Gheghe ik zal kijken wat ik voor je kan doen

En dan moet ik eerst weer ff de ouwe zijn qua trainen hoor... Pfff.
Whaha, ik voel me net een Jurg :cry: De weg terug naar DBB en naar de gym ook. Al is het weinig.
Thnx Simson, wat voor dingen heb je al geprobeerd met benchen? Probeer s aan je techniek, warming up, sets/reps te sleutelen en progressie af te dwingen (en af en toe te deloaden als dat niet lukt).
Klopt. Maar normaal gesproken heb ik geen tijd om dat ik veel dingen doe. Daar is dan wel een mouw aan te passen. Nu heb ik geen tijd omdat ik dingen moet

Op allerlei fronten gaat het heel goed met me man (vriendin, stage etc.) Alleen trainen en eten weer ff oppakken. Kracht is flink teruggevallen maar fysiek niet erg achteruitgegaan. Met jou dan?
Deadlift
8x60kg
6x80kg
4x100kg
4x120kg
4x140kg
Legpress Plate loaded
8x140kg
8x160kg
8x180kg Lol, bedenk me nu dat 2x50 en 4x20kg 180kg is, was er in de gym heilig van overtuigd dat ik met 160 aan het stoeien was.
Superset Seated Calfraise met hold (plate loaded), DB Shrugs in calfraise machine, met hold
12x60kg ss 12x120kg
12x60kg ss 12x105kg (betere hold dan met 120)
Superset DB Curl, dips Slow/controlled
12x10kg ss 12xBW
12x10kg ss 9xBW
10x8kg
Ab Machine Slow/explosive
8x45
8x45
Tsja, niet zo veel te melden verder. Heb er echt zo'n misselijkheid aan overgehouden alsof ik heel hard heb getrained... Zegt ook wel iets over waar ik sta qua belastbaarheid en workload -.-