Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.941
Ik zat te denken aan UB/LB idd met maandag UB en vrijdag LB met armen (heb dan iets meer tijd en armen lopen achter). Hoe ik mn weekend workout indeel weet ik nog niet, misschien spiergroepen die ik niet hard heb getrained die vrijdag of nog een UB. Weinig tijd is wel lastig als je voor hypertrofie wilt trainen (ivm veel sets/reps).

Leuk dat je nog volgt man :) Zal jou logje weer s gaan lezen ook, al heb ik niet veel tijd.

Ik zat te denken aan UB/LB idd met maandag UB en vrijdag LB met armen (heb dan iets meer tijd en armen lopen achter). Hoe ik mn weekend workout indeel weet ik nog niet, misschien spiergroepen die ik niet hard heb getrained die vrijdag of nog een UB. Weinig tijd is wel lastig als je voor hypertrofie wilt trainen (ivm veel sets/reps).

Leuk dat je nog volgt man :) Zal jou logje weer s gaan lezen ook, al heb ik niet veel tijd.

lezen kreng je hebt heel wat in te halen al die pagina's

ik volg je altijd heh volgend jaar kom ik nog x langs in utrecht :)

De weg naar DBB terug gevonden maatje?

Ik moest trouwens wel lachen met je BP :p Wie is er nou aan het neuzelen met die 50kg HE?! HE?! HE?!

Ik moest trouwens wel lachen met je BP :p Wie is er nou aan het neuzelen met die 50kg HE?! HE?! HE?!

Goed dat je er weer mee begonnen bent dan! Ik bench tegenwoordig 75. Ik wil naar de 80, maar geen idee hoe ik door t plafond heen moet breken. Hoeveel bench jij dan nu Jorgy?

Goed dat je er weer mee begonnen bent dan! Ik bench tegenwoordig 75. Ik wil naar de 80, maar geen idee hoe ik door t plafond heen moet breken. Hoeveel bench jij dan nu Jorgy?

Simson? Leeuw! Je bent terug?!

Ik bench nog altijd 60 :) Vandaag 3*65, maar dat is niet echt het vernoemen waard.

Hoeveel reps/sets doe je met 75? Hoe is je training?

Simson? Leeuw! Je bent terug?!

Ik bench nog altijd 60 :) Vandaag 3*65, maar dat is niet echt het vernoemen waard.

Hoeveel reps/sets doe je met 75? Hoe is je training?

Jazeker. Ik train al een tijdje 4 x per week en gaat erg lekker. Ik kom hier wat minder omdat ik niet echt wat te melden heb dan dat het goed gaat. Haha.

Ik doe 75 in een setje van 3x8. Ik wil uiteindelijk toe naar 85. Dat is men lichaamsgewicht.

Jij hebt nooit veel tijd BigMc..... Hoe'st verder?

• #6.948
lezen kreng je hebt heel wat in te halen al die pagina's

ik volg je altijd heh volgend jaar kom ik nog x langs in utrecht :)

Gheghe ik zal kijken wat ik voor je kan doen ;) En dan moet ik eerst weer ff de ouwe zijn qua trainen hoor... Pfff.

Whaha, ik voel me net een Jurg :cry: De weg terug naar DBB en naar de gym ook. Al is het weinig.

Thnx Simson, wat voor dingen heb je al geprobeerd met benchen? Probeer s aan je techniek, warming up, sets/reps te sleutelen en progressie af te dwingen (en af en toe te deloaden als dat niet lukt).

Jij hebt nooit veel tijd BigMc..... Hoe'st verder?

Klopt. Maar normaal gesproken heb ik geen tijd om dat ik veel dingen doe. Daar is dan wel een mouw aan te passen. Nu heb ik geen tijd omdat ik dingen moet ;) Op allerlei fronten gaat het heel goed met me man (vriendin, stage etc.) Alleen trainen en eten weer ff oppakken. Kracht is flink teruggevallen maar fysiek niet erg achteruitgegaan. Met jou dan?

Deadlift
8x60kg
6x80kg
4x100kg
4x120kg
4x140kg

Legpress Plate loaded
8x140kg
8x160kg
8x180kg Lol, bedenk me nu dat 2x50 en 4x20kg 180kg is, was er in de gym heilig van overtuigd dat ik met 160 aan het stoeien was.

Superset Seated Calfraise met hold (plate loaded), DB Shrugs in calfraise machine, met hold
12x60kg ss 12x120kg
12x60kg ss 12x105kg (betere hold dan met 120)

Superset DB Curl, dips Slow/controlled
12x10kg ss 12xBW
12x10kg ss 9xBW
10x8kg

Ab Machine Slow/explosive
8x45
8x45

Tsja, niet zo veel te melden verder. Heb er echt zo'n misselijkheid aan overgehouden alsof ik heel hard heb getrained... Zegt ook wel iets over waar ik sta qua belastbaarheid en workload -.-

Laatst bewerkt:
Gheghe ik zal kijken wat ik voor je kan doen ;) En dan moet ik eerst weer ff de ouwe zijn qua trainen hoor... Pfff.

Whaha, ik voel me net een Jurg :cry: De weg terug naar DBB en naar de gym ook. Al is het weinig.

Thnx Simson, wat voor dingen heb je al geprobeerd met benchen? Probeer s aan je techniek, warming up, sets/reps te sleutelen en progressie af te dwingen (en af en toe te deloaden als dat niet lukt).

