MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.901
True story...zat er een dikke huisvrouw op je nek?

Ja.

Ben weer 2 halve dagen in Utrecht dus er kan weer getrained worden. Nou heb ik van dinsdag op woensdag in Brussel op allerlei parkbankjes geprobeerd te slapen en heb ik van donderdag op vrijdag nacht ontzettend pijn aan mn darmen gekregen waarna ik een dag koorts en behoorlijke lusteloosheid en lamlendigheid heb gehad dus ben niet al te hard van stapel gegaan. Ook iets afgevallen zelfs. Ook maar twee boterhammen met kaas, twee glazen melk en een biertje op so far, moet ff boodschappen doen :D Morgen weer Wendler (bench of frontsquat of allebei :p).

Pullups
8xBW Widegrip
6xBW Widegrip
6xBW Normal grip
5xBW Normal grip
4xBW Wide hammergrip
1xBW slow Wide hammergrip

Superset BB Curl, Standing Calfraise met hold
15x25kg ss 12x120kg
14x25kg ss 12x120kg
13x25kg ss 12x112.5kg
12x25kg

Reverse Grip Cablecurl
10x23kg
13x18kg

Geen verkeerder training waarom ging je op bankjes slapen dan man?

Huur gewoon hoteltje ?

• #6.903
Mn vriendin kwam om 6u 's ochtends aan op t vliegveld, ik had geen zin om een hostel te betalen voor een nachtje van 4-5 uur :P

Ga dan gwn op café als je haar toch zo nodig moest afhalen? Wie slaapt er nou op een bank ... :gek:

Hahaha geweldig

• #6.908
Bovendien...die bankjes slapen zo slecht nog niet hoor!:D

Eh jewel :D

Benchpress Wendler 5/3/1+
10x25kg
5x45kg
5x65kg Pff, al zwaar :(
3x72.5kg
4x82.5kg
10x55kg
10x55kg

Pushdown (rope)
15x32kg

Te laat gemaakt gister waardoor ik vanmorgen brak was en dus te laat in de gym en geen tijd en focus had. 65kg voelde al zwaar, was eigenlijk verbaasd dat ik de 3x72.5kg uberhaupt haalde. Mezelf wel herpakt bij de 1+ Had meer volume willen draaien maar de sets die ik heb gemaakt waren wel lekker.

Netjes, toch 4*82,5 drukken als je al moeite had met 5*65kg (welcome to my world ;) ).

Wel jammer dat je dagelijkse leven zo ****ed up is momenteel, want dat komt je trainingen niet echt ten goede. Wanneer gaat er terug enige regelmaat in zitten?

• #6.910
Ja, jij hebt toch ook altijd moeite met 65kg? Misschien gewoon eens 82.5 op knallen :D Maar klopt. In september komt qua ritme een hoop regelmaat iig (stage). Ritme is idd ****'d, mn dagelijks leven valt wel mee hoor :p

Mooie benchpress nog hoor

Ziet er goed goed uit Mich! :D
Vooral het parkbankjestrainen werpt hopelijk snel zijn vruchten af.

Laatst bewerkt:
  • #6.913
Thnx guys.Vanmiddag in een gym in de achterhoek trainen met een oude schoolvriend, morgen met Markrot. Kom wel aan mn trainingen zo :)

Respect dat je nog blijft loggen met je huidige leefritme! Zeker vermakelijk om te lezen, dus keep it coming:D

Succes met trainen maat;)

• #6.918
Respect dat je nog blijft loggen met je huidige leefritme! Zeker vermakelijk om te lezen, dus keep it coming:D

Whaha I'll take it as a compliment :D

Thnx ouwe. Maandag ging helaas niet door, vanmiddag wel met Markrot sportschooltje gepakt :)

:rolleyes:

Vanmiddag dus met Mark getrained. Was helaas geen squatrek dus mn wendler frontsquatplan ging niet door. We zijn iets van 3 uur in de gym geweest dus ik weet t allemaal niet meer precies; neem de nummers maar met een korrel zout.

Deadlift Was in feite deficit (technogym schijven zijn kleiner)
5x70kg
5x110kg
5x130kg
3x150kg
Fx170kg Natuurlijk laten opjutten door Mark maar was een beetje teveel van het deficit-ik-ben-brak-en-train-als-een-wussy-goede.

Legpress
Dunno, iets van 5-6 setjes tot 4x200/10x160. Mark ging hier helemaal los omdat ie eindelijk een legpress had gevonden waar ie in paste :p

Benchpress
5x50kg
5x50kg Again vond ik t materiaal zwaar k*t en Mark was er helemaal blij mee :rolleyes:
3x70kg
1x80kg K*t, lag ook k*t.
1x80kg Wel soepel.
Fx90kg Tsja

Military Press
5x30kg
5x40kg
4x40kg
4x40kg
9x30kg

Pullups
8xBW
6xBW
4?xBW Chinups

Skullcrushers
2 sets met 25kg

Setje preachercurl

DB Upright Row
12x16kg
12x16kg
12x14kg Slow

En nog 6-7 supersetjes triceps/biceps met o.a. wat reverse gripwerk.

Beetje als een wussy getrained, denk dat t ziek zijn en weinig slaap meer impact hebben dan ik had verwacht. Was wel gezellig :p Over 1.5 week de draad weer wat serieuzer oppakken als ik weer in Utrecht zit.

:roflol: ik moet dan wel zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne legpress heb meegemaakt. Was eigenlijk wel een topgym, al het materiaal was erg fijn, enige (zeer grote) minpunt is dat de gym voor squatten en DLen k*t is.

En 3x150 met zo een deficit is gewoon ****ing dik.

Was weer vet, volgend jaar gewoon weer ;)

Mooie training mc

Terug
Naar boven