AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Lekker getraind en die windshield voelt altijd lekker eh

Toevallig gebruik ik de false grip met yates row als ik veel volume draai (light weights) en dan voelt het idd prettiger dan de "gangbare" grip.
Maar nu ik meer op kracht ga trainen doe ik deze grip alleen nog maar met het opwarmen.

Deads zien er goed uit bro, keep on going :cool:

Die shakebeker vond ik wel handig toen ik in de cut zat, omdat ik dan vruchtensap en BCAA apart kon houden en na de KT deze dan mengde en daarna verder kon gaan met m'n cardio.
Maar dat geld in principe ook voor als je PWO supps vanwege smaak wil mixen met vruchtensap voor je work-out.

Zag dat de wrist-wraps iets van 8 euro kost, das een goede investering als je het mij vraagt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.583
Die beker heb ik ook, maar ik zie er het praktisch nut niet echt van in. Zeker omdat ik ook de drie aparte bakjes heb die je op elkaar kan schroeven. Die kan je ook apart meenemen en dan een 'normale' shakebeker ernaast.

Je bent met de deadlift mij alweer voorbij :o En ik heb geen idee wat voor buikspieroefeningen dat zijn, die windshield whipers en sprinters sit ups :p

Tsja, niet iedereen heeft drie aparte bakjes FTIO ;) Mij lijkt ie me ideaal; 1 klaargemaakte shake, schep onderin. Met drie bakjes heb je dan 5 verse shakes :eek::p Op t moment heb ik geen normale shakebeker trouwens.

Gheghe, ja jij met bench en weetikveelwat, niet zeuren :D Google die shit, is lekker.

Lekker getraind en die windshield voelt altijd lekker eh

Ja man, flink branden. Leuk voor grip ook.

Toevallig gebruik ik de false grip met yates row als ik veel volume draai (light weights) en dan voelt het idd prettiger dan de "gangbare" grip.
Maar nu ik meer op kracht ga trainen doe ik deze grip alleen nog maar met het opwarmen.

Deads zien er goed uit bro, keep on going :cool:

Die shakebeker vond ik wel handig toen ik in de cut zat, omdat ik dan vruchtensap en BCAA apart kon houden en na de KT deze dan mengde en daarna verder kon gaan met m'n cardio.
Maar dat geld in principe ook voor als je PWO supps vanwege smaak wil mixen met vruchtensap voor je work-out.

Zag dat de wrist-wraps iets van 8 euro kost, das een goede investering als je het mij vraagt.

Tsja, ik denk dat je wel appels met peren aan het vergelijken bent als je het over grip hebt bij push of pull bewegingen. Thanks iig :) En dat mixen is nice idd, warom BCAA's met sappie, is toch meestal met creatine dat je dat doet? Of ook met BCAA dus?

Prima deadliftie! Daarnaast is de creatine mixen met juice vooral voor het mengen van het poeder. Geloof dat er ook nog wel iets is met het mengen met koolhydraten. Maar daarvoor kun je imo ook een bak rijst erbij eten.

Klasse squatwerk!

• #7.586
Prima deadliftie! Daarnaast is de creatine mixen met juice vooral voor het mengen van het poeder. Geloof dat er ook nog wel iets is met het mengen met koolhydraten. Maar daarvoor kun je imo ook een bak rijst erbij eten.

Je hebt juice en juice he :roflol: Creatine wordt beter opgenomen in combinatie met snelle suikers, daarom wordt het vaak met vruchtensap genomen. Dat krijgt een bak rijst niet voor mekaar ;) Thanks btw gast.

Mja, was ff lekker knallen op die deload..? ???

Mooie training Mc! Lekker basic squats en deads met wat ab-work!:D

• #7.588
Mooie training Mc! Lekker basic squats en deads met wat ab-work!:D

Ja, ik had opzich wel zin in wat frontsquats maar dat maakt niet echt sense als je aan t deloaden bent. Ik vond heavy deads al aan de tricky kant gezien de status van mn wheels, dus wel ff prima zo ;)

Vanmorgen met lege maag op 76,1kg ingewogen. Niet gek na carbdag.

Mooi gewicht toch!

Vanmorgen met lege maag op 76,1kg ingewogen. Niet gek na carbdag.
Soms wel eens fijn te zien dat het lichaam geen machine/fabriek is..kunnen soms rare effecten komen uit bepaalde voeding/training welk je niet verwacht.

Het maakt het natuurlijk ook wel weer een beetje lastig en uitdagend om een goed dieet en trainingsschema op te stellen:rolleyes:

• #7.591

De 76,0 van vanmorgen was nog 100 gram mooier ;) Ik ben nu van 82,3 naar 78,6 cm taille gegaan sinds 24 augustus :)

Soms wel eens fijn te zien dat het lichaam geen machine/fabriek is..kunnen soms rare effecten komen uit bepaalde voeding/training welk je niet verwacht.

Het maakt het natuurlijk ook wel weer een beetje lastig en uitdagend om een goed dieet en trainingsschema op te stellen:rolleyes:

Wat bedoel je precies Marf? Wegen en meten fluctueerd altijd enorm met carbcyclen als je dat bedoelt ja ;)

Vanmiddag UB2 en zaterdag soort van refeed. Ben van vrijdagavond tot zondagmiddag/avond namelijk weekendje weg en zaterdag gaan we naar een pannekoekenhuis :) Max 3k cals inclusief drinken en minimaal 200gr eiwit. Ik neem caseine mee en een maatje whey, is een supermarkt in de buurt voor kwark dus komt helemaal goed :thumbs: Wellicht zondag no-carb.

