Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wta precies verschil met duim overhands want k doe dat eigenlijk bij alles
Mooie kracht en stevig volume voor in de cut bro, goed werk!

Die 4e rep komt ook wel brah, maak je maar geen zorgen. Als het niet id cut is, dan maar in de bulk potverdomme!

Kijk kijk voor in een cut is het een prachtige training dacht ik zo!
Je maakt gestaag gewoon krachtgains of niet dan?
Btw ik heb dat echt vaak fout zien gaan bij een benchpress, die 'thumbless grip'. Maar zelf weten![]()
In deze cut blijft er ook wat over van mn chest qua looks, which is nice, want met eerdere cuts krimpte mn chest vaak als ik er wat vet vanaf cutte 
Ja die grip pak ik atlijd maar wat is precies het verschil tussen eigenlijk je duim eronder of je duim erover bij de rest van je vingers wat ik dus altijd doe?
Heeft dit voordelen of nadelen?
Ai, dat ziet er niet prettig uit inderdaad. Maar heb jij het idee dat je duim onder de bar (dus niet er omheen) zulke taferelen voorkomt dan? Want daar hou je de bar ook niet mee tegen lijkt me.
Ik had wel altijd last vna me pols bij banken sinds ik hem eronder doe nolit meer last gehad.
Plus ik denk niet dat die ene duim dat kan voorkomen

Weer te laat..wilde ook zeggen dat je uit moest kijken met die duimloze grip..
Als je last van je polsen krijgt met benchen moet je gewoon stoppen met benchen![]()
Maar t is puur een techniek dingetje inderdaad, als ik er op let krijg ikgeen last. T is meer dat ik elke maandag opwerk naar een zwaar 3-5je dus dan komt t snel naar boven als ik er niet op focus.Naja als ik overal waar ik een keer een pijntje van krijg niet meer mag doen kan ik niks meerMaar t is puur een techniek dingetje inderdaad, als ik er op let krijg ikgeen last. T is meer dat ik elke maandag opwerk naar een zwaar 3-5je dus dan komt t snel naar boven als ik er niet op focus.
Ik gebruik nu wrist-wraps bij singles, doubles en soms bij 3-6 repranges. Gewoon gekozen als cadeau bij B&F.

En ik heb geen idee wat voor buikspieroefeningen dat zijn, die windshield whipers en sprinters sit ups