XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.221
Max effort UB

Benchpress
10x20kg
5x20kg
5x40kg
3x60kg
3x70kg
3x75kg

Chinup
10xBW
9xBW
7xBW

DB Row superset Bent Over Sideraises
12x18kg ss 12x5kg
12x28kg ss 12x7kg
12x28kg ss 12x6kg
12x28kg ss 12x5kg
12x28kg ss 12x5kg

Ez-Curl
15x20kg
10x25kg
12x20kg
12x20kg

DB Shrugs met hold
10x26kg
10x26kg
8x26kg

Shoulderpress plate loaded
12x20kg
12x20kg
10x20kg
5x20kg

Comments: Ging wel prima, banaan erbij gepakt en merkte dat ik wat langer mee ging. Shrugs en curls ff omgewisselt (prioriteiten) en extra shoulder punishment toegevoegd.

Goeie bench al terug! Voel je dat kracht terug komt?

• #7.223
Cheers! Ja beetje wel. Voelde ook wel dat mn techniek nog niet alles is, maar dat komt met de reps vanzelf weer terug.

Goed bezig Mc! 75kg bench lijkt me een prima start om mee terug te bouwen!

Hoe ben je van plan de gewichten te verhogen of doe je dat puur op gevoel?

• #7.226

:D Je weet hoe het zit met mijn schouders ;)

Goed bezig Mc! 75kg bench lijkt me een prima start om mee terug te bouwen!

Hoe ben je van plan de gewichten te verhogen of doe je dat puur op gevoel?

Ja toch. Ik denk dat ik mn bodyweight (77-78kg) had kunnen benchen, maar niet voor een drietje. Volgens WSB bench en deadlift ik op naar een 3-5je, dus als ik de 5 raak gooi ik er 2.5/5kg bij denk ik. Met andere woorden wordt woensdag een 145kg deadlift en volgende week maandag weer een 75kg bench maar dan met meer reps.

Lekkere training maat :)

Ja toch. Ik denk dat ik mn bodyweight (77-78kg) had kunnen benchen, maar niet voor een drietje. Volgens WSB bench en deadlift ik op naar een 3-5je, dus als ik de 5 raak gooi ik er 2.5/5kg bij denk ik. Met andere woorden wordt woensdag een 145kg deadlift en volgende week maandag weer een 75kg bench maar dan met meer reps.

Lijkt mij een prima plan om zo lekker te bouwen inderdaad. Prima terug kom training.

Heb je er wel eens over na zitten te denken om misschien dorpsets te doen bij spiergroepen die achter lopen? Zoals je delts/arms

Of FST-7 toepassen op je achterliggende spier groepen. Doe het tegenwoordig voor elke spiergroep; delts reageren prima. :)

Die van 5 reps hitten en dan verhogen ga ik onthouden. Prima manier om kracht te bouwen lijkt me!

• #7.230

Thanks baas.

Lijkt mij een prima plan om zo lekker te bouwen inderdaad. Prima terug kom training.

Heb je er wel eens over na zitten te denken om misschien dorpsets te doen bij spiergroepen die achter lopen? Zoals je delts/arms

Ik heb t wel s gedaan maar dan zou ik dropsets moeten doen bij mn hele UB :P Ik doe in principe maandag UB Max Effort, woensdag LB Max Effort en vrijdag UB Repetition, maar als mn lichaam weer wat gewend is aan het herstellen gaat UB Repetition naar donderdag en las ik op zaterdag de 'vanity day' in: dat is een dag die zich erg goed leent voor dropsets/supersets etc. voor armen, schouders en kuiten.

Of FST-7 toepassen op je achterliggende spier groepen. Doe het tegenwoordig voor elke spiergroep; delts reageren prima. :)

Die van 5 reps hitten en dan verhogen ga ik onthouden. Prima manier om kracht te bouwen lijkt me!

Ik zal s kijken, zeker een optie voor 'vanity day'!

Voeding vandaag:

Twee bakken kwark
Champignons, paprika, uitje
2 plakken bacon
5 eieren
Misschien nog een blikje tonijn achteraan

Morgen weer carbs omnomnom.

Lekker! Ik mag morgen ook weer carbs :meal:

Wow wat weinig eten! Ben je nog verder aan het cutten of was je gewoonweg nog niet klaar met eten?

• #7.234
Wow wat weinig eten! Ben je nog verder aan het cutten of was je gewoonweg nog niet klaar met eten?

