AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hoe ging het verder op stage? Ergens een tape online staan van je muziek? :)

• Topic Starter Topic Starter
Succes met de wheels;)
ik vind trouwens die oude veel coïtusier, dat ding is echt een kast van een spelcomputer:D

Ja letterlijk:nut: Heb toch liever de slim, is ook stiller heb ik me laten vertellen.

En de slim is ook zuiniger:D
Maar de phat ziet imo beter uit.

Maar de slim is toch echt veel kleiner? De ouwe is best een bakbeest. Valt me tegen hoeveel ze op marktplaats vragen voor een 2dehands bakbeest. Onder de 200 euro heb je gewoon geen kans en de 120gb slim is maar 6 tientjes duurder bij bol.com

Slowchat hier wordt er ook nog getraind:P?

Vanavond wheels zei die :rolleyes:

Lol, ja die maat die 2x meegetrained heeft komt zo en dan gaan we een potje knallen. Hij zei wel dat als de spierpijn niet minder werd dattie dan ging stoppen... Misschien had ik hem wat rustiger moeten laten squatten :D

Lol, ja die maat die 2x meegetrained heeft komt zo en dan gaan we een potje knallen. Hij zei wel dat als de spierpijn niet minder werd dattie dan ging stoppen... Misschien had ik hem wat rustiger moeten laten squatten :D

Hahaha, ik weet mijn eerste keer squatten ook nog wel, kon direct geen trap meer lopen:( Maar om dan te stoppen..??? je hebt dan net wat opgebouwd:D

wat zijn wheels eigenlijk?

Ben benieuwd, wordt wel heel erg veel gechat hier hehe. Laat die wheels maar fikken.

Ben nu toch wel benieuwd naar zen wheelstraining....

Moesten effe racen om kwark in te slaan. We hebben melk voor de shakes gehaald, kwark en rolmops (16gr eiwit per 100 gram bitchezz).

Dus.

Squat
8x20kg
6x40kg
4x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg

Legpress
10x180kg
10x180kg
13x180kg

Leg Curl
5x40kg
5x40kg
5x35kg

Leg Extension
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Toen ik aan mn calves wou beginnen begon die dude ineens over kwark, dus wij inpakken en wegwezen :D Stonden we tussen de chappies met petjes die shag en alcohol aan het inslaan waren :rolleyes:

Ghehe nice toch:)
zeker dat de squat lekker ging zie ik!

check eens m'n laatste post in me log..
misschien kan jij nog wat commentaar geven!

Squat
8x20kg
6x40kg
4x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg

Legpress
10x180kg
10x180kg
13x180kg

zijn deze twee oefeningen goed te doen op een dag?

Dat weet je pas als je het voor jezelf uitprobeerd;)

Ghehe nice toch:)
zeker dat de squat lekker ging zie ik!

check eens m'n laatste post in me log..
misschien kan jij nog wat commentaar geven!

:) Ja, had er ook voor het eerst heel voorzichtig zin in.

En heb ik al gedaan. Ik klik altijd een tabblad of 20 met logs die ik effe lees open, en kwam em ook tegen. Heb verder maar ervaring met fullbody en 2weken split he, dus verwacht niet al te veel van mn kritiek :p

Aardig volume op de legpress! In welke hoek zet je de rugleuning?
Ik doe hem regelmatig helemaal plat zodat het lijkt op een hack squat.

Mmz, nee ik heb meestal iets van 45ish graden geloof ik. Heb de rugleuning eigenlijk nog nooit versteld :roflol: Heb de schoudersteunen iig nauwelijks nodig.

QUOTE=simsonleeuw;4916357]Squat
8x20kg
6x40kg
4x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg

Legpress
10x180kg
10x180kg
13x180kg

zijn deze twee oefeningen goed te doen op een dag?[/QUOTE]

Tsja... Benen en eh... Benen. Beter op één dag dan twee opeenvolgende dagen lijkt me. Pak elke spiergroep nu 1x in de week. Al vind ik dat vooral voor mn chest/triceps/schouders erg weinig. Heb meer tijd nodig :mad:

Dat weet je pas als je het voor jezelf uitprobeerd;)

Working on it :) Voelt lekker tot nu toe.

Moet jij niet eens een PS3 kopen? :D

Terug
Naar boven