XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

5 x 90 is PR? Netjes iig.

Lekkere benen training!

kan ik een PS3 kopen hier?

• Topic Starter Topic Starter

Geloof dat ik dat er 1x eerder voor mn auto-crash eruit heb geperst? Weet niet meer precies, nog nooit hoger dan dat geweest, zit rek in dus volgende keer zeker 5kg drop knallen. BW-squats, yeah baby! Zit weer rek in. Misschien heeft die benendag goed effect! Merk wel dat mn deadlift niet meer zo hard vooruitgaat :mad:

Danku, zo voelde ie wel op de trap :D

:roflol: Scheelt niet veel :o Moet je kopen die hap, met Bad Company 2 net als ik. Gaan we Ice inmaken.

ik heb BC2 op pc. binnen 3 dagen uitgespeeld :o

HAHAHAHHAHAHA H mij inmaken :o

BC2 uitgespeeld? Dude, die koop je toch voor de multiplayer!!!

En okay, dan gaan we met Ice een potje ecto-schieten :fire: Haha, geniaal :D

Ja sorry :roflol: ben erg perfectionistisch dus doe altijd 110% me best.. daarnaast ben ik er ook aardig goed in:P laatst vertelde 2 gasten ook dat ik er geld voor moest vragen en een sponsor moest gaan zoeken :o maar dan is de 'lol' er vanaf

Gamen en geld vangen, ik zie het probleem niet! Heb echt zin in m'n borst/triceps/schouders workout!

Misschien heeft die benendag goed effect! Merk wel dat mn deadlift niet meer zo hard vooruitgaat :mad