Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Op dit tempo ben je daar volgende week, brah.

Ik weet het niet. Het alternatief was stappen van 20kg omdat ik geen zin had om te kloten met 7.5 enzo. De achterliggende gedachte was dat ik ook volume nodig heb. Vorige week waren mn werksets nog 120kg he ;) En ik ben niet echt een beginner maar moet zeker weer even inkomen.
Ik doe zelf veel grotere stappen. Ik begin bij 40/60 en ga dan al snel naar de 90/100 om na de 3e warming-up set mijn werkset al te draaien.
Je zegt dat je volume nodig hebt, waarom draai je die dan niet in je werkset? Lijkt mij dat volume draaien op gewichten (warming-up) die niet in de buurt komen van je werkgewichten geen effectieve trainingsprikkel afgeven. Of ik heb het verkeerd begrepen en je bedoelt dat je gewoon veel moet deadliften om de techniek weer onder de knie te krijgen.

Ik zag je pb trouwens, had 'm gister ook op internet opgezocht. Vraag me wel af wat ik er persoonlijk aan heb gheghe, maar ik kan over 1.5 jaar (dan is het 5 jaar geleden dat ik voor het eerst in de sportschool stapte) eens kijken of t klopt voor mij.
Aan het Reversed Pyramid Training programma of aan de goals voor een intermediate lifter?
Ik vind het zelf fijne goals en ik merk ook dat ik goed bezig moet zijn met verhoudingen wil ik daar uit komen. Ik heb bijna alle doelen al gehaald van intermediate lifter :)

Laatst bewerkt:
Deze start beloofd veel goeds Mc. Trainze, en geniet van het weer! :D

Mooi je deadlift! :thumb: Lekker is dat hè, als je de kracht terug voelt komen! :D Hoe gaat het met de voeding?

DL ziet er idd netjes uit qua setjes.
Haha die bulgarian split squats zijn idd zwaarder dan je denkt, hoe diep ga jij ? (knie tot grond)
Je evenwicht houden is trouwens ook een b*ch bij deze oefening.

Heb trouwens alle files opgeslagen van marvin en jou, misschien iets voor aankomend jaar.

Ik ben hem op een gegeven moment in de Smith gaan doen. :o

Deadlift gaat weer de goede kant op!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.208
Op dit tempo ben je daar volgende week, brah.

:D

Ik doe zelf veel grotere stappen. Ik begin bij 40/60 en ga dan al snel naar de 90/100 om na de 3e warming-up set mijn werkset al te draaien.
Je zegt dat je volume nodig hebt, waarom draai je die dan niet in je werkset? Lijkt mij dat volume draaien op gewichten (warming-up) die niet in de buurt komen van je werkgewichten geen effectieve trainingsprikkel afgeven. Of ik heb het verkeerd begrepen en je bedoelt dat je gewoon veel moet deadliften om de techniek weer onder de knie te krijgen.

Aan het Reversed Pyramid Training programma of aan de goals voor een intermediate lifter?
Ik vind het zelf fijne goals en ik merk ook dat ik goed bezig moet zijn met verhoudingen wil ik daar uit komen. Ik heb bijna alle doelen al gehaald van intermediate lifter :)

Tsja, vorige week kreeg ik echt niet veel meer dan 120 kg van de grond, dus ik reken die weights nog wel tot werksets. Geloof ook niet dat de scheiding zo strict is. Zal s kijken wat ik volgende keer doe. Ik doelde op veel volume nodig hebben voor groei, maar klopt inderdaad wat je zegt: ik ben geen beginner meer. Al voelt het wel zo sinds ik weer in de gym ben de laatste keren :p

Had ze allebei opgezocht maar had het over die goals ;) Werk er niet echt naar toe, heb wat dat betreft meer aestethische doelen en het weer op kracht komen an sich.

Deze start beloofd veel goeds Mc. Trainze, en geniet van het weer! :D

Thanks man!

Mooi je deadlift! :thumb: Lekker is dat hè, als je de kracht terug voelt komen! :D Hoe gaat het met de voeding?

Ik ben hem op een gegeven moment in de Smith gaan doen. :o

Thanks. Ja, voelt goed! Vorige keer deadlift kon ik drie dagen niet mn tenen aanraken, maar herstel gaat nu al een stuk beter voor mn gevoel. Voeding doe ik nu op gevoel, veel havermout, kwark, tonijn en ei. Probeer altijd een stuk vlees te eten met avoneten (eergister kip met champignons met bacon met kaas omnom). Eet doorgaans onder mn onderhoud schat ik zo. Eerste prioriteit is trainen weer op de rit krijgen, maar voeding gaat snel aan gesleuteld worden (iets met carbcyclen en BFFM waarschijnlijk, ben die laatste weer een x aan het doorlezen ;)).

Deadlift gaat weer de goede kant op!

Nou de rest nog :)

• #7.209
95EHo.gif

Lets hit it :D

• #7.211
Zeker, terug naar de 200kg zal ie gaan!

Ff een update vanaf mn telefoon, vergeef me de opmaak.

DB Bench
12*12
12*18
12*20
12*20
12*20

Chinup superset Facepull
9*BW ss 12*15
6*BW ss 12*17.5
5*BW ss 12*20
5*BW ss 12*20

DB Shoulderpress
10*10
12*14
12*14
9*14
9*12

Smith Shrugs (achter) superset DB Curl
10*60 ss 10*10
10*50 ss 10*10
10*50 ss 10*8
10*50 ss 10*6

Comments: Was goed gaar tegen de tijd dat ik aan de DB Shoulderpress ging, misschien is 100ish gram havermout met 400ml melk te weinig om op te knallen. Goede pomp in mn onderarmen ook :cool: Die L-carnitine neemt mn honger bijna compleet weg trouwens, krijg nu nauwelijks mn kwark weg :eek:

Sinds wanneer doe jij zo veel chin ups?? Netjes man!

Nette chin-ups kan me nog herinneren dat dat je stukken minder af ging.
Mooie training!

Chin-ups verbaasden mij ook :roflol:

Btw, waarom nu kwark?

Ik zeg goed bezig gozer.
Chin-up is een favo oefening van mij, lekker de lats aanspannen bij het omhoog gaan en onderin lekker de lats naar buiten duwen.

• #7.216
Sinds wanneer doe jij zo veel chin ups?? Netjes man!

Nou ik vond ze nog tegenvallen eigenlijk. Ben Recon Ron gaan doen met wide hammergrip toen mn gym abbo afliep in februari, dus dat zal wel enigzins carry-over hebben. Als ik fris ben kan ik wide hammergrip een setje van 10+ eruit knallen.

Nette chin-ups kan me nog herinneren dat dat je stukken minder af ging.
Mooie training!

Klopt, was niet mijn ding!

Chin-ups verbaasden mij ook :roflol:

Btw, waarom nu kwark?

Nouja seg. En omdat eiwit.

Ik zeg goed bezig gozer.
Chin-up is een favo oefening van mij, lekker de lats aanspannen bij het omhoog gaan en onderin lekker de lats naar buiten duwen.

Cheers. Ja, ik vind ze dus met een brede hammergrip lekkerder maar voor le guns istie beter zo. Ik doe ze sowieso deadhang.

• #7.217
:woot: 71.2kg

• Like
Waarderingen: FTIO
Terug
Naar boven