AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha dips in de kleedkamer :p

Iig qua KT blijf je dedicated, nu die cardio nog! :D

Allerminst een slechte bench, lekker man

beetje jammer die laatste BP:D Die gele M bij noord had ik gister mooi voorbij gereden, is ff niet mijn ding. (stiekum wel maar ik ontken keihard). Keertje samen start to runnen dan? nemen we Dwarf mee en lopen we haar helemaal stront:D
...en bedankt! :mad:
Ik loop hélemaal niet hard, maar kan ondertussen wel lang door blijven rennen :cool:

Die gele M ontken ik ook héél hard ;)
(Morgen niet: junk! :D)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik weet bijna zeker dat Dwarf me dr uit rent/d? :)

Vanavond reageer ik nog ff inhoudelijk, zit op m'n werk (iPhone). Leven in m'n log, jeuj!

beetje jammer die laatste BP:D Die gele M bij noord had ik gister mooi voorbij gereden, is ff niet mijn ding. (stiekum wel maar ik ontken keihard). Keertje samen start to runnen dan? nemen we Dwarf mee en lopen we haar helemaal stront:D

Haha ja, vooral het niet-spotten was jammer :D Maar wel een leuke ervaring om een keer 70kg te benchen, was er wel blij mee want had mn 1RM lager ingeschat. Maar is nog lang niet hoog genoeg natuurlijk. Op naar de 1RM=BW :D

Haha dips in de kleedkamer :p

Iig qua KT blijf je dedicated, nu die cardio nog! :D

Ja haha, rock'nroll toch :cool:

Thnx dude, dedicated zijn vind ik een mooi compliment. En ja, goed punt qua cardio zeg... :D

Allerminst een slechte bench, lekker man

Danku :bow:

ik ren best hard als ik een gele M zie:o

ja leven in je log, pas maar op dat we hier niet gaan feesten

Ja man, ik leef in mijn log en mn gym :roflol: Wegrennen ging lastig in de macdrive. Was wel hilarisch trouwens, pinnen door het dakraam en 2x motor af laten slaan die gast :o

Damn, die BP is pijnlijk :(

Niiiiizzzzzeee!! Kan ik alleen maar van dromen nu denk ik :(

Dumbbell BP lukt me met 26kg in elke hand, dus Barbell BP zal wel 60kg lukken misschien, maar 70kg? :eek:

26kg 1RM? Of reppen?

Bijgelezen :P

Af en toe wel lekker om te toppen of iig enkele low reps high weights sets doen.
Als de 70kg volgende keer makkelijker voelt of je kan er meer dan 1 rep mee maken is het lekker voor je ego gezien je vooruit gaat.

Was dus ook maar sarcasme ;)

Maar ik doe dus 6x26kg en nadien nog eens 4x26kg. 1RM ligt dus op 28kg waarschijnlijk?

Geen idee, nog nooit 1RM geprobeerd met DB bench.

:duh:

Bijgelezen :P

Af en toe wel lekker om te toppen of iig enkele low reps high weights sets doen.
Als de 70kg volgende keer makkelijker voelt of je kan er meer dan 1 rep mee maken is het lekker voor je ego gezien je vooruit gaat.

:) Misschien wel een goed idee. Kan mn maat meteen oefenen met spotten :)

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. T goede nieuws is dat ik mijn shakebeker die in vergetelheid was geraakt heb teruggevonden in mijn kamer. Het slechte nieuws is dat er nog een beetje shake in zat. Man, wat een lucht!

Maargoed. Na gisteren veels te lang geouwehoerd te hebben met die gast die mee ging trainen (woont om de hoek maar blijft hier regelmatig pitten, heeft zelfs zn eigen kussen en slaapzak standaard hier liggen :roflol:) na een schamele 6.5 uur slaap (na een week werken en korte nachtjes is dat echt weinig voor me) wezen trainen omdat hij rijles had om 11:00 en de gym dichtgaat om 12:00. S'ochtends ging ie thuis ontbijten, kwam ie terug om mij te wekken en MIJ mee te slepen naar de gym! (En dat terwijl ik al t hele jaar aan zn kop zeur om eens te gaan trainen :roflol:)

Maargoed: Mn training. Tijdens mn training nog een hand ongezouten pinda's genomen, had niet echt energie (alleen een bak brinta op, vult niet goed ook).

Wide Grip Pull Ups
6x25kg assisted
5x25kg assisted
6x30kg assisted
5x30kg assisted
Viel een beetje tegen :mad:

Deadlift
8x60kg
5x90kg
5x140kg
5x140kg
0x140kg (geen cm van de grond :splat:)
5x130kg
Was hier wel goed kapot van. Merkte dat ik weinig slaap/eten had gehad :(

DB Rows (eerst links dan rechts)
10x15kg ofzo
5x19kg
10x26kg
10x26kg
10x26kg
Viel me ook tegen. Tijd geleden ook zo zwaar gepakt. Nou heb ik al het een en ander gedaan wat ik toen niet ervoor had, maar dan nog :mad: Was wel lekker leeg na de laatste paar reps.

Incline :sd:-curl
5x10kg
5x10kg

Hammer :sd:-curl
5x10

Concentration :sd:-curl
5x10 (laatste rep spot)
5x10 (laatste 2 reps spot)

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,ik faal op :sd::fuu:

Toen nog 25 gefietst op zo'n fiets zonder wielen, jwtz. Eerst effe dat apparaat uitschelden en infietsen, toen 10 minuten lekker doorgetrapt (nog nooit zo gezweet!) en kwam er halverwege achter dat mn hartslag tijdens die 10 minuten tussen de 170-180 zat... :o Daarna nog effe rustig, en naar huis fietsen natuurlijk. Cardio stond eigenlijk niet op de planning, daarom geen BCAA's mee :( Ben bijna 2 uur bezig geweest denk ik. Net shakie genomen, nu met een boterham tonijn chillen in t zonnetje :cool:

Adios

Oja :duh:

Ik-wil-lats-apparaat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg
4x70kg
10x50kg

:P

hahahaha :roflol:, gaat lekker hiero :P
Hé die shakebeker... die gebruik je neem ik aan niet meer :p?
BTW, nice training toch nog ondanks weinig slaap. K*t van die 0x140 kg DL...maar ja daarvoor wel 2x gelukt met 5 reps ;)....volgende keer beter...5x150kg bijv. :P

Eindelijk een beetje cardio te zien hier, goed bezig.

Raar dat die deadlift het 3e setje niet meer omhoog wou. Volgende keer beter!

4x140 en dan opeens 0x140? das best raar ja:D
hoeveel pauze zat er tusse beide setjes?

Terug
Naar boven