de Tank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en bedankt!beetje jammer die laatste BPDie gele M bij noord had ik gister mooi voorbij gereden, is ff niet mijn ding. (stiekum wel maar ik ontken keihard). Keertje samen start to runnen dan? nemen we Dwarf mee en lopen we haar helemaal stront
![]()

)...en bedankt!
Ik loop hélemaal niet hard, maar kan ondertussen wel lang door blijven rennen
Die gele M ontken ik ook héél hard
(Morgen niet: junk!)

beetje jammer die laatste BPDie gele M bij noord had ik gister mooi voorbij gereden, is ff niet mijn ding. (stiekum wel maar ik ontken keihard). Keertje samen start to runnen dan? nemen we Dwarf mee en lopen we haar helemaal stront
![]()
Maar wel een leuke ervaring om een keer 70kg te benchen, was er wel blij mee want had mn 1RM lager ingeschat. Maar is nog lang niet hoog genoeg natuurlijk. Op naar de 1RM=BW 
Haha dips in de kleedkamer
Iig qua KT blijf je dedicated, nu die cardio nog!![]()

ik ren best hard als ik een gele M zie
ja leven in je log, pas maar op dat we hier niet gaan feesten
Wegrennen ging lastig in de macdrive. Was wel hilarisch trouwens, pinnen door het dakraam en 2x motor af laten slaan die gast 
- Dumbbell Bench Press : 15x16kg - 11x22kg - 7x24kg - 6x26kg - 4x26kg

Lees je mijn log eigenlijk of wat doe je daarin?
Enkel naar de stoeipoezen op de achtergrond van mijn foto's kijken precies ...![]()

Ja dus?
Gast, heb geen fotografisch geheugen voor reps ofzo, en ja ik ben lui aangelegd![]()

Was dus ook maar sarcasme
Maar ik doe dus 6x26kg en nadien nog eens 4x26kg. 1RM ligt dus op 28kg waarschijnlijk?

Bijgelezen
Af en toe wel lekker om te toppen of iig enkele low reps high weights sets doen.
Als de 70kg volgende keer makkelijker voelt of je kan er meer dan 1 rep mee maken is het lekker voor je ego gezien je vooruit gaat.
Misschien wel een goed idee. Kan mn maat meteen oefenen met spotten 
) na een schamele 6.5 uur slaap (na een week werken en korte nachtjes is dat echt weinig voor me) wezen trainen omdat hij rijles had om 11:00 en de gym dichtgaat om 12:00. S'ochtends ging ie thuis ontbijten, kwam ie terug om mij te wekken en MIJ mee te slepen naar de gym! (En dat terwijl ik al t hele jaar aan zn kop zeur om eens te gaan trainen
)
)
Was wel lekker leeg na de laatste paar reps.
-curl
-curl
-curl

Daarna nog effe rustig, en naar huis fietsen natuurlijk. Cardio stond eigenlijk niet op de planning, daarom geen BCAA's mee
Ben bijna 2 uur bezig geweest denk ik. Net shakie genomen, nu met een boterham tonijn chillen in t zonnetje 

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. T goede nieuws is dat ik mijn shakebeker die in vergetelheid was geraakt heb teruggevonden in mijn kamer.