MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.001
Flat vriendin press
X aantal probeerreps
5x vriendin
6x vriendin
4x vriendin

Pushups redelijk closegrip, voeten op de bank
5x8xbw

Dragonflags of naja, cheaten omhoog en langzaam negatief proberen :P
2x5
Ik heb even gegoogled naar 'vriendin press' maar kan niks vinden..heb je er misschien een foto van:trollface:

Goed bezig Mc! Gebruik maken van de aanwezige 'middelen'

het zal ook eens niet...

alleen hier kom je vriendin presses tegen e.d. :roflol:

Goed bezig; volgende x vriendin pull-ups?:)

• #7.005
Ik heb even gegoogled naar 'vriendin press' maar kan niks vinden..heb je er misschien een foto van:trollface:

Goed bezig Mc! Gebruik maken van de aanwezige 'middelen'

Nou "gebruiken" :rolleyes:

het zal ook eens niet...

alleen hier kom je vriendin presses tegen e.d. :roflol:

Haha maak ik naam?

Goed bezig; volgende x vriendin pull-ups?:)

Nou niet lullig bedoeld maar daar is ze te zwaar voor :D

jij altijd bigmac:)

Heb ergens in je log zien staan dat je 'eca' stack overweegde, heb je het dan uiteindelijk gebruikt z'n stack?

Zoja, wat was je ervaring ermee?

• #7.008
Heb ergens in je log zien staan dat je 'eca' stack overweegde, heb je het dan uiteindelijk gebruikt z'n stack?

Zoja, wat was je ervaring ermee?

Jo man, klopt. Ik heb toendertijd niet gekozen voor een ECA stack (efedrine, caffeine en aspirine) maar voor een stack waar efedra in zat. Efedrine is de puurdere vorm van efedra (plantje) zoals je waarschijnlijk wel weet.

Mijn ervaring is dat t helpt met calorieën verbranden op het moment dat voeding en training in orde zijn. Daarmee creëer je een omgeving waar je iets hebt aan dergelijke suppletie in goede dosering (dit is persoonlijk en moet je mee experimenteren om te achterhalen). Neveneffecten zoals onrustigheid, slapeloosheid, verhoogde hartslag en het warm hebben hebben hier allemaal mee te maken.

Uiteindelijk is je lichaam niet gemaakt om de hele dag op "fight or flight" modus te staan en dat is precies wat zaken als efedrine bewerkstelligen. Structureel gebruik raad ik niet aan, wel kan het op korte termijn met cutten, goed gedoseerd die 5% voordeel geven. Of je alles wat er bij komt kijken hiervoor over hebt moet je zelf bepalen.

Jo man, klopt. Ik heb toendertijd niet gekozen voor een ECA stack (efedrine, caffeine en aspirine) maar voor een stack waar efedra in zat. Efedrine is de puurdere vorm van efedra (plantje) zoals je waarschijnlijk wel weet.

Mijn ervaring is dat t helpt met calorieën verbranden op het moment dat voeding en training in orde zijn. Daarmee creëer je een omgeving waar je iets hebt aan dergelijke suppletie in goede dosering (dit is persoonlijk en moet je mee experimenteren om te achterhalen). Neveneffecten zoals onrustigheid, slapeloosheid, verhoogde hartslag en het warm hebben hebben hier allemaal mee te maken.

Uiteindelijk is je lichaam niet gemaakt om de hele dag op "fight or flight" modus te staan en dat is precies wat zaken als efedrine bewerkstelligen. Structureel gebruik raad ik niet aan, wel kan het op korte termijn met cutten, goed gedoseerd die 5% voordeel geven. Of je alles wat er bij komt kijken hiervoor over hebt moet je zelf bepalen.

Vandaag om een eca stack geweest met ephedra erin, nieuwsgierig als ik ben eens getest met één cap te nemen. Behoorlijk heftig spul maar grote nadelen heb ik er niet van ondervonden. Zoals je zelf zegt, is het belangrijk om er verstandig mee om te gaan!!

Nu ik weet dat de stack leggit is bulk is rustig door tot februari-maart gevolgd door een cut met de eca stack. Ben benieuwd of ik aan 14% zal raken :)

Thnx voor je reply!

