Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die beker heb ik ook, maar ik zie er het praktisch nut niet echt van in. Zeker omdat ik ook de drie aparte bakjes heb die je op elkaar kan schroeven. Die kan je ook apart meenemen en dan een 'normale' shakebeker ernaast.
Je bent met de deadlift mij alweer voorbijEn ik heb geen idee wat voor buikspieroefeningen dat zijn, die windshield whipers en sprinters sit ups
![]()
Mij lijkt ie me ideaal; 1 klaargemaakte shake, schep onderin. Met drie bakjes heb je dan 5 verse shakes 
Op t moment heb ik geen normale shakebeker trouwens.
Google die shit, is lekker.Lekker getraind en die windshield voelt altijd lekker eh
Toevallig gebruik ik de false grip met yates row als ik veel volume draai (light weights) en dan voelt het idd prettiger dan de "gangbare" grip.
Maar nu ik meer op kracht ga trainen doe ik deze grip alleen nog maar met het opwarmen.
Deads zien er goed uit bro, keep on going
Die shakebeker vond ik wel handig toen ik in de cut zat, omdat ik dan vruchtensap en BCAA apart kon houden en na de KT deze dan mengde en daarna verder kon gaan met m'n cardio.
Maar dat geld in principe ook voor als je PWO supps vanwege smaak wil mixen met vruchtensap voor je work-out.
Zag dat de wrist-wraps iets van 8 euro kost, das een goede investering als je het mij vraagt.
En dat mixen is nice idd, warom BCAA's met sappie, is toch meestal met creatine dat je dat doet? Of ook met BCAA dus?Prima deadliftie! Daarnaast is de creatine mixen met juice vooral voor het mengen van het poeder. Geloof dat er ook nog wel iets is met het mengen met koolhydraten. Maar daarvoor kun je imo ook een bak rijst erbij eten.
Creatine wordt beter opgenomen in combinatie met snelle suikers, daarom wordt het vaak met vruchtensap genomen. Dat krijgt een bak rijst niet voor mekaar
Thanks btw gast.
Mooie training Mc! Lekker basic squats en deads met wat ab-work!![]()

Soms wel eens fijn te zien dat het lichaam geen machine/fabriek is..kunnen soms rare effecten komen uit bepaalde voeding/training welk je niet verwacht.Vanmorgen met lege maag op 76,1kg ingewogen. Niet gek na carbdag.

Ik ben nu van 82,3 naar 78,6 cm taille gegaan sinds 24 augustus 
Soms wel eens fijn te zien dat het lichaam geen machine/fabriek is..kunnen soms rare effecten komen uit bepaalde voeding/training welk je niet verwacht.
Het maakt het natuurlijk ook wel weer een beetje lastig en uitdagend om een goed dieet en trainingsschema op te stellen![]()

Max 3k cals inclusief drinken en minimaal 200gr eiwit. Ik neem caseine mee en een maatje whey, is een supermarkt in de buurt voor kwark dus komt helemaal goed 
Ik bedoel dat je je lichaam niet helemaal kunt regelen zoals je denkt...soms denk je ik vreet me helemaal vol met carbs dan zal ik morgen of overmorgen wel zwaarder zijn en wat is dan het vreemde resultaat...afgevallen..De 76,0 van vanmorgen was nog 100 gram mooierIk ben nu van 82,3 naar 78,6 cm taille gegaan sinds 24 augustus
Wat bedoel je precies Marf? Wegen en meten fluctueerd altijd enorm met carbcyclen als je dat bedoelt ja
Vanmiddag UB2 en zaterdag soort van refeed. Ben van vrijdagavond tot zondagmiddag/avond namelijk weekendje weg en zaterdag gaan we naar een pannekoekenhuisMax 3k cals inclusief drinken en minimaal 200gr eiwit. Ik neem caseine mee en een maatje whey, is een supermarkt in de buurt voor kwark dus komt helemaal goed
Wellicht zondag no-carb.
(niet altijd natuurlijk)

Ik bedoel dat je je lichaam niet helemaal kunt regelen zoals je denkt...soms denk je ik vreet me helemaal vol met carbs dan zal ik morgen of overmorgen wel zwaarder zijn en wat is dan het vreemde resultaat...afgevallen..(niet altijd natuurlijk)
Je hebt een mooie vooruitgang gemaakt! Ik vind taille meten persoonlijk altijd het beste om aan te tonen dat je aan het shredden bent..zelf meet ik dan ook wel maandelijk mijn been en arm om te checken of ik niet ook al mijn spiermassa aan het shredden ben
Geniet van je weekend man en van de panncakes!![]()
Ja, ik ga elk ochtend standaard op de weegschaal staan op de terugweg van de wc dus dat doe ik vaker dan taille. En 's ochtends zo'n koud meetlint om je middel is k*t
Thanks bro, pannekoek met kaas en spek en stroop, ijs met warme kersen toe, paar biertjes 
Dat is een klasse vooruitgang kerel, netjes gedaan!
Nette vooruitgang man, je bent zeker goed bezig.
Jammer dat je ff te enthousiast was met de db bench press, maar dat gebeurt mij ook wel eens
Had je die lichte incline nog geprobeerd met db bench press ?
Idd lekker aan de pannenkoeken vandaag en morgen wat rustiger aan.