Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Het idee was om op onderhoud te gaan zitten en kcal-tekort te creeren door cardio. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe niet zo succesvol aan het cardioen ben...
Dat zul je dan wel echt moeten gaan doen. Klein beetje discipline voor nodig. Maar dat kan nooit heel moeilijk zijn, met onze liefde voor de sport :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, alleen dat levert al bijna 3600 kcals.. dus daar zit een rekenfout Mr. MC ;)

:p Oeps.

@ Kev: I know... Zit niet zo lekker in mn vel lately... Misschien eerst even beginnen met onder onderhoud eten en gewoon keihard iron knallen.

Zit niet zo lekker in mn vel lately...

Het valt me op dat ik deze geluiden in verschillende logs tegenkom. Is het de tijd van het jaar? Iedereen die na een rustige winterperiode weer hard aan het trainen is geslagen?

Maar kopop kerel! Weet niet wat er aan de hand is, maar kin omhoog en laat je niet kisten. Van weerstand ga je groeien, zowel lichamelijk als mentaal. Het gaat erom hoe je met tegenslagen omgaat, dan komt je echte persoonlijkheid naar boven.

Pik ben je nu een beetje aan het cutten of?

Het valt me op dat ik deze geluiden in verschillende logs tegenkom. Is het de tijd van het jaar? Iedereen die na een rustige winterperiode weer hard aan het trainen is geslagen?

Maar kopop kerel! Weet niet wat er aan de hand is, maar kin omhoog en laat je niet kisten. Van weerstand ga je groeien, zowel lichamelijk als mentaal. Het gaat erom hoe je met tegenslagen omgaat, dan komt je echte persoonlijkheid naar boven.

Examens die eraan komen?

Is toch bij mij het geval ... :(

Dunno, ik heb voor mn gevoel niet rustig getrained in de winter. Tijd van het jaar, ik weet het niet. Als het buiten lekker weer is neemt de zin om in die kale kelder shit op te gaan tillen wel af moet ik zeggen :o

Pik ben je nu een beetje aan het cutten of?

Mweh nee epic fail so far. Working on it.

Examens die eraan komen?

Is toch bij mij het geval ... :(

Haha nee gelukkig niet, zal dr nog eens bij moeten komen :D Ben al een tijdje van de HAVO af, nu echt weer zin om te studeren!

Hoe maken jullie eigenlijk groente klaar? Zat te denken aan paprika ofzo, lekker makkelijk :p

Wazzup bitchezzz :fire:

Squat
7x20kg
5x40kg
5x50kg
5x85kg
5x85kg
Had 90 moeten zijn (mathz iz hard)

Leg Curl (legpress was bezet)
10x30kg
10x30kg
10x30kg
+5reps/kilo :fire:

Legpress
10x80kg (:roflol:)
10x160kg
10x160kg
10x160kg (laatste 2 reps superlangzaam, overall +20kg :fire:)

Leg Extension
10x35kg
10x35kg
10x35kg (10e rep niet helemaal netjes)
+5kg/2reps :fire:

Standing Calf Raises 2 sec hold boven en onderin (anti-bounce, wereld van verschil)
10x100
10x100
10x100
+2sec :fire:

Overall: :fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire:

Laatst bewerkt:
Nice, dat je morgen pijn hebt om de trap af te lopen!

Lekkere training lijkt me zo.
Die ga je morgen wel voelen denk ik:p

Mooi moment om te beginnen met Start to Run, na een beentraining als deze! :P

En? ik zie dat dwarf je aan de start to run helpt? ghehe kom op jongen je kan het! ik loop voorlopig niet:( zou graag wel weer willen

:D

Gheghe, ja true. Maar dan nog past het allemaal niet lekker... Nog steeds slacking van mij tho.

En? ik zie dat dwarf je aan de start to run helpt? ghehe kom op jongen je kan het! ik loop voorlopig niet:( zou graag wel weer willen

Haha, ja en niet alleen dat! Dikke kudo's die kant op. Volgende keer dr weer achteraan rennen. Ik eet iig niet meer zo belachelijk veel als eerst, matig wat meer en pas ook op de biertjes. Gister moeilijk moment toen ik in een auto zat die door de macdrive ging en twee maten die ontzettend gingen schranzen... Heb het bij kipnuggets en een zakje wortels gehaald (had een maat voor me besteld bij wijze van grap :nut:).

Nuchter, gewoon eerder opstaan ;)

Zolang je niet (net zoals ik af en toe) om 6.00u in de auto moet zitten kan dat makkelijk, zeker nu het al vroeg licht is :P

Ben een beetje een nachtuil en ochtenden en ik botsen behoorlijk :( In het weekend wel op nuchtere maag gaan lopen, vooral op zondag!

Net met een vriend wezen trainen (na een half jaar zeuren ging ie toch overstag). Zelf daardoor niet heel lekker getrained, maar was wel leuk en ik heb 70kg gebenched :cool:

Benchpress
8x20kg
5x40kg
3x50kg
1x60kg
1x70kg
0x75kg (schoot in de lach :roflol:)

Shoulderpress
5x17kg
5x18kg
5x18kg
5x18kg
5x14kg

Shrugs (smith)
10x60kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Verder nog 2x20 dips gedaan tussen de bankjes in de kleedkamer :D (**** sluitingstijden!) Was lache, ook om hem stuk te zien gaan bij 30kg squatten :D "Dieper!" en "genoeg rust, squatten kreng" kon het niet laten ;) Heb hem ook verteld dat die shrugs voor mn oren trainen waren (met stalen gezicht en 80kg in mn handen, kapotgrappig :roflol:).

Dus ^^

Haha lekker mensen zonder verstand de gekste dingen wijs maken. Wel lekkere bench!

Thnx :) Hij moet trouwens nog ff oefenen met spotten, die 75kg lag op mn borst :roflol:

Trouwens, vanaf half-juli ga ik 5 weken betaald muziek maken op een christelijk evenementencentrum/jeugdcamping. Geen onkosten, lekker 5 weken focussen op muziek en fitness :cool:

:D

Haha, ja en niet alleen dat! Dikke kudo's die kant op. Volgende keer dr weer achteraan rennen. Ik eet iig niet meer zo belachelijk veel als eerst, matig wat meer en pas ook op de biertjes. Gister moeilijk moment toen ik in een auto zat die door de macdrive ging en twee maten die ontzettend gingen schranzen... Heb het bij kipnuggets en een zakje wortels gehaald (had een maat voor me besteld bij wijze van grap :nut:). Dus ^^

beetje jammer die laatste BP:D Die gele M bij noord had ik gister mooi voorbij gereden, is ff niet mijn ding. (stiekum wel maar ik ontken keihard). Keertje samen start to runnen dan? nemen we Dwarf mee en lopen we haar helemaal stront:D

Terug
Naar boven