MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.621
Heb de afgelopen 4 nachten slecht geslapen, dat is ook de reden dat ik vrijdag niet UB heb getrained. Redelijk balen, maar t was toch niks geworden en kon me beter focussen om op tijd te gaan slapen (moest vandaag ook om 6:30 op dus tsja, schiet allemaal niet op). Wel ff pullups doen iig: wat pullup complex een PR, maar das logisch omdat ik ze normaal na het benchen doe en ik vandaag en gister meer carbs op heb dan op de dag en voor de dag van UB training. Ook iets meer rust tussen sets en uberhaupt tijd hebben voor veel sets. Aan de andere kant is t ook wel een dik PR :D

Oude PR:
3/3/3xBW
3/3/2xBW
2/2/2xBW
2/2/2xBW
1/1/1xBW
1/1/1xBW
1/1/1xBW

Pullup Complex
3/3/3xBW
3/3/3xBW
3/3/3xBW
3/3/3xBW
2/2/2xBW
2/2/2xBW
2/2/2xBW
2/2/3xBW
2/2/2xBW

Inderdaad heel dik! Hoeveel reps zijn dat in totaal?

Congratz ermee

Whaha masterlijk volume!

67 reps = :roflol:

Masterlijk volume bro, kan niet anders dat je dikke spierpijn in je lats had/hebt.
Vandaag weer lekker aan de bak :lifter:

• #7.628
Redelijk dramatische workout gehad, schijf op mn poten gehad, alles k*t :mad:

Bench
10x35kg
5x35kg
5x60kg
1x75kg
3x85kg + 1x met spot

Push Press
3x15kg, toen een lightbulb moment van dit is dom dus 8x15kg MP afgemaakt:o
5x35kg
4x50kg
4x50kg
4x50kg

Hammerstrength Row
8x60kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
10x80kg

Vanavond als ik tijd heb thuis nog even curlen/raisen/kickbacken oid.

Masterlijk volume bro, kan niet anders dat je dikke spierpijn in je lats had/hebt.
Vandaag weer lekker aan de bak :lifter:

Thanks guys. Totaal geen spierpijn, niks. Had alleen geen zin om vandaag weer te doen :rolleyes:

Snel weer vergeten dan! Volgende workout gaat vast en zeker beter.

Om die neck presses bij mezelf omhoog te krijgen heb ik enorm veel gehad aan seated barbell werk, afwisselend front en behind the neck. En dan met name behind the neck en face pulls hebben me goed geholpen!

Hopelijk heb je er wat aan :)

Toch weer benches boven bw Mc! Niet teveel klagen...hoewel, een schijf op je poten:eek:

Je moet ook geen schijf op je poten laten fl*kkeren dude... jwt

• #7.632
Snel weer vergeten dan! Volgende workout gaat vast en zeker beter.

Om die neck presses bij mezelf omhoog te krijgen heb ik enorm veel gehad aan seated barbell werk, afwisselend front en behind the neck. En dan met name behind the neck en face pulls hebben me goed geholpen!

Hopelijk heb je er wat aan :)

Ja precies. Mmmm, is wellicht iets om te proberen, al is het opzich logisch dat ik geen of niet veel vooruitgang boek in de cut. Facepulls moet ik weer eens doen, die staan eigenlijk gewoon in mijn schema. Thanks :)

Toch weer benches boven bw Mc! Niet teveel klagen...hoewel, een schijf op je poten:eek:

Tsja, das waar. Ja haha faal :roflol:

Je moet ook geen schijf op je poten laten fl*kkeren dude... jwt

Te laat, was gelukkig 2,5kg maar viel wel van een meter hoogte :mad:1

Gisteravond nog wat raises/curls/triceps extensions gedaan thuis. Bodyweight vanmorgen (na carbdag) 75,3kg, dus dat is wel een leuke opsteker. Begin het cutten wel zat te worden inmiddels. Alsof iemand het resultaat gaat zien foreveralone.jpg

Haha ja sorry man. Ik vergeet wel eens dat je in de cut zit. Want je maakt alsnog op sommige oefeningen gains :o

Niet zo depri maccie! Wij houden van je!

Waarom in die PP steeds 4 reps? Haalde je 5 niet of was 4 de bedoeling? :p

• #7.637
  • #7.638
Ga denk ik proberen te stabiliseren op een wat flexibeler dieet. Motivatie om te trainen en eten is beneden pijl en heb vandaag triple chocolate cookies en een pizza op (THE HORROR). Ik wil weer vooruitgang boeken in de gym en groter worden daarbuiten. Heb ruim een maand gecut van 78-79 naar 75-76 en mn kracht goed behouden dus opzich een mooi en leerzaam resultaat. Maar de winter in cutten is lame, bring on them gainz, them gunz und dem shoulderzzz!

Klinkt goed. Mooie reden om weer te bouwen, en hopelijk leer je daar net zo veel over als het cutten.

Ik zal over een paar weken dat HST schema reviewen voor het bouwen van massa!

• #7.640
Terug
Naar boven