Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training bigmac, goede instelling ook over die bench, nailen die shit!

Ben vooral benieuwd wat ik morgen loaded & bloated weeg omdat ik dat mooi kan vergelijken met 2 weken geleden zondag. Daarnaast erg benieuwd naar mn kracht op de bench maandag, ik wil echt die 85kg weer pakken op reps, anders moet ik misschien mn cals/carbs gaan uppen.Maar maccie brah, laten we even eerlijk zijn. Zo lang ik je al ken ben jenog nooit tevreden geweest... aint a bad thing in onze sport!
Ben trouwens wél tevreden over mn dieetresultaten so far.
Kijk aan! Het is altijd zoeken wat werkt voor lats! Goed dat je daar een oefening voor hebt gevonden!Back
Deadlift For the sake of it maar 5/3/1 gedaan.
8x60kg
5x100kg
5x117.5kg
3x132.5kg
4x150kg
Pendlay Row
5x57.5kg
5x67.5kg
5x70kg
5x70kg
Hammerstrength Row
8x40kg
8x80kg
7x80kg
13x60kg
Hammerstrength Row-apparaat I love you
Chins
3xBW
4xBW
4xBW
BB Curl
15x20kg semi-superset 10x20kg + slow negative.
Ik zou spontaan weer switchen naar push/pull/benen van deze workout. Dam wat was dat lekker. Begon k*t (had hoofdpijn tijdens het deadliften) maar die pendlays en hammerstrength waren zo heerlijk, nog nooit zo goed mn lats gevoeld. Ik denk dat ik de vervanger voor DB Rows heb gevonden.
Voeding vandaag: IIFYM (if it ****s your macro's) #yolo
?Kijk aan! Het is altijd zoeken wat werkt voor lats! Goed dat je daar een oefening voor hebt gevonden!
Ben wel benieuwd waarmee je je macro's hebt ge****t gisteren..?
Was vandaag goed ziek van al dat eten, mn lijf is alleen nog maar kale rijst met tonijn geweest, niet normaal hoe naar mn maag deed vandaag!Mooi dat je tevreden bent over je dieet kerel, nu ik nog. Haha.
Rug weer flink aangepakt, strong deads als altijd.
Lekkere training man. En no worry, die reps op de bench pak je zo weer![]()
Thanks.Voorkant en armen hebben qua massa nog wel wat werk nodig*, maar je lat spread ziet er serieus goed uit kerel!
*Maar je bent aan het cutten, dus dat is vast even niet de prio..
Thanks gast!Ik vind dat je veel zwaarder oogt dan je weegt (positief) idd armen is een punt, maar daar heeft haast iedereen last van.
Ik ben er van overtuigd dat als je redelijk strict blijft met je voeding en cardio naast je KT doet, je over een week of 6/8 al redelijk ripped kunt zijn.