AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Mooi, planning qua voeding ben je dus uit! Spieren kweken met die shit! Bam

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.662
This you stole from me :mad:

Goede train! Borst was lekker kapot na BP waarschijnlijk?

Vooral schouders en triceps gek genoeg! Had ik niet verwacht ook. Misschien ook teken dat ik mn chest wat harder moet aanspreken... Dunno.

Mooi, planning qua voeding ben je dus uit! Spieren kweken met die shit! Bam

Mwah, hoe en wat moet ik nog bedenken, maar inderdaad spieren kweken en shit bam :cool:

Vandaag maar eens besloten iets te doen aan mn chickenlegs;

Squat
5x40kg
3x60kg
3x80kg
3x100kg
5x90kg

Deadlift
8x60kg
5x100kg
4x140kg
4x130kg
8x120kg Hoezo ik doe geen cardio?

Legpress
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Nog wat geneuzel op een hometrainer, staat geen snelheid op ??? Dus moet ik iets op verzinnen.

Squats en deadlifts beginnen weer op te klimmen!

Hoe kan het alleen dat de leg press relatief laag zit?

Goed bezig Mc! Basic squats, deads en legpresses!

Waarom niet wat meer oefeningen in plaats van die hometrainer?

Lekker bezig geweest man

Idd misschien een idee als je dit soort compacte trainingen draait om te stacken.
Dus bijvoorbeeld opwarmen met FSQ (2 setjes) werksets met SQ (3 setjes) en backoff sets paused SQ (2 setjes)

Zelfde met DL bijvoorbeeld: SLDL - DL - SDL

En dan eventueel een leg extension - seated/lying leg curl erbij en voor de kuiten nog een oefening.

• #7.668
Squats en deadlifts beginnen weer op te klimmen!

Hoe kan het alleen dat de leg press relatief laag zit?

Ja, ik vond de weights ook tegenvallen. Maar hij voelde al erg goed! Normaal heb ik ook een stuk minder moeite met 140kg deadlifts dus die squats vroegen misschien meer van me dan op t eerste gezicht lijkt.

Na die squat en DL-cardio vind ik dat nog meevallen :o

Zo voelde 't wel :o

Thanks Marf! Hometrainer was zeker niet in plaats van oefeningen maar omdat ik wou kijken hoe dat apparaat werkt met oog op mijn schema richting 120km mountainbiken in Ethiopië in mei 2014. Vind je dat ik te weinig volume draai zo? T is eigenlijk een beetje een cut-training, maar squats deadlifts legpresses hyperextensions en abs lijkt me een prima LB dagje. Ga ik er de volgende keer achteraan plakken :thumbs:

Thanks.

Idd misschien een idee als je dit soort compacte trainingen draait om te stacken.
Dus bijvoorbeeld opwarmen met FSQ (2 setjes) werksets met SQ (3 setjes) en backoff sets paused SQ (2 setjes)

Zelfde met DL bijvoorbeeld: SLDL - DL - SDL

En dan eventueel een leg extension - seated/lying leg curl erbij en voor de kuiten nog een oefening.

Mmm, ik snap je punt niet helemaal geloof ik. Waarom zou ik opwarmen met frontsquat en dan werksetjes gaan backsquatten? En SLDL ben ik geen fan van, ik weet niet waarom haha. Kuiten heb je een punt. Net als Marf vind je t volume weinig begrijp ik?

Mn glutes en quads staan echt heel erg in de fik al btw... :fire:

Vind het persoonlijk wel laag volume ja..

Mmm, ik snap je punt niet helemaal geloof ik. Waarom zou ik opwarmen met frontsquat en dan werksetjes gaan backsquatten? En SLDL ben ik geen fan van, ik weet niet waarom haha. Kuiten heb je een punt. Net als Marf vind je t volume weinig begrijp ik?

Mn glutes en quads staan echt heel erg in de fik al btw... :fire:

Dat kan bro ;) mijn punt kwam vanuit het punt dat je volume redelijk laag lag.
Met als reden te weinig tijd of eventueel geen fan van volume.
Zag van de week een artikel op T-Nation over het stacken binnen een zelfde oefening om efficienter te trainen zonder te veel opwarm sets te hoeven doen.
Ben zelf trouwens ook van plan om dit gedeeltelijk te implementeren op m'n powerdagen.

Daardoor de suggestie om "op te warmen" met FSQ, omdat je die in het algemeen lichter pakt als een SQ
en je toch net ff de nadruk anders legt.
Ik veronderstelde dat de eerste drie sets van je SQ opwarmsetjes waren en die 3x100 een werkset en die 5x90 een backoff set, maar dat kan ik verkeerd hebben :dunno:

Leuke training kerel, idd wat weinig reps met squat maar ach!

• #7.672
Vind het persoonlijk wel laag volume ja..

Mmm zit wat in. Aan de andere kant zit t dicht bij mn 3RM dus was die 3x100 een goeie set. Ongekende spierpijn iig, maar dat komt meer omdat ik mn herstel naar de klote heb gezopen vermoed ik :o

Dat kan bro ;) mijn punt kwam vanuit het punt dat je volume redelijk laag lag.
Met als reden te weinig tijd of eventueel geen fan van volume.
Zag van de week een artikel op T-Nation over het stacken binnen een zelfde oefening om efficienter te trainen zonder te veel opwarm sets te hoeven doen.
Ben zelf trouwens ook van plan om dit gedeeltelijk te implementeren op m'n powerdagen.

Daardoor de suggestie om "op te warmen" met FSQ, omdat je die in het algemeen lichter pakt als een SQ
en je toch net ff de nadruk anders legt.
Ik veronderstelde dat de eerste drie sets van je SQ opwarmsetjes waren en die 3x100 een werkset en die 5x90 een backoff set, maar dat kan ik verkeerd hebben :dunno:

Leuke training kerel, idd wat weinig reps met squat maar ach!

Ja, jullie hebben zeker een punt. Misschien kan ik iets doen als de ene week squat 5/3/1 en de andere week DL 5/3/1 en dan supplementeren met 5x10 oid.

• #7.673
Nieuw eetplan;

Trainingsdagen: 2600 cals (40K/35E/25V), rustdagen -140 carbs (2100 cals)

Ontbijt; 300ml halfvolle melk, 100gr oats, schep whey
Lunch; 4 boterhammen, 150gr kipfilet
Diner; 1000 (train) of 500 (rust) cals, 55gr eiwit (evt. aanvullen met shake)
Pre-bed; 500gr magere franse kwark

The diners on trainingdays gonna be good!:D:D

Simpel en makkelijk te volgen eet plan. Maar what's up met fruit en groente? 10 gram havermout minder en een appel en kiwi erbij o.i.d.

• #7.676
:D

Groente krijg ik wel binnen met het avondeten. Eventueel kan ik 's avonds een banaantje door mn kwark pleuren, hangt af van mn avondeten. Wel goed punt. Ben gek op groente trouwens.

Haha same here, ben gek op al het eten. Zolang het maar echt eten is, en niet van die bewerkte troep!:D

Soms eet ik het ook, maar dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik het niet eet. Pizza's van de pizzeria daar gelaten. :D

Haha same here, ben gek op al het eten. Zolang het maar echt eten is, en niet van die bewerkte troep!:D
Had ik die gedachtengang ook maar! Ideaal om flink buff mee te worden en lean te blijven...niks IIFYM, gewoon good food all tear round...

Maarre what about ice cream ;)

Mwah bij mij gaat bewerkte troep er soms ook wel in (pizza of kapsalon anyone? :D).
Die laatste twee gaan er bij mij op zijn tijd ook prima in!

Terug
Naar boven