Spaceman21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Conditie voor wintersport is overrated.
Nee ben eigenlijk net met hetzelfde bezig. Vanaf nu lichtjes beginnen cutten, in de examens dan wat serieuzer cutten en daarna dan een week skiën maar daar wel ook serieus goed bij eten/drinken.
een hele training op de vorige pagina!
Goed bezig Mc!
Ohja en 2x10x30kg db shrug met 2sec hold bovenin.
---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 17:40 ----------
Inmiddels mn weight wel onder controle, nuchter 79,5 en al wat strakker dan een kleine maand geleden.
Nice en 2x per week trainen is nog steeds naar wens?
Laatste week van januari ben ik klaar met mn stage. Dan ga ik meteen een week op wintersport en als ik terug ben is mn gym abbo afgelopen
Ga denk ik verlengen waar ik nu zit omdat ze er fijne losse weights hebben, ook al ga ik waarschijnlijk verhuizen binnenkort. Tegen die tijd opbouwen als een malle en knallen op een lekkere split. Tot die tijd vooral achteruitgang proberen te beperken op mn zwakkere spiergroepen.Gheghe, post ik net in jou logLaatste week van januari ben ik klaar met mn stage. Dan ga ik meteen een week op wintersport en als ik terug ben is mn gym abbo afgelopen
Ga denk ik verlengen waar ik nu zit omdat ze er fijne losse weights hebben, ook al ga ik waarschijnlijk verhuizen binnenkort. Tegen die tijd opbouwen als een malle en knallen op een lekkere split. Tot die tijd vooral achteruitgang proberen te beperken op mn zwakkere spiergroepen.

Hehe, ja je antwoordde me vraag al in mijn log
Oh nice man, fijne vakantie alvast. Dus je gaat een split doen? Ik zou zeggen doe SL! Ik was er vrij sceptisch over, maar nu![]()
Thanks baas! Gaat mooi worden, zal ongetwijfeld iets uitgeruster en met een tikkie meer conditie terugkomen. En ja een split it is, heb echt zin om goed te knallen op spiergroepen, ben dat "ik heb te weinig tijd en train te weinig dus doe ik mn hele lijf wel in een half uur" echt zat. Wat bedoel je met SL, stiff leg DL? 
Lekker mc gewoon lekker splitje mee pakken kunnen we nog x samen trainen
Waar ga je heen enige idee?(verhuizen)
En ik heb geen idee, ik sta met een vriend ingeschreven voor een sloopwoning. Wachtlijst is 1 a 2 tot 6 maanden en we staan er nu 1.5 maand ofzo op.