MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.161
Shit hit the fan, vriendin kwijt, alles. Ontzettend yolo ritme, slaap al weken erg slecht.

The iron never lies...

Deadlift
10x60kg
8x100kg
3x120kg
3x120kg
3x120kg

Frontsquat Full
5x20kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Benchpress
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
7x60kg Spotter zat er wel aan

Dips
5xBW
5xBW
5xBW

Side Raises
12x8kg
12x8kg
10x7kg

Ez-Curl
12x22.5kg
5x22.5kg

Wat abshit

KFC

Sterkte man, op beide fronten.
*zie karma

Btw als je last van je pols hebt, zou je ff een PDF bestandje van SS (Rippetoe) op kunnen zoeken. Hij legt zeer duidelijk uit hoe je de barbell moet positioneren ten opzichte van je hand/pols. Je hebt waarschijnlijk hetzelfde als ik: je os lunatum spoort niet goed naar ventraal tijdens dorsaalflexie in je pols. Oftewel: een botje in je hand gaat niet lekker mee bewegen als je je pols strekt. Wat betekent dat je pijn krijgt als je onder zware druk je pols alles behalve recht houdt.

Laatst bewerkt:
Jaa welkom terug:)

Sterkte met je situatie verder!

• #7.165
I feel you, brah. But you're back! :thumb:

Hee, jij hier :D Nog gelukt met de beachflags toen? :D

Jaa welkom terug:)

Sterkte met je situatie verder!

Thanks broski!

Sterkte man, op beide fronten.
*zie karma

Btw als je last van je pols hebt, zou je ff een PDF bestandje van SS (Rippetoe) op kunnen zoeken. Hij legt zeer duidelijk uit hoe je de barbell moet positioneren ten opzichte van je hand/pols. Je hebt waarschijnlijk hetzelfde als ik: je os lunatum spoort niet goed naar ventraal tijdens dorsaalflexie in je pols. Oftewel: een botje in je hand gaat niet lekker mee bewegen als je je pols strekt. Wat betekent dat je pijn krijgt als je onder zware druk je pols alles behalve recht houdt.

Cheers! Ik zal eens kijken, al moet ik zeggen dat ik aardig bekend ben met goede houding ten opzichte van de bar (vooral door Dave Tate, elleboog onder pols, pols onder bar etc). Moet trouwens zeggen dat het nu een stuk minder is, misschien had ik iets overstrekt ofzo?

Kan zo zijn. Hangt er vanaf waar de pijn zit en hoe je eraan gekomen bent.

Maar als het vanzelf al goed hersteld, zoals je al opnoemt. Dan zou ik mij geen zorgen maken.

Wat zijn een beetje je huidige stats qua shape en alle presses en lifts?

Hey brah!

Welcome back man! Sorry to hear 'bout your girlfriend ... sterkte! Even doorbijten, na regen komt zonneschijn, met of zonder haar! Ik ben in ieder geval blij je weer op het forum te hebben!

Trouwens, om zo lang weg geweest te zijn is je DL nog altijd sterk! Congrats!

Welcome back Mc..theiron never lies indeed!

Succes met de come-back

• #7.169
Kan zo zijn. Hangt er vanaf waar de pijn zit en hoe je eraan gekomen bent.

Maar als het vanzelf al goed hersteld, zoals je al opnoemt. Dan zou ik mij geen zorgen maken.

Wat zijn een beetje je huidige stats qua shape en alle presses en lifts?

Nou, ik heb voor t eerst sinds maanden weer een keer fullbody gedaan dus I dont know tbh. Misschien knal ik vanavond wel een fotootje online, zat te kijken naar mn pics uit mn openingspost en vond dat erg motiverend. Rond de 78kg iig, en sixpack is naar mijn idee binnen bereik voor ik naar Sziget ga van de zomer. Roep al twee jaar dat ik een sixpack ga kweken dus moet maar eens woord bij daad gaan voegen! Qua lifts waren 3tjes met 120kg redelijk zwaar en 5jes met 60kg ook, backsquat en military press heb ik nog niet gedaan. Moet ook even kijken wat ik ga doen qua schema.

Hey brah!

Welcome back man! Sorry to hear 'bout your girlfriend ... sterkte! Even doorbijten, na regen komt zonneschijn, met of zonder haar! Ik ben in ieder geval blij je weer op het forum te hebben!

Trouwens, om zo lang weg geweest te zijn is je DL nog altijd sterk! Congrats!

Yo dude, thanks. Is zo! Gezellig he, weer geiten op dbb :) En sterk voelde t niet, 60% van mn oude 1rm :( Werk aan de winkel!

Welcome back Mc..theiron never lies indeed!

