Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Het is Mc, what did you expect?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik doe zelf veel grotere stappen. Ik begin bij 40/60 en ga dan al snel naar de 90/100 om na de 3e warming-up set mijn werkset al te draaien.Ik weet het niet. Het alternatief was stappen van 20kg omdat ik geen zin had om te kloten met 7.5 enzo. De achterliggende gedachte was dat ik ook volume nodig heb. Vorige week waren mn werksets nog 120kg heEn ik ben niet echt een beginner maar moet zeker weer even inkomen.
Aan het Reversed Pyramid Training programma of aan de goals voor een intermediate lifter?Ik zag je pb trouwens, had 'm gister ook op internet opgezocht. Vraag me wel af wat ik er persoonlijk aan heb gheghe, maar ik kan over 1.5 jaar (dan is het 5 jaar geleden dat ik voor het eerst in de sportschool stapte) eens kijken of t klopt voor mij.

Hoe gaat het met de voeding?DL ziet er idd netjes uit qua setjes.
Haha die bulgarian split squats zijn idd zwaarder dan je denkt, hoe diep ga jij ? (knie tot grond)
Je evenwicht houden is trouwens ook een b*ch bij deze oefening.
Heb trouwens alle files opgeslagen van marvin en jou, misschien iets voor aankomend jaar.

Ik doe zelf veel grotere stappen. Ik begin bij 40/60 en ga dan al snel naar de 90/100 om na de 3e warming-up set mijn werkset al te draaien.
Je zegt dat je volume nodig hebt, waarom draai je die dan niet in je werkset? Lijkt mij dat volume draaien op gewichten (warming-up) die niet in de buurt komen van je werkgewichten geen effectieve trainingsprikkel afgeven. Of ik heb het verkeerd begrepen en je bedoelt dat je gewoon veel moet deadliften om de techniek weer onder de knie te krijgen.
Aan het Reversed Pyramid Training programma of aan de goals voor een intermediate lifter?
Ik vind het zelf fijne goals en ik merk ook dat ik goed bezig moet zijn met verhoudingen wil ik daar uit komen. Ik heb bijna alle doelen al gehaald van intermediate lifter![]()

Werk er niet echt naar toe, heb wat dat betreft meer aestethische doelen en het weer op kracht komen an sich.Deze start beloofd veel goeds Mc. Trainze, en geniet van het weer!![]()
Mooi je deadlift!Lekker is dat hè, als je de kracht terug voelt komen!
Hoe gaat het met de voeding?
Ik ben hem op een gegeven moment in de Smith gaan doen.![]()
).
Crossfit?
Die L-carnitine neemt mn honger bijna compleet weg trouwens, krijg nu nauwelijks mn kwark weg 
Sinds wanneer doe jij zo veel chin ups?? Netjes man!
Nette chin-ups kan me nog herinneren dat dat je stukken minder af ging.
Mooie training!
Ik zeg goed bezig gozer.
Chin-up is een favo oefening van mij, lekker de lats aanspannen bij het omhoog gaan en onderin lekker de lats naar buiten duwen.
Sinds wanneer doe jij zo veel chin ups?? Netjes man!
Nette chin-ups kan me nog herinneren dat dat je stukken minder af ging.
Mooie training!
Chin-ups gaan nu eenmaal makkelijker met een lager bodyweight

Chin-ups gaan nu eenmaal makkelijker met een lager bodyweight![]()