Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ale gast wtf, hoe komt dat jij altijd zo snel gaat?

Ale gast wtf, hoe komt dat jij altijd zo snel gaat?

HAha had t over het gewicht wat je gebruikt bij de oefeningen niet je bw![]()

Lekker die benchpress, wat doe je precies met pull up complex? Kheb wel een idee, maar geen idee heo 't uit te leggen xd
Daar mee bedoel ik een superset met pullups, hammergrip pullups en chins. Dus 3/3/2 is 3 pullups supersetted met 3 hammergrip pullups supersetted met 2 chins.
Backsquat ging technisch voor het eerst sinds tijden lekker. Lekker vlot getrained, relaxt muziekje, in the zone, alles. Niet te vroeg juichen, maar als ik volgende week woensdag mn targets haal ga ik toch wel de conclusie trekken dat 40/35/25 voor mij mooie macro's zijn. Even kijken hoe het vetverlies gaat deze week. Carbs en dutje zijn wel verdiend, vanavond 2 uur salsadansen. Happymaccie 
Goed bezig maccie!
Heerlijk trainen is dat toch, als je in the zone bent!!
Sterk man die wind nog iets voelen altijd zo heerlijk
Kijk aan Mc! Dat zijn mooie squats en deads!
Fijn om lekker in de zone te zitten! Bedoel je met 40/35/25 E/K/V of K/E/V?
Dat is K/E/V: 230 carbs, 200 eiwit, 65 vet en op niet trainingsdagen 80 carbs dus dan wordt het 19/47/34 lol.Klinkt goed Mc!Dat dacht ikDat is K/E/V: 230 carbs, 200 eiwit, 65 vet en op niet trainingsdagen 80 carbs dus dan wordt het 19/47/34 lol.

Dat is weer een mooie training met nette gewichten!
Netjes bro, DL & SQ na elkaar is niet easy.
Altijd lekker gevoel als je squat weer de 100 raakt en die 3x 157,5 mag er ook zeker wezen in zo'n relatieve korte tijd dat je weer bezig bent.

Even kijken wat de weegschaal de komende twee dagen zegt maar voorlopig recht zo die gaat want mn taille heeft ook en all time low van 77,6cm bereikt.Begint al een aardig epische taille te worden met jou lengte! Verwacht je dat daar nog veel af kan?