen die je moet loggen hé kerel, het zou niet mogen dat we daarachter moeten vragen!
Maareuh ... YUMMIE!!![]()
Tsja, naar de kwark, tonijn met chilisaus, havermout en kipfilet vraag je niet...