Kwestie van plannen...

Gheghe, ja true. Maar dan nog past het allemaal niet lekker... Nog steeds slacking van mij tho.
En? ik zie dat dwarf je aan de start to run helpt? ghehe kom op jongen je kan het! ik loop voorlopig niet

zou graag wel weer willen
Haha, ja en niet alleen dat! Dikke kudo's die kant op. Volgende keer dr weer achteraan rennen. Ik eet iig niet meer zo belachelijk veel als eerst, matig wat meer en pas ook op de biertjes. Gister moeilijk moment toen ik in een auto zat die door de macdrive ging en twee maten die ontzettend gingen schranzen... Heb het bij kipnuggets en een zakje wortels gehaald (had een maat voor me besteld bij wijze van grap

).
Nuchter, gewoon eerder opstaan
Zolang je niet (net zoals ik af en toe) om 6.00u in de auto moet zitten kan dat makkelijk, zeker nu het al vroeg licht is
Ben een beetje een nachtuil en ochtenden en ik botsen behoorlijk

In het weekend wel op nuchtere maag gaan lopen, vooral op zondag!
Net met een vriend wezen trainen (na een half jaar zeuren ging ie toch overstag). Zelf daardoor niet heel lekker getrained, maar was wel leuk en ik heb 70kg gebenched
Benchpress
8x20kg
5x40kg
3x50kg
1x60kg
1x70kg
0x75kg (schoot in de lach

)
Shoulderpress
5x17kg
5x18kg
5x18kg
5x18kg
5x14kg
Shrugs (smith)
10x60kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg
Verder nog 2x20 dips gedaan tussen de bankjes in de kleedkamer

(**** sluitingstijden!) Was lache, ook om hem stuk te zien gaan bij 30kg squatten

"Dieper!" en "genoeg rust, squatten kreng" kon het niet laten

Heb hem ook verteld dat die shrugs voor mn oren trainen waren (met stalen gezicht en 80kg in mn handen, kapotgrappig

).
Dus ^^