Gaat lekker man serieus al veelbkwijt op je taille

• #7.593
Gaat lekker man serieus al veelbkwijt op je taille

Ja toch :)

Training van vandaag vanaf mn.mobiel:

DB benchpress
10*20
4*30links en 32 rechts. Derp.
6*26
??
Dropset met 22 en 16kg

Pullups (normal/hammer/chins)
3/3/3
3/3/3
2/2/2
2/2/2

Superset DB Shoulderpress, DB curl
9*20 ss 12*14
7*20 ss 8*16 (hammer)
7*18 ss 8*12

De 76,0 van vanmorgen was nog 100 gram mooier ;) Ik ben nu van 82,3 naar 78,6 cm taille gegaan sinds 24 augustus :)

Wat bedoel je precies Marf? Wegen en meten fluctueerd altijd enorm met carbcyclen als je dat bedoelt ja ;)

Vanmiddag UB2 en zaterdag soort van refeed. Ben van vrijdagavond tot zondagmiddag/avond namelijk weekendje weg en zaterdag gaan we naar een pannekoekenhuis :) Max 3k cals inclusief drinken en minimaal 200gr eiwit. Ik neem caseine mee en een maatje whey, is een supermarkt in de buurt voor kwark dus komt helemaal goed :thumbs: Wellicht zondag no-carb.
Ik bedoel dat je je lichaam niet helemaal kunt regelen zoals je denkt...soms denk je ik vreet me helemaal vol met carbs dan zal ik morgen of overmorgen wel zwaarder zijn en wat is dan het vreemde resultaat...afgevallen.. ;) (niet altijd natuurlijk)

Je hebt een mooie vooruitgang gemaakt! Ik vind taille meten persoonlijk altijd het beste om aan te tonen dat je aan het shredden bent..zelf meet ik dan ook wel maandelijk mijn been en arm om te checken of ik niet ook al mijn spiermassa aan het shredden ben ;)

Geniet van je weekend man en van de panncakes!:heart:

Dat is een klasse vooruitgang kerel, netjes gedaan!

Nette vooruitgang man, je bent zeker goed bezig.
Jammer dat je ff te enthousiast was met de db bench press, maar dat gebeurt mij ook wel eens ;)
Had je die lichte incline nog geprobeerd met db bench press ?
Idd lekker aan de pannenkoeken vandaag en morgen wat rustiger aan.

• #7.597
Ik bedoel dat je je lichaam niet helemaal kunt regelen zoals je denkt...soms denk je ik vreet me helemaal vol met carbs dan zal ik morgen of overmorgen wel zwaarder zijn en wat is dan het vreemde resultaat...afgevallen.. ;) (niet altijd natuurlijk)

Je hebt een mooie vooruitgang gemaakt! Ik vind taille meten persoonlijk altijd het beste om aan te tonen dat je aan het shredden bent..zelf meet ik dan ook wel maandelijk mijn been en arm om te checken of ik niet ook al mijn spiermassa aan het shredden ben ;)

Geniet van je weekend man en van de panncakes!:heart:

Gheghe, ja dat is waar. Maar over het algemeen weet ik aardig te voorspellen of mn BW hoger of lager uit valt door carbs/vocht/combi van die twee. Sowieso wel positief dat ik niet alleen kijk naar BW maar ook naar hoe dat BW er is gekomen lijkt me. En thanks man :) Ja, ik ga elk ochtend standaard op de weegschaal staan op de terugweg van de wc dus dat doe ik vaker dan taille. En 's ochtends zo'n koud meetlint om je middel is k*t :p Thanks bro, pannekoek met kaas en spek en stroop, ijs met warme kersen toe, paar biertjes :meal:

Dat is een klasse vooruitgang kerel, netjes gedaan!

Thanks kerel!

Nette vooruitgang man, je bent zeker goed bezig.
Jammer dat je ff te enthousiast was met de db bench press, maar dat gebeurt mij ook wel eens ;)
Had je die lichte incline nog geprobeerd met db bench press ?
Idd lekker aan de pannenkoeken vandaag en morgen wat rustiger aan.

Dank V. Ja, ik werd ff afgeleid en dacht dat ik 2x30 had maja. Lol. Nee die heb ik niet meer uitgeprobeerd! Is wel een goeie, ga ik vrijdag proberen aan te denken! Voeding vandaag so far: 2 klein warme afbakbroodjes met kaas, shake met 1,5 schep caseine (water), 2 witte puntjes met totaal 5 plakken ham en wat yokidrink. Vanavond nog een bakkie kwark en een blik tonijn met sweet chili saus denkik, dan vind ik het wel weer mooi geweest. Heb totaal geen honger nog. Mn maag is weer aan het rommelen trouwens, snel weer clean voedsel gaan eten lol!

• #7.598
Bench
5x20kg
5x40kg
5x60kg
1x75kg
4x85kg **** yeaaaah

Pullup Complex
3/3/3xBW
3/3/2xBW
2/2/2xBW