• #7.010
Suc6 man :)

• #7.011
Pullups
8xBW
6xBW
3xBW
3xBW Wide Hammergrip
3xBW Wide Hammergrip
3xBW Wide Hammergrip

Pecdeck
10x40kg
12x60kg
10x70kg
12x60kg
12x60kg

DB Row Staand, want alle shit was bezet.
6x22kg
6x34kg
6x34kg
6x34kg

Dips
2x10xBW

Shoulderpress machine
8x25kg
8x30kg
8x35kg
6x40kg

Concentrationcurl Tegen opstaand bankje. Alles tussen de 6 en de 14kg was bezet trouwens -.-
5x14kg negatives
12x6kg
12x6kg
12x6kg
12x6kg

Nougoed, niets lekkerder dan kapotgaan op 6 kilo curlen toch :D

Cable Pushdown
8x41kg
8x46kg
8x50kg
7x55kg

Wtf boy, waar haal je ineens die kracht vandaag?

zozo lekker bezig geweest op een zaterdag middag!

Pullups
8xBW
6xBW
3xBW
3xBW Wide Hammergrip
3xBW Wide Hammergrip
3xBW Wide Hammergrip

Pecdeck
10x40kg
12x60kg
10x70kg
12x60kg
12x60kg

DB Row Staand, want alle shit was bezet.
6x22kg
6x34kg
6x34kg
6x34kg

Dips
2x10xBW

Shoulderpress machine
8x25kg
8x30kg
8x35kg
6x40kg

Concentrationcurl Tegen opstaand bankje. Alles tussen de 6 en de 14kg was bezet trouwens -.-
5x14kg negatives
12x6kg
12x6kg
12x6kg
12x6kg

Nougoed, niets lekkerder dan kapotgaan op 6 kilo curlen toch :D

Cable Pushdown
8x41kg
8x46kg
8x50kg
7x55kg

Haha 6 kg is best zwaar al. Ik curl altijd met 7 en dan maak ik daar 5 setjes van van 12-15 echt strikte vorm. Dan is me bicep al helemaal lam. Maar iig goede training en succes

• #7.016
Precies, dat oververmoeien met negatives werkt ook wel. Train om elke spiervezel te slopen, niet om zo veel mogelijk gewicht te curlen ;) Thnx man.

vriendin presses ?
hoe gaat het met de progressie mcm

• #7.018
Hey Ove, progressie zit er in (wat ik op zich al heel wat vind voor 1.5 keer per week trainen). Grootste progressie zit 'm in de workload die ik nu kan hebben, paar weken geleden was ik na 2 setjes "op" en inmiddels heb ik doorgaans genoeg fut voor een lekker traininkie. Fysiek beginnen mn spieren wat harder te worden maar qua vetpercentage is werk aan de winkel (qua massa overigens ook, maar dat is niks nieuws). Tot februari (dan stopt mn stage) is het even overleven, lol in het trainen houden en aan mn eiwitten komen. Tegen die tijd zien we wel weer verder. Op het moment ben ik te druk met andere dingen in mijn leven die ik belangrijker vind (stage, voorzitter @ studentenvereniging, mogelijk eigen bedrijfje etcetera).

Mooie training toch Mc!? Lekker wat oefeningen en volume gepakt! Niks mis mee!:D

• #7.020
Mooie training toch Mc!? Lekker wat oefeningen en volume gepakt! Niks mis mee!:D

Is ook zo, eigenlijk is t natuurlijk nooit goed :rolleyes:

Vanacht tot na 3en wakker gelegen, vervolgens om 5 uur rechtop in mn bed gezeten in de veronderstelling dat ik door mn wekker was heengeslapen. Needless to say was ik niet echt uitgerust toen om 6:30 mn wekker ging, laat staan toen ik begin van de avond terugkwam van stage :o Training dus simpel gehouden, ben redelijk los gegaan op de oefeningen die ik wél heb gedaan.

Military Press
8x20kg
8x30kg
6x40kg
5x40kg
10x30kg

Pullups
8xBW
8xBW ss legraise 10x
6xBW

Dips
12xBW