istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms eet ik het ook, maar dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik het niet eet. Pizza's van de pizzeria daar gelaten.![]()

Had ik die gedachtengang ook maar! Ideaal om flink buff mee te worden en lean te blijven...niks IIFYM, gewoon good food all tear round...
Maarre what about ice cream
Die laatste twee gaan er bij mij op zijn tijd ook prima in!

Ijs heb ik niet zo'n crush voor, maar die chocolade muffins...Haha ****, busted Marv. Natuurlijk zijn er meer bewerkte dingen die ik eet. Maar heb ondertussen een bepaalde smaak ontwikkeld die er voor zorgt dat ik het meeste al niet meer lust.![]()
Who says low carb is boring?In for kapsalon!
Ik heb me laten vertellen dat een kapsalon ongeveer 1000 kcal is.. Dus prima prima als avondeten op trainingsdagen![]()
Als ik van te voren weet dat ik 's avonds alcohol ga drinken oid dan haal ik gewoon wat carbs weg bij ontbijt en lunch en avondeten om dat in te calculeren.Ga je echt daar dan fietsen? Sick bro, wel mooie doelstelling en voor een goed doel![]()
Klopt! Is wel een uitdaging om te combineren met vooral lowerbody dagen en gaat gewoon uren per week extra kosten qua trainen. En niet te vergeten: ik neem €3000 sponsorgeld mee en ga voor 7 kindjes een sponsor vinden. Hier een mooi filmpje: http://vimeo.com/74734762Succes met de doelen voor het fietsen dan!
Het lijkt mij lastig te combineren. Niet alleen voor LB.
Ik zou zelf hier naast gaan wielrennen, toch maar vanaf gezien.

Zou inderdaad eerder gaan voor iets van 650-750 op rustdagen en 1350-1450 op trainingsdagen.Moet toch even naar mn eetschema kijken, want een diner van 1600 cals op trainingsdagen en 500 op rustdagen is een beetje een k*tverdeling.
BAM, jonguh!Net een hele ciabatta met 2 blikken tonijn, sla, tomaat en slasaus op. Gruwelijk lekker en 65gr eiwit, bam![]()