XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Conditie voor wintersport is overrated :D.

Nee ben eigenlijk net met hetzelfde bezig. Vanaf nu lichtjes beginnen cutten, in de examens dan wat serieuzer cutten en daarna dan een week skiën maar daar wel ook serieus goed bij eten/drinken :o.

:woot: een hele training op de vorige pagina!

Goed bezig Mc!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.063
Conditie voor wintersport is overrated :D.

Nee ben eigenlijk net met hetzelfde bezig. Vanaf nu lichtjes beginnen cutten, in de examens dan wat serieuzer cutten en daarna dan een week skiën maar daar wel ook serieus goed bij eten/drinken :o.

Gheghe ja een beetje wel, maar je haalt toch net effe meer uit zo'n weekje als je de hele dag kan knallen ;-) En ik heb nu hetzelfde idee qua cut, na de wintersport wil ik vanaf 80kg gaan cutten dus moet nu op 80kg blijven met de feestdagen, liever een kilootje of 2 eraf...

:woot: een hele training op de vorige pagina!

Goed bezig Mc!

Sick huh. Ook nog 3 sets cablecrossover vergeten te vermelden (12x18/18/14kg).

:roflol:

lekker mcmetro!

• #7.065
Jup, it only gets better :D

• #7.067
Nice en 2x per week trainen is nog steeds naar wens?

Nee verre van.. Vandaag weer s de ballen en tijd gehad om de gym in te duiken.

Superset Dips, Chinups
12xBW ss 5xBW
12xBW ss 5xBW
8xBW ss 5xBW

Superset BB Overhead Extension, Wide Grip BB Curl
10x20kg ss 10x20kg
8x20kg ss 10x20kg
8x20kg ss 10x20kg

Superset Reverse Grip Pushdown, Incline Preachercurl
8x36kg ss 6x8kg
12x32kg ss 6x7kg

Voelde wel lekker! Had liever UB gedaan maar had ik geen tijd voor, beter armen goed dan UB halfbakken trainen. Had ook gister willen squatten maar denk dat ik mijn hardste kater van 2012 te pakken had dus heb dat maar geskipt.

:superdude:

• #7.070
:sd:

• #7.071
Nou, weer een typische damage control druppel op de gloeiende plaat.

Military Press
8x20kg
5x30kg
5x35kg
4x40kg
4x40kg
8x30kg
6x30kg

Pullups
8xBW
6xBW
3xBW + slow negative V-grip
3xBW + slow negative V-grip
2xBW + slow negative V-grip

Incline Preachercurl
12x8kg
6x8kg
6x7kg + 2 slow negatives

DB Overhead Extension
12x12kg 2h
8x14kg 2h
8x12kg 2h
6x5kg 1h
6x4kg 1h

Seated Sideraise
12x7kg
10x7kg
8x7kg

Depressing.

Wanneer heb je meer tijd om te trainen?

• #7.073
Wanneer heb je meer tijd om te trainen?

Gheghe, post ik net in jou log :D Laatste week van januari ben ik klaar met mn stage. Dan ga ik meteen een week op wintersport en als ik terug ben is mn gym abbo afgelopen :roflol: Ga denk ik verlengen waar ik nu zit omdat ze er fijne losse weights hebben, ook al ga ik waarschijnlijk verhuizen binnenkort. Tegen die tijd opbouwen als een malle en knallen op een lekkere split. Tot die tijd vooral achteruitgang proberen te beperken op mn zwakkere spiergroepen.

Gheghe, post ik net in jou log :D Laatste week van januari ben ik klaar met mn stage. Dan ga ik meteen een week op wintersport en als ik terug ben is mn gym abbo afgelopen :roflol: Ga denk ik verlengen waar ik nu zit omdat ze er fijne losse weights hebben, ook al ga ik waarschijnlijk verhuizen binnenkort. Tegen die tijd opbouwen als een malle en knallen op een lekkere split. Tot die tijd vooral achteruitgang proberen te beperken op mn zwakkere spiergroepen.

Hehe, ja je antwoordde me vraag al in mijn log :roflol:
Oh nice man, fijne vakantie alvast. Dus je gaat een split doen? Ik zou zeggen doe SL! Ik was er vrij sceptisch over, maar nu :D

• #7.075
Hehe, ja je antwoordde me vraag al in mijn log :roflol:
Oh nice man, fijne vakantie alvast. Dus je gaat een split doen? Ik zou zeggen doe SL! Ik was er vrij sceptisch over, maar nu :D

;) Thanks baas! Gaat mooi worden, zal ongetwijfeld iets uitgeruster en met een tikkie meer conditie terugkomen. En ja een split it is, heb echt zin om goed te knallen op spiergroepen, ben dat "ik heb te weinig tijd en train te weinig dus doe ik mn hele lijf wel in een half uur" echt zat. Wat bedoel je met SL, stiff leg DL? :P

Stronglifts, wat ik aan doen ben. Is wel ideaal als je tijdje uit de roulatie bent geweest in korte tijd kun je veel kracht winnen en massa uiteraard.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 16:11 ----------

Lol wattefuk weer te vroeg :D

Lekker mc gewoon lekker splitje mee pakken kunnen we nog x samen trainen:p

Waar ga je heen enige idee?(verhuizen)

• #7.078
Lekker mc gewoon lekker splitje mee pakken kunnen we nog x samen trainen:p

Waar ga je heen enige idee?(verhuizen)

Lijkt me leuk :) En ik heb geen idee, ik sta met een vriend ingeschreven voor een sloopwoning. Wachtlijst is 1 a 2 tot 6 maanden en we staan er nu 1.5 maand ofzo op.

Mooi, weeral een training! Laat je niet ontmoedigen door de iets lagere gewichten; van zodra je terug meerdere keren per week langs kan gaan in de gym plak je der zo terug een hoop aan! Niet teveel conclusies aan vasthouden, hou het leuk en blijf gemotiveerd ;)

• #7.080
Thnx Jorg.

Terug
Naar boven