AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha ****, busted Marv. Natuurlijk zijn er meer bewerkte dingen die ik eet. Maar heb ondertussen een bepaalde smaak ontwikkeld die er voor zorgt dat ik het meeste al niet meer lust. :)

In for kapsalon!

Ik heb me laten vertellen dat een kapsalon ongeveer 1000 kcal is.. Dus prima prima als avondeten op trainingsdagen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.683
Soms eet ik het ook, maar dan word ik er weer aan herinnerd waarom ik het niet eet. Pizza's van de pizzeria daar gelaten. :D

Gheghe ja klopt :D

Had ik die gedachtengang ook maar! Ideaal om flink buff mee te worden en lean te blijven...niks IIFYM, gewoon good food all tear round...

Maarre what about ice cream ;)

Die laatste twee gaan er bij mij op zijn tijd ook prima in!

This pun is tearable :yarly:

Maargoed, ik ga t ook niet meer zo clean houden hoor. 3x in de week pizza wil ik niet zeggen maar ik zou me er niet voor schamen :) Ijs heb ik niet zo'n crush voor, maar die chocolade muffins...

Haha ****, busted Marv. Natuurlijk zijn er meer bewerkte dingen die ik eet. Maar heb ondertussen een bepaalde smaak ontwikkeld die er voor zorgt dat ik het meeste al niet meer lust. :)

Lusten gaat bij mij wat ver, maar ik ben wel echt fan van groente geworden! Gister (en eergister, 4x van gegeten) gewoon een courgette, een prei, 400gr champignons, 200gr taugé en een kilo kip met een woksausje :meal: Who says low carb is boring?

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 12:39 ----------

In for kapsalon!

Ik heb me laten vertellen dat een kapsalon ongeveer 1000 kcal is.. Dus prima prima als avondeten op trainingsdagen :o

Kapsalon met een shakie :D Als ik van te voren weet dat ik 's avonds alcohol ga drinken oid dan haal ik gewoon wat carbs weg bij ontbijt en lunch en avondeten om dat in te calculeren.

Vanwaar het fiets schema bro?

Ga je echt daar dan fietsen? Sick bro, wel mooie doelstelling en voor een goed doel :thumb:

• #7.688
Ga je echt daar dan fietsen? Sick bro, wel mooie doelstelling en voor een goed doel :thumb:

Yep! 120km door de bergen (1500m hoogte) en lekker warm :D Klopt! Is wel een uitdaging om te combineren met vooral lowerbody dagen en gaat gewoon uren per week extra kosten qua trainen. En niet te vergeten: ik neem €3000 sponsorgeld mee en ga voor 7 kindjes een sponsor vinden. Hier een mooi filmpje: http://vimeo.com/74734762

Lekker zo'n uitdaging er naast! Gooooo McMmm :D

Succes met de doelen voor het fietsen dan!

Het lijkt mij lastig te combineren. Niet alleen voor LB.

Ik zou zelf hier naast gaan wielrennen, toch maar vanaf gezien.

• #7.691
Lekker zo'n uitdaging er naast! Gooooo McMmm :D

super.gif

Succes met de doelen voor het fietsen dan!

Het lijkt mij lastig te combineren. Niet alleen voor LB.

Ik zou zelf hier naast gaan wielrennen, toch maar vanaf gezien.

Jup, gaat zeker een uitdaging zijn. De afstand en de omstandigheden zijn niet niks, maar t gaat het waard zijn!

Goed bezig Mc! Respect voor die fietstocht ;)

• #7.694
Bench
8*35
5*55
2*75
3*85+1*spot
6*75+1*spot

5*bw pullup
3*bw+10 pullup
8*bw+10 dip
4*bw+10 chin
5*bw+10 dip
6*bw chin
6*bw dip

Hammerstrength Row, wide grip
12*60
8*70
12*60

Superset raises, curls
8*12, 8*12
8*10, 8*10
8*8, 8*8

Zit nu op.de hometrainer: 10min duurtempo, 5min rustig, 60min duurtempo (+- 600 cals).

Moet toch even naar mn eetschema kijken, want een diner van 1600 cals op trainingsdagen en 500 op rustdagen is een beetje een k*tverdeling.

60 minuten duurtempo xD

damnnnnn

Lekkere korte training a la Guts!

Die verdeling is inderdaad niet praktisch, 1600 kcal is enorm veel!!
Heb je al een idee hoe je dat gaat doen?

• #7.697
Ja die shit is saai man, zit op 45 min en moet nog een half uur. Wel uitzicht op chicks op loopbanden en buikspiermatten maar dat gaat ook vervelen. Ik ga denk ik een shake nemen tussen kt en fietsen en wat meer calorieën nemen op rustdagen (wat meer dan 50/ calorieën bij diner is wel fijn).

• #7.698
Net een hele ciabatta met 2 blikken tonijn, sla, tomaat en slasaus op. Gruwelijk lekker en 65gr eiwit, bam :cool:

Nette training en beste fiets plannen kerel! Mountenbiken is wel gaaf!

Terug
Naar boven