Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Ben benieuwd Mc! Hoe moet ik een flexibeler dieet interpreteren?Ga denk ik proberen te stabiliseren op een wat flexibeler dieet. Motivatie om te trainen en eten is beneden pijl en heb vandaag triple chocolate cookies en een pizza op (THE HORROR). Ik wil weer vooruitgang boeken in de gym en groter worden daarbuiten. Heb ruim een maand gecut van 78-79 naar 75-76 en mn kracht goed behouden dus opzich een mooi en leerzaam resultaat. Maar de winter in cutten is lame, bring on them gainz, them gunz und dem shoulderzzz!

Korte powersets en meer volume werk zitten allebei in mn schema.
Al probeer ik wel zo veel mogelijk 40/35/25 aan te houden denk ik, dus misschien neem ik een groot window voor t avondeten (1000-1200 cals oid inclusief pre-sleep snack) zodat ik nog speling heb voor aanvulling met walnoten/avocado, oats of whey etc. om die macro's te hitten ongeacht mn diner 

Incline DB bench eens geprobeerd sinds een jaar op aanraden van Vortex, en ging goed dus dat is relaxt. Niet te hard van stapel lopen wat dat betreft. Tri's waren al dood bij dips en een setje beginnen met viertjes maakte de pullup-tank meteen leeg. Wide grip hammerstrength is wel echt tegek voor mn breedte merkte ik, erg lekker. Verder instant spierpijn in mn traps bij mn shrugs, dat was een beetje apart maar wel prima I guess. Nu 2 blikken droge tonijn *yuk* en vanavond feestje.
Triceps en schouders staan in de fik!