- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This you stole from me
Goede train! Borst was lekker kapot na BP waarschijnlijk?
Mooi, planning qua voeding ben je dus uit! Spieren kweken met die shit! Bam

Dus moet ik iets op verzinnen.Squats en deadlifts beginnen weer op te klimmen!
Hoe kan het alleen dat de leg press relatief laag zit?

Goed bezig Mc! Basic squats, deads en legpresses!
Waarom niet wat meer oefeningen in plaats van die hometrainer?
Squats en deadlifts beginnen weer op te klimmen!
Hoe kan het alleen dat de leg press relatief laag zit?
Na die squat en DL-cardio vind ik dat nog meevallen![]()

Goed bezig Mc! Basic squats, deads en legpresses!
Waarom niet wat meer oefeningen in plaats van die hometrainer?
Idd misschien een idee als je dit soort compacte trainingen draait om te stacken.
Dus bijvoorbeeld opwarmen met FSQ (2 setjes) werksets met SQ (3 setjes) en backoff sets paused SQ (2 setjes)
Zelfde met DL bijvoorbeeld: SLDL - DL - SDL
En dan eventueel een leg extension - seated/lying leg curl erbij en voor de kuiten nog een oefening.

Mmm, ik snap je punt niet helemaal geloof ik. Waarom zou ik opwarmen met frontsquat en dan werksetjes gaan backsquatten? En SLDL ben ik geen fan van, ik weet niet waarom haha. Kuiten heb je een punt. Net als Marf vind je t volume weinig begrijp ik?
Mn glutes en quads staan echt heel erg in de fik al btw...![]()
mijn punt kwam vanuit het punt dat je volume redelijk laag lag.

Dat kan bromijn punt kwam vanuit het punt dat je volume redelijk laag lag.
Met als reden te weinig tijd of eventueel geen fan van volume.
Zag van de week een artikel op T-Nation over het stacken binnen een zelfde oefening om efficienter te trainen zonder te veel opwarm sets te hoeven doen.
Ben zelf trouwens ook van plan om dit gedeeltelijk te implementeren op m'n powerdagen.
Daardoor de suggestie om "op te warmen" met FSQ, omdat je die in het algemeen lichter pakt als een SQ
en je toch net ff de nadruk anders legt.
Ik veronderstelde dat de eerste drie sets van je SQ opwarmsetjes waren en die 3x100 een werkset en die 5x90 een backoff set, maar dat kan ik verkeerd hebben![]()
Leuke training kerel, idd wat weinig reps met squat maar ach!

Simpel en makkelijk te volgen eet plan. Maar what's up met fruit en groente? 10 gram havermout minder en een appel en kiwi erbij o.i.d.
Groente krijg ik wel binnen met het avondeten. Eventueel kan ik 's avonds een banaantje door mn kwark pleuren, hangt af van mn avondeten. Wel goed punt. Ben gek op groente trouwens.

Haha same here, ben gek op al het eten. Zolang het maar echt eten is, en niet van die bewerkte troep!![]()
).Had ik die gedachtengang ook maar! Ideaal om flink buff mee te worden en lean te blijven...niks IIFYM, gewoon good food all tear round...Haha same here, ben gek op al het eten. Zolang het maar echt eten is, en niet van die bewerkte troep!![]()

Die laatste twee gaan er bij mij op zijn tijd ook prima in!Mwah bij mij gaat bewerkte troep er soms ook wel in (pizza of kapsalon anyone?).