Klopt. Maar normaal gesproken heb ik geen tijd om dat ik veel dingen doe. Daar is dan wel een mouw aan te passen. Nu heb ik geen tijd omdat ik dingen moet ;) Op allerlei fronten gaat het heel goed met me man (vriendin, stage etc.) Alleen trainen en eten weer ff oppakken. Kracht is flink teruggevallen maar fysiek niet erg achteruitgegaan. Met jou dan?

Deadlift
8x60kg
6x80kg
4x100kg
4x120kg
4x140kg

Legpress Plate loaded
8x140kg
8x160kg
8x180kg Lol, bedenk me nu dat 2x50 en 4x20kg 180kg is, was er in de gym heilig van overtuigd dat ik met 160 aan het stoeien was.

Superset Seated Calfraise met hold (plate loaded), DB Shrugs in calfraise machine, met hold
12x60kg ss 12x120kg
12x60kg ss 12x105kg (betere hold dan met 120)

Superset DB Curl, dips Slow/controlled
12x10kg ss 12xBW
12x10kg ss 9xBW
10x8kg

Ab Machine Slow/explosive
8x45
8x45

Tsja, niet zo veel te melden verder. Heb er echt zo'n misselijkheid aan overgehouden alsof ik heel hard heb getrained... Zegt ook wel iets over waar ik sta qua belastbaarheid en workload -.-

Mooie training mc haha ja je hebt nog even de tijd :D
Ik ben ook niet de sterkste dus in dat opzicht maakt het niet uit:)

• #6.950
Gheghe.

Benchpress
10x20kg
10x40kg
10x60kg
9x60kg
6x60kg

Pullups
5xBW wg
3xBW wg
3xBW normal
3xBW nomal
3xBW tussen hammer en onderhands in

Seated DB Press
15x14kg
7x14kg (8F)

Straight BB Curl
15x15kg
8x25kg
8x25kg dropset 8x15kg slow

Reverse Grip Pushdown
12x28kg
12x32kg
12x32kg

Hanging Crunch
9xBW (Links-Rechts-Midden etc.)

Motivatie om te trainen en gainen is echt weer aanwezig en dat is fijn. Wel minder dat ik gewoon echt een flinke stap terug moet zetten. Ik zat tegen mn max zowel qua volume als intensiteit terwijl die allebei niet veel voorstelde vergeleken met bijvoorbeeld voor de zomervakantie. Maargoed, het is een marathon en per dag progressie boeken; vergeleken met mijn vorige training ben ik tevreden over mn bench. Merk overigens ook dat mijn stageritme wat nog niet helemaal soepel loopt zijn tol eist (als in, ik val vaak pas tussen 12 en 1 in slaap terwijl ik om 6:30 op moet). Maargoed, dat is jammer voor de nummers maar ik hoeft gains niet in de weg te zitten.

Lekker trouwens die dianabol ads onder het reply-vakje lol :roflol:

Moet meer kunnen bro ;)

Moehahahahaha weer die 60kg bench :roflol:

Sorry bro, kan het niet laten :roflol:

goed dat je weer serieus bezig bent mc

• #6.954

Zekers! Gaat ook gebeuren, geef t tijd. Momentum opbouwen!

Moehahahahaha weer die 60kg bench :roflol:

Sorry bro, kan het niet laten :roflol:

Kan het ook zo noteren:
10xJorg
9xJorg
6xJorg ;)

goed dat je weer serieus bezig bent mc

Ja man, voelt ook goed. Alleen die slaap en weinig tijd om te trainen is ****ed up.

• #6.957
Ik schrijf je naam niet verkeerd omdat ik gefrustreerd ben maar omdat jij daar gefrustreerd van raakt :D

Het gaat niet altijd om het gewicht hoor Mc! Ik bench ook weleens 60kg, omdat het kan..

• #6.960
Ik? Gefrustreerd? Helemaal niet :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat niet altijd om het gewicht hoor Mc! Ik bench ook weleens 60kg, omdat het kan..

True, maar nu is 3x10x60kg te hoog gegrepen. Ik bedoel c'mon... Ik kan niks handlen, kijk naar mn training van vandaag; 3 setjes shoulderpress en mn bench is naar de knoppen. 2 setjes biceps en ze kunnen niet meer. Ik train als een p*ssy en als ik zo door ga gaat daar geen verandering in komen.

DB Shoulderpress
8x14kg
8x16kg
8x16kg

Benchpress
10x17.5kg
10x40kg
6x60kg
5x60kg

DB Hammercurl
12x12kg
10x10kg

Superset Pecdeck, abmachine
12x50 ss 12x50
12x50 ss 12x50

Nieuw plan: gezien ik twee keer per week train pretty much ga ik fullbody doen. Knallen op compounds om mn werkcapaciteit te verhogen want na een paar setjes ben ik nu op. Zit aan zoiets te denken;

Dinsdag
Military Press
Deadlift
Chinups
Dips
Kuiten

Vrijdag
Bench
Squat
Pullups
DB Shoulderpress
DB Row

Eventueel op zondag wat curls/shrugs/tiriceps/kuiten mocht ik tijd/zin hebben.

Qua voeding ma-vrij
Ontbijt: Brinta
Overdag: Banaan + kilo kwark
's avonds: Blik tonijn met sweet chilisaus

Laat ruimte over voor wat avondeten en een paar biertjes.

Terug
Naar boven