Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Wat is een Ez Preacher. Ik google wel ff :)

Preacher curls met een EZ bar..

tumblr_m66xkneXAs1r7wntvo2_400.png

haha z'n avatar is wel toepasselijk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.843
^^

Je gaat lekker zo te zien mr. Thing.:)

Mooi dat je toch weer een paar x in de gym bent geweest! Op je foto te zien was je cut echt wel effectief, maar nu moet er inderdaad echt wel weer wat massa op! Ach, wie ben ik om te zeggen dat ik er massa op moet ... :sad:

Anyway, zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij, maar ik denk dat we er best niet teveel bij stilstaan; gewoon proberen te trainen wanneer we kunnen en wanneer we niet kunnen genieten van whatever onze tijd opneemt. Na de vakantie is er wel een heel jaar om er tegenaan te gaan, dus die paar weken nu moet kunnen. Voedselgewijs zou ik proberen zo eiwitrijk te eten, maar ook hier niet te vast in te zijn. Gewoon, go with the flow zou ik zeggen! :thumbs:

• #6.847
Je gaat lekker zo te zien mr. Thing.:)

Dat ben ik niet met je eens..

Mooi dat je toch weer een paar x in de gym bent geweest! Op je foto te zien was je cut echt wel effectief, maar nu moet er inderdaad echt wel weer wat massa op! Ach, wie ben ik om te zeggen dat ik er massa op moet ... :sad:

Anyway, zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij, maar ik denk dat we er best niet teveel bij stilstaan; gewoon proberen te trainen wanneer we kunnen en wanneer we niet kunnen genieten van whatever onze tijd opneemt. Na de vakantie is er wel een heel jaar om er tegenaan te gaan, dus die paar weken nu moet kunnen. Voedselgewijs zou ik proberen zo eiwitrijk te eten, maar ook hier niet te vast in te zijn. Gewoon, go with the flow zou ik zeggen! :thumbs:

True. En t is ook gewoon een kwestie van niet zeiken maar trainen, qua voeding is t gewoon lastig voor me van de zomer ivm vakantieplannen. Nu is t dit:

Havermout
Tonijn + sweet chili sauce
Kipfilet + brood
avondeten
Kwark

Gooi er wat eieren bij, wat whey

• #6.849
Gooi er wat eieren bij, wat whey

Whey is op atm, haal ik half augustus wel weer, ik ken mezelf; anders ga ik overal whey mee naar toe nemen en gedoe terwijl ik niet eens kan trainen :p En ei voor aminozuurprofiel? Vond het zelf wel lekker gevarieerde eiwitbronnen zo met tonijn, kwark, havermout en melk als voornaamste bronnen + whatever het avondeten may be.

Onder andere maar ik vind eitjes zelf wel essentieel, zit naast eiwit en goede vetten nog erg veel andere goede bouwstoffen in, en daarnaast is het gewoon lekker :D

Maar waarom kan je deze zomer niet trainen? Vakantie?

• #6.851
Ja, ben een paar weken weg in totaal.

Full Frontsquat
5x22.5kg
5x42.5kg
5x62.5kg
5x82.5kg

Deadlift
5x62.5kg
5x92.5kg
5x122.5kg
4x152.5kg Straps

Legpress
10x100kg
10x150kg
10x150kg
10x150kg

DB Shrugs Met hold
12x26kg
12x26kg
9x22kg

Seated Calfraise Met hold
15x65kg
15x65kg
14x65kg

Nog 3x prone bridge met wat ab geneuzel. Zag er niet uit gezien ik het niet voor mekaar krijg mn benen helemaal te strekken onder een hoek van 45 graden :p

Ben me nu verder aan t verdiepen in Wendler. Denk dat ik er maar gewoon mee ga beginnen ondanks dat ik niet heel consistent kan trainen in de vakantie.

Nette FSQ bro, trainingen gaan de goede kant op en Wendler is zeker aan te raden.
Je moet alleen ff kijken welke template je wil gaan doen.

Mooie FSQ's en DL's!

WEl lastig dat je je draai niet helemaal kan vinden! Maar geef eerlijk toe dat als ik vakantie of vrij heb ik ook een beetje uit mijn eet-flow raak..:rolleyes:

Whey is op atm, haal ik half augustus wel weer, ik ken mezelf; anders ga ik overal whey mee naar toe nemen en gedoe terwijl ik niet eens kan trainen :p En ei voor aminozuurprofiel? Vond het zelf wel lekker gevarieerde eiwitbronnen zo met tonijn, kwark, havermout en melk als voornaamste bronnen + whatever het avondeten may be.

En wat was het nu?

• #6.855
Nette FSQ bro, trainingen gaan de goede kant op en Wendler is zeker aan te raden.
Je moet alleen ff kijken welke template je wil gaan doen.

Thnx. Zelf ervaring mee? Ik zit te denken aan zijn bodybuilding schema: schouders triceps, rug, borst triceps, benen. Iets van deze aard http://www.jimwendler.com/2011/09/531-and-bodybuilding/

Mooie FSQ's en DL's!

WEl lastig dat je je draai niet helemaal kan vinden! Maar geef eerlijk toe dat als ik vakantie of vrij heb ik ook een beetje uit mijn eet-flow raak..:rolleyes:

Cheers. DL was ik niet he-le-maal tevreden over, maar kan niet alles hebben na t frontsquatten. En ja lastig is dat...

Pizza :)

Kijk, dat zijn de betere weights kerel!

• #6.858
Dat zijn nou de lekkere trainingen :) props.

Terug
Naar boven