Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

sterk man je gaat snel omhoog!

Ale gast wtf, hoe komt dat jij altijd zo snel gaat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.604
Inderdaad lekker!

Nice work en goede gewichten!

Thanks man, voelde goed ook dit ja :)

Sterke bench en pushpresses Mc!:thumbs:

Thanks. Ik had op iets hogere push press gehoopt na mn 2x5x47,5 en 2x5x52.5 vorige keer, maar na mn goede bench mag ik niet klagen!

sterk man je gaat snel omhoog!

BW moet juist naar bedenen ;)

Ale gast wtf, hoe komt dat jij altijd zo snel gaat?

Nou laat ik t zo zeggen: t is niet de eerste keer dat ik aan het cutten. Result comes with experience zullen we maar zeggen denk ik? Of doelde je op de weights? In dat geval ben ik t niet helemaal met je eens omdat ik in de bulk veel harder zal gaan ;)

Aanleg en talent!

Klasse bezig maccie

Thanks Bart, mooi compliment vind ik dat!

Vandaag rustdagje, netjes aan mn dieet houden en beetje bijslapen van gister (wezen gamen en crashen bij een maat met wat vrienden dus kort nachtje gehad).

HAha had t over het gewicht wat je gebruikt bij de oefeningen niet je bw:p

• #7.606
HAha had t over het gewicht wat je gebruikt bij de oefeningen niet je bw:p

:D

Eigenlijk een te kort nachtje gepakt, maar zo wel de deur uit met mn bakkie rijst en tonijn voor de lunch. BW was 76,3: dat moet wel lager zijn aan het eind van de week (zaterdagochtend met name), anders moet ik carbs verlagen of cardio toevoegen.

Lekker die benchpress, wat doe je precies met pull up complex? Kheb wel een idee, maar geen idee heo 't uit te leggen xd

• #7.608
Lekker die benchpress, wat doe je precies met pull up complex? Kheb wel een idee, maar geen idee heo 't uit te leggen xd

Dank je :) Daar mee bedoel ik een superset met pullups, hammergrip pullups en chins. Dus 3/3/2 is 3 pullups supersetted met 3 hammergrip pullups supersetted met 2 chins.

• #7.609
Squat
5x20kg
5x40kg
3x60kg
5x75kg
5x87,5kg 5e rep uit onderrug.
5x100kg

Deadlift
5x60kg
1x100kg
3x122.5kg
3x140kg
3x157.5kg

Windshield Whipers met gebogen knieën
7x
5x
4x

Knee Raises
8x
8x

Full Crunch (tot bovenlijf en grond 90 graden maken)
10x
8x

Ik doe
1: Wendler in de cut
2: Wendler sq en dl op 1 dag
3: Verhoog mn tweede cycle van 90 naar 100%
4: Plak 5kg op mn maxes
5: Haal mn reps op de zwaarste dag (5jes)

Ik ben blij :) Backsquat ging technisch voor het eerst sinds tijden lekker. Lekker vlot getrained, relaxt muziekje, in the zone, alles. Niet te vroeg juichen, maar als ik volgende week woensdag mn targets haal ga ik toch wel de conclusie trekken dat 40/35/25 voor mij mooie macro's zijn. Even kijken hoe het vetverlies gaat deze week. Carbs en dutje zijn wel verdiend, vanavond 2 uur salsadansen. Happymaccie :)

Laatst bewerkt:
Goed bezig maccie!

Heerlijk trainen is dat toch, als je in the zone bent!!

Sterk man die wind nog iets voelen altijd zo heerlijk

Kijk aan Mc! Dat zijn mooie squats en deads!

Fijn om lekker in de zone te zitten! Bedoel je met 40/35/25 E/K/V of K/E/V?

• #7.613
Goed bezig maccie!

Heerlijk trainen is dat toch, als je in the zone bent!!

Thanks FTIO, ja dat is het zeker. Voor mn workout van vandaag was het bijna een vereiste trouwens!

Sterk man die wind nog iets voelen altijd zo heerlijk

Ja man, knietjes buigen en de haar in mn wind.

Kijk aan Mc! Dat zijn mooie squats en deads!

Fijn om lekker in de zone te zitten! Bedoel je met 40/35/25 E/K/V of K/E/V?

Dat dacht ik :) Dat is K/E/V: 230 carbs, 200 eiwit, 65 vet en op niet trainingsdagen 80 carbs dus dan wordt het 19/47/34 lol.

Dat is weer een mooie training met nette gewichten!

Netjes bro, DL & SQ na elkaar is niet easy.
Altijd lekker gevoel als je squat weer de 100 raakt en die 3x 157,5 mag er ook zeker wezen in zo'n relatieve korte tijd dat je weer bezig bent.

• #7.617

:)

Dat is weer een mooie training met nette gewichten!

Thanks!

Netjes bro, DL & SQ na elkaar is niet easy.
Altijd lekker gevoel als je squat weer de 100 raakt en die 3x 157,5 mag er ook zeker wezen in zo'n relatieve korte tijd dat je weer bezig bent.

Cheers. Ja, weer lekker om met 100 te reppen :D

Vanmorgen 75,6 op de weegschaal :cool: Even kijken wat de weegschaal de komende twee dagen zegt maar voorlopig recht zo die gaat want mn taille heeft ook en all time low van 77,6cm bereikt.

Begint al een aardig epische taille te worden met jou lengte! Verwacht je dat daar nog veel af kan?

Jou taille zijn mijn bovenbenen.... the ****!

• #7.620
Terug
Naar boven