AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.141
Oeps, typo. Best slap argument dat mijn training matig zou zijn omdat iemand anders bijna benched wat ik heb gebenched vandaag trouwens.

Dude :roflol:

Je begrijpt heus wat ik bedoel :o
Ik vergelijk je niet met mij, ik zeg gewoon dat we van jou hogere gewichten gewend zijn (compliment?) dan die uit je training van vandaag. Dat het lang geleden is dat je hebt getraind en er terug wat moet inkomen begrijp ik ook, maar wou je alleen maar pushen naar hogere weights buddy :sad:

• #7.143
Is ook zo :heart:

Blijven trainen Mac:) Opbouwen weer en zsm terug komen op kracht!

• #7.145
Blijven trainen Mac:) Opbouwen weer en zsm terug komen op kracht!

Niet alleen terugkomen ;)

Vandaag met paintballen op mn knieën geland.. Hele hal lag vol met zand, behalve die 20cm rond mijn knie. Verder nog met een beslagen masker (zag geen hand voor ogen) tegen een paal aangelopen :p Ff kijken hoe LB gaat, misschien alleen calfs/traps.

Voeding; 2380 cals, 177 eiwit. Tenminste, als ik die twee bakken kwark nu nog weg krijg. (Ontbeten en gelunched met een zesde deel tortillataart, dam dat spul vult).

Ow, en praktisch calorieloze aanmaaksiroop gefixt :cool:

• #7.146
Bodyweight: 78.8kg

• #7.147
Snelle update van mn telefoon;
Lowerbody ging m niet worden en heb nog spierpijn in mn buik, lats en biceps dus rug pakken lag ook niet voor de hand. Had maar een half uurtje om te trainen.

MP
10x17.5
5x27.5
5x37.5
Pols deed pijn dus gestopt. Schouders ook nog niet helemaal hersteld ondanks dat ik er geen spierpijn had.

Triset chins/bb curl , side raises, db shrugs met hold
5xBW ss 8x8kg ss 8x2
4xBW ss 8x8kg ss 8x30kg
5x30kg ss 8x8kg ss 8x28kg
5x30kg ss 8x8kg ss 8x26kg

Db preachercurl negatives
3x16kg
3x12kg
5x10kg :fire:

Jooooow BRO! wanneer gaan wij weer eens samen beasten?

Aha! We zijn terug! :D

Care to explain?

• #7.154
Kort samengevat kom ik niet meer in de gym. Ik volg Recon Ron voor pullups; de ene dag pullups, de andere dag pushups2x gesuperset met side raises. Ben inmiddels verhuisd, woon nu op de vierde en loop zo veel mogelijk trap met mn kuiten in plaats van quads :P

Maw, je traint niet meer. :p

Get yo ass in the gym dude!!!!! maar ff serieus wat is gebeurt?

:roflol:

Get your shit together boy!

Voor de rest alles cava?

Oh boy :rolleyes:

Terug
Naar boven