MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha :D
:lol:

OT: Minder homo-activiteiten, meer slapen! ;)

:roflol: Trust me, ik val op vrouwen :D

hahahaha :roflol:, gaat lekker hiero :P
Hé die shakebeker... die gebruik je neem ik aan niet meer :p?
BTW, nice training toch nog ondanks weinig slaap. K*t van die 0x140 kg DL...maar ja daarvoor wel 2x gelukt met 5 reps ;)....volgende keer beter...5x150kg bijv. :P

Hey lekkerding (*om mijn reactie op Jorgyboy kracht bij te zetten*),
Heb hem nog aardig schoon gekregen met zeep en heel erg heet water :) En dr zit ook geen schimmel in ofzo... Gewoon wat ouwe melk :roflol: Danku trouwens :bow: En 150?... Who knows ??? Zit er nog wel in voor de zomervakantie, en met flink knallen een 1xBW bench ook ;)

Eindelijk een beetje cardio te zien hier, goed bezig.

Raar dat die deadlift het 3e setje niet meer omhoog wou. Volgende keer beter!

Ja, was er ook wel trots op :) Denk dat niet al te lange maar wel intensieve cardio voor mij wel werkt ofzo. En dan lekker afterburnen :fire: Na 20 minuten merk ik wel dat mn hersenactiviteit afneemt :p Word er een beetje simpel van ofzo. En t derde setje... Ach, was wel trots op de 5x130 daarna (had ook iets van... KOMOP, deadliften is mijn shiit!).

4nee, 2x5 ^^x140 en dan opeens 0x140? das best raar ja:D
hoeveel pauze zat er tusse beide setjes?

Weet niet precies hoelang. Effe uithijgen wel na die 2de set, had er wel de tijd voor. Misschien iets te lang nu je het zegt.

Ruim je kamer dan eens vaker op man. Niet alleen discipline bij het trainen! ;)

Haha, eerst maar eens cardio-discipline, kamer-discipline komt later wel! Straks krijg ik nog een discipline-burnout :o

(Zal ik nog effe voor moeten disciplineren tho ;))

Je wordt wel opgevoed hier in dit logje van je :roflol:

Best nette training toch ondanks dat je zo moe was? En jammer van die deadlift..

Haha, opvoeden :roflol: K*t hé :D

:bow: Ja, achja... Mag ik ook een keer slacken op deadliften ^^

^^

zo, hier dan maar een abbo op nemen. Moet je me niet teleurstellen he :)

Cu

Rrrrrroaaarrrrr!

Net op pinksterconferentie gebassed. Moest make-up op voor op stage lol :roflol: Meuk op mn gezicht :') Wel mn bakkie kwark en s'ochtends een shakie genomen uiteraard. Vandaag maar weer low-carb, gisteren te veel gejunked.

Net op pinksterconferentie gebassed. Moest make-up op voor op stage lol :roflol: Meuk op mn gezicht :') Wel mn bakkie kwark en s'ochtends een shakie genomen uiteraard. Vandaag maar weer low-carb, gisteren te veel gejunked.

Ik geloofde je toen je zei "Trust me, ik val op vrouwen :D", maar daar begin ik nu toch meer en meer aan te twijfelen hoor ...

Haha, jemig gasten... Als je zonder meuk op je hoofd een podium met dikke lampenshit opgaat is je gezicht zo wit als een lijk. Mooie meiden die wat op je gezicht smeren, t er weer afhalen en je insmeren met creme, prima toch? :P

@ Jorgy: Had jij nou een PS3?

Haha, meot je effe terugbladeren :) En ja, ben dr mee bezig. Al contact opgenomen met een paar gasten, maar ze mailen/smsen niet terug die leipo'.

En hoezo pics, tis gewoon ik maar dan wat bruiner :roflol: Echt geen big deal.

Haha, meot je effe terugbladeren :) En ja, ben dr mee bezig. Al contact opgenomen met een paar gasten, maar ze mailen/smsen niet terug die leipo'.

En hoezo pics, tis gewoon ik maar dan wat bruiner :roflol: Echt geen big deal.
bruin = goed :D gelukkig heb ik het n*ger-gen van me vader overgenomen:D

als je hun telefoonnummers heb moet je bellen.. **** smsen.. gewoon ballen hebben, dan kan je nog wat van de prijs aflullen.

ik heb een xbox. werkt ook prima :)

Nee, ik heb een strijkijzer.

Vet. Met wifi?

bruin = goed :D gelukkig heb ik het n*ger-gen van me vader overgenomen:D

als je hun telefoonnummers heb moet je bellen.. **** smsen.. gewoon ballen hebben, dan kan je nog wat van de prijs aflullen.

Mja, morgenavond eens doen inderdaad, schiet niet op. Denk dat ik misschien gewoon voor een ouwe 60gb ga. Kan er altijd nog een nieuwe schijf in prutsen (2.5inch sata laptopschijven geloof ik) en zo groot zijn de voordelen van de slimline ook weer niet (al is die wel ontzettend sexy natuurlijk!). Veel gig heb ik ook niet nodig: Ben vooral van het online gamen.

ik heb een xbox. werkt ook prima :)

Boeeeeee :D

Dan was het fond de tin en geen make-up ;)

(spijtig :roflol:)

Gast, dat is niet mijn vakgebied :roflol: Waren wel gasten uit de band die ook van die meuk onder hun ogen op moesten, maar dat hoefde ik gelukkig niet omdat ik ENORME donkere wimpers heb :o

Terug
Naar boven