MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Lekker bezig geweest man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.522
Sterk herpakt die bench man!:thumb:

Goede training bigmac, goede instelling ook over die bench, nailen die shit!

Cheaten op shoulder raises :finger:

goeie train brah

• #7.527
Goede training bigmac, goede instelling ook over die bench, nailen die shit!

Tsja, like I said, bench gaf echt geen voldoening :mad:

Cheaten op shoulder raises :finger:

goeie train brah

Gheghe, als ze 11kg DB's hadden gehad had ik die gepakt ;)

Vandaag maximaal eten :woot: Ben vooral benieuwd wat ik morgen loaded & bloated weeg omdat ik dat mooi kan vergelijken met 2 weken geleden zondag. Daarnaast erg benieuwd naar mn kracht op de bench maandag, ik wil echt die 85kg weer pakken op reps, anders moet ik misschien mn cals/carbs gaan uppen.

Maar maccie brah, laten we even eerlijk zijn. Zo lang ik je al ken ben jenog nooit tevreden geweest... aint a bad thing in onze sport!

• #7.529
Maar maccie brah, laten we even eerlijk zijn. Zo lang ik je al ken ben jenog nooit tevreden geweest... aint a bad thing in onze sport!

Nee maargoed, ik denk dat iedereen op dit forum ontevreden zou zijn als hij/zij van 4,5x85kg naar 2x80kg gaat in een week. Waarschijnlijk was t gewoon een offday, maar toch ;) Ben trouwens wél tevreden over mn dieetresultaten so far.

• #7.530
Back

Deadlift For the sake of it maar 5/3/1 gedaan.
8x60kg
5x100kg
5x117.5kg
3x132.5kg
4x150kg

Pendlay Row
5x57.5kg
5x67.5kg
5x70kg
5x70kg

Hammerstrength Row
8x40kg
8x80kg
7x80kg
13x60kg

Hammerstrength Row-apparaat I love you :heart:

Chins
3xBW
4xBW
4xBW

BB Curl
15x20kg semi-superset 10x20kg + slow negative.

Ik zou spontaan weer switchen naar push/pull/benen van deze workout. Dam wat was dat lekker. Begon k*t (had hoofdpijn tijdens het deadliften) maar die pendlays en hammerstrength waren zo heerlijk, nog nooit zo goed mn lats gevoeld. Ik denk dat ik de vervanger voor DB Rows heb gevonden.

Voeding vandaag: IIFYM (if it ****s your macro's) #yolo

Back

Deadlift For the sake of it maar 5/3/1 gedaan.
8x60kg
5x100kg
5x117.5kg
3x132.5kg
4x150kg

Pendlay Row
5x57.5kg
5x67.5kg
5x70kg
5x70kg

Hammerstrength Row
8x40kg
8x80kg
7x80kg
13x60kg

Hammerstrength Row-apparaat I love you :heart:

Chins
3xBW
4xBW
4xBW

BB Curl
15x20kg semi-superset 10x20kg + slow negative.

Ik zou spontaan weer switchen naar push/pull/benen van deze workout. Dam wat was dat lekker. Begon k*t (had hoofdpijn tijdens het deadliften) maar die pendlays en hammerstrength waren zo heerlijk, nog nooit zo goed mn lats gevoeld. Ik denk dat ik de vervanger voor DB Rows heb gevonden.

Voeding vandaag: IIFYM (if it ****s your macro's) #yolo
Kijk aan! Het is altijd zoeken wat werkt voor lats! Goed dat je daar een oefening voor hebt gevonden!

Ben wel benieuwd waarmee je je macro's hebt ge****t gisteren..;)?

Mooi dat je tevreden bent over je dieet kerel, nu ik nog. Haha.

Rug weer flink aangepakt, strong deads als altijd.

Lekkere training man. En no worry, die reps op de bench pak je zo weer :thumb:

• #7.534
Kijk aan! Het is altijd zoeken wat werkt voor lats! Goed dat je daar een oefening voor hebt gevonden!

Ben wel benieuwd waarmee je je macro's hebt ge****t gisteren..;)?

Ja, kwam wel als een verrassing moet ik zeggen. En die heb ik ge****t met lasagne + salade, brownie van de bakker, chocolate chip cookies, dorito's met guacemole dip, katjang pedis, kwark met ananas en wat pils en la trappe tripels :D Was vandaag goed ziek van al dat eten, mn lijf is alleen nog maar kale rijst met tonijn geweest, niet normaal hoe naar mn maag deed vandaag!

Mooi dat je tevreden bent over je dieet kerel, nu ik nog. Haha.

Rug weer flink aangepakt, strong deads als altijd.

Gheghe, just gotta do it Bart! Dank.

Lekkere training man. En no worry, die reps op de bench pak je zo weer :thumb:

Hope so ;) Thanks.

Ik ben gister bij een vriend wezen crashen dus 's ochtends niet gewogen/gemeten helaas. Wel even langs mn familie geweest waar ik mn broertje even wat foto's heb laten trekken. Tikkie bloated van een dag junken (5k cals koekoek!) maar wel oké belichting. Comments zijn welkom!

Collage 8 aug 2013 2 weken in cut.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: FTIO
Voorkant en armen hebben qua massa nog wel wat werk nodig*, maar je lat spread ziet er serieus goed uit kerel!:thumbs:

*Maar je bent aan het cutten, dus dat is vast even niet de prio..

• #7.536
Voorkant en armen hebben qua massa nog wel wat werk nodig*, maar je lat spread ziet er serieus goed uit kerel!:thumbs:

*Maar je bent aan het cutten, dus dat is vast even niet de prio..

Klopt, bench gaat iig wel lekker de laatste maanden maar armen en schouders zijn een lifetime zwak punt. Binnenkort weer eten/groeien en dan zijn die aan de beurt ;) Thanks gast!

Ik vind dat je veel zwaarder oogt dan je weegt (positief) idd armen is een punt, maar daar heeft haast iedereen last van.
Ik ben er van overtuigd dat als je redelijk strict blijft met je voeding en cardio naast je KT doet, je over een week of 6/8 al redelijk ripped kunt zijn.

Ik vind dat je veel zwaarder oogt dan je weegt (positief) idd armen is een punt, maar daar heeft haast iedereen last van.
Ik ben er van overtuigd dat als je redelijk strict blijft met je voeding en cardio naast je KT doet, je over een week of 6/8 al redelijk ripped kunt zijn.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Je ziet er zwaarder uit dan toen je 80+ kg woog.
Ik neem hierbij ook mijn sceptische opmerkingen terug, waarom je nog verder moest cutten etc. Ziet er al stukken beter uit!

Succes ermee brah :)

FYI
Vanavond 1 RM bench proberen 115 :p

Prima lat spread Mc! Met een paar weken ben je helemaal klaar voor de zomer.. Offueh, die is net geweest. :D

Mac jonguh... je hebt geen buikje meer brah....

Terug
Naar boven