Nee, het was dat met in plaats van een bak tonijn een bak kwark voor 't slapen. Vandaag goedgemaakt met spaghetti als ontbijt, bak kwark als PWO en post workout Chinees :D Zo ff bakkie kwark doen en morgen semi-low carbs (wou eigenlijk laag maar ga matten met mn vereniging dus moet een beetje carbs hebben). Ik wil in principe cutten, ik doe een carb cycle op gevoel. Mn low carb days zijn redelijk radicaal. Eerst even de trainingsroutine er goed in rammen voor ik op restricted carb cycle ga, al begin ik daar wel zin in te krijgen. Ik ben nog nooit zo licht geweest als nu en dat bevalt wel.

Training van vanmiddag:

Every wheels day is max effort day

Deadlift
8x60kg
6x100kg
3x120kg
1x140kg
4x150kg

Hoppaa. Was wel mooi, begon gasten met serieus goede upperbodies al te dwarfen door het zelfde gewicht als zij veel sneller te pullen (100kg) en door te trekken tot 3+ plates :D

Bulgarian Split Squat
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

Pft, blijft voorlopig nog een balansoefening voor me... Setje extra t.o.v. vorige keer iig.

Hyperextension
12xBW+10kg POMP
12xBW+10kg
12xBW

Frontsquat
8x20kg
8x30kg
8x40kg
5x55kg

Hier met een redelijk klein gastje meegedaan, hij backsquat ik frontsquat. Was wel lache al moest ik laag instappen, dat joch had prima techniek en ook al gedeadlift. Iig nog effe een afmakertje voor mn quads want van die Bulgarian Split Squat moet ik het (nog) niet hebben.

Ab Circuit
Superset Sprinter-Ups, V-sit, Plank

Abs deden pijn, en ik zei "**** it, abs maak je in de keuken". Pretty much nailed it tho!

That feel als gozers tijdens je setjes anderen vertellen wat voor gewicht je aan de stang hangt :D
Complimenten dat je in korte tijd alweer 4x150 kan trekken op de DL

Pfff, je gaat weer als een sneltrein vooruit brah! Congrats!

Nice, ben benieuwd wanneer de prachtige 200 weer gaat vallen :)

Mooie training die split squats misschien ook maar is volgend schema toevoegen,

Netjes man! Die deadlifts zonder straps en met overhand grip? Ik vind het echt knap hoe je dat voor elkaar krijgt!!
Je moet bij die bulgarian split squats gewoon twee plates van 10 kg in je handen houden, balans gaat dan veel makkelijker :) Of de stap wat minder groot maken.
Zoals eerder gezegd, deadlift erg netjes! Front squat en split squats kan nog wat harder aangepakt voor een max effort dag. ;)

• #7.240
That feel als gozers tijdens je setjes anderen vertellen wat voor gewicht je aan de stang hangt :D
Complimenten dat je in korte tijd alweer 4x150 kan trekken op de DL

So true :D Thanks gozer.

Pfff, je gaat weer als een sneltrein vooruit brah! Congrats!

Tuuuuuut!

Nice, ben benieuwd wanneer de prachtige 200 weer gaat vallen :)

Mwah, als t zo door gaat laat dat niet zo lang op zich wachten. Is denk ik verstandig om de tijd te nemen ;)

Mooie training die split squats misschien ook maar is volgend schema toevoegen,

Thanks. Moet er nog erg aan wennen, evenwicht vind ik nog lastig. Voel 'm nog bij lange na niet zoals ik fronstquats bijvoorbeeld voel.

Netjes man! Die deadlifts zonder straps en met overhand grip? Ik vind het echt knap hoe je dat voor elkaar krijgt!!
Je moet bij die bulgarian split squats gewoon twee plates van 10 kg in je handen houden, balans gaat dan veel makkelijker :) Of de stap wat minder groot maken.
Zoals eerder gezegd, deadlift erg netjes! Front squat en split squats kan nog wat harder aangepakt voor een max effort dag. ;)

Cheers. Zonder straps/wraps/riem, vanaf 140 was t geloof ik mixed grip. Weet niet of ik overhands had gekund, denk het niet. Zal dat de volgende keer eens doen, al pak ik misschien eerst eens 5kg dumbbells :o Frontsquat was sowieso een extraatje, en eigenlijk is het enige echte max effort aan zowel UB als LB volgens WSB de mainlift (dus bench en deadlift). Voel mn quads goed vandaag dus heeft zijn werk gedaan!

Om een lang verhaal kort te maken heb ik van ongeveer 2 uur snachts tot 5 uur sochtends in mijn bed gelegen en heb ik niet geslapen. Ontbeten met havermout, smiddags een bak kwark en een pak kipfilet (beleg) en een wafel en savonds lasagne (niet mega) dus nu nog ff kwarkie denk ik zo. Hele dag in de weer geweest met mensen ontvoeren, posten, lopen, fietsen etcetera dus prima qua caloriebalans denk ik zo. Morgen pistolets met tonijn, tomaat, mozzarella en kaas :meal:

Terug
Naar boven