Succes met de come-back

Cheers, thanks voor je yolo-troostkarma ;)

yoooow BRAH! balen allemaal, sterkte! maar tijd voor een mooie comeback dus,

en misschien nog een keertje die zwevende afspraak voor samen trainen vaststellen :P Trainde jij nou ook bij train more?

Ik hoor het allemaal wel en verwacht gewoon weer die dagelijkse update's hier te zien :thumbs:

• #7.171
Zo is t! TrainMore idd. Moet wel conditioneel weer even in vorm komen, dat is leuker beuken. Dagelijks kan ik niet beloven maar ik ga weer gewoon loggen ;)

Welcome back Mr. T ;)

• #7.174
Chestpress Bench bezet :mad:
12x40kg Mmm, schouders nog moe van vorige workout.
12x40kg
10x40kg
10x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Military Press
8x20kg
5x30kg Pfff
5x30kg Pushpress
5x30kg Pushpress
4x30kg Pushpress
5x30kg Pushpress
8x20kg
8x20kg

DB Overhead Extension
4x5kg ???
5x4kg
12x3kg Dat dan weer wel :roflol:
12x3kg

Reverse Grip Pushdown
10x10kg
10x12.5kg
5x15kg Wou close grip verdergaan maar verrekte iets in mn rechter onderarm ???
10x12.5kg

Bent Over Side Raise
12x5kg
12x5kg
10x5kg

Front Raise
12x5kg
12x5kg
12x5kg
12x5kg

Pushup
6x
5x :o

Ben tot de conclusie gekomen dat ik een best slechte gym gejoined ben: geen pecdeck en niks voor calfs, DB's staan in een nis van minder dan 20 vierkante meter terwijl er wel allemaal plek is met rare ballen en kettlebells ????????? Nougoed, ik ga mn verdriet verhelpen met heel veel vlees eten, Mc signing out.

• #7.175
Oja, vrijdag had ik en bruiloft en met de nodige alcohol en waterpijp doorgezakt tot na 4en, daarna sportdag met mn studentenvereniging dus om half 9 op om eten te fixen en alles, hele dag gesport dus cardio. Ben vandaag ook lekker heen en weer aan t fietsen, denk een km of 25 in totaal.

Zozo sportief!
Komop kan meer gewicht!

Hoppa Mc! Er is weer getraind!

Gewichten natuurlijk nog niet wat ze waren, maar denk ook niet dat daar je focus moet liggen..
Focus moet liggen op consistentheid!:thumbs:

Nogmaals succes Mc!

Gewichten zijn van ondergeschikt belang! Denk maar zo.
Ik ga momenteel erg lekker op (de filosofie en het schema van) Reversed Pyramid Training, zoals hij staat uitgewerkt op de site van www.leangains.com
Ik zal even de link zoeken, tada:http://www.leangains.com/2008/12/reverse-pyramid-revisited.html

Ik hanteerde in het begin inderdaad veel low-reps op de grote compounds en werk die nu steeds meer naar repranges tussen de 6-12 ipv 4-6.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Benchpress van vandaag was bijvoorbeeld al 12x87.5kg , wat zoals je weet vrij veel is voor mijn doen.

• #7.179
Zozo sportief!
Komop kan meer gewicht!

Working on it!

Hoppa Mc! Er is weer getraind!

Gewichten natuurlijk nog niet wat ze waren, maar denk ook niet dat daar je focus moet liggen..
Focus moet liggen op consistentheid!:thumbs:

Nogmaals succes Mc!

Yes. Heb nu ook tijd dus das chill. Focus komt op consistentie en daarna op voeding, moet hard gaan cutten wil ik nou potverdorie die sixpack eens bereiken. Cheers gast!

Gewichten zijn van ondergeschikt belang! Denk maar zo.
Ik ga momenteel erg lekker op (de filosofie en het schema van) Reversed Pyramid Training, zoals hij staat uitgewerkt op de site van www.leangains.com
Ik zal even de link zoeken, tada:http://www.leangains.com/2008/12/reverse-pyramid-revisited.html

Ik hanteerde in het begin inderdaad veel low-reps op de grote compounds en werk die nu steeds meer naar repranges tussen de 6-12 ipv 4-6.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Benchpress van vandaag was bijvoorbeeld al 12x87.5kg , wat zoals je weet vrij veel is voor mijn doen.

Ja, die komen vanzelf weer. Progressie is belangrijker. Zal die link eens bekijken, zit nu te denken aan Westside Barbell for Skinny Bastards, en dan de Washed Up Meathead template (UB max effort, LB max effort, UB repetition en een optionele 'vanity day'). 12 reps is lekker met die weights! Ik ga weer toewerken naar m'n bodyweight bench, gelukkig is mn bodyweight dik onder de 80 ;)

Peckdeck mis je nou toch ook niet enorm veel aan? dumbbells, barbells, chestpress, cables moet toch genoeg zijn xd?

Terug
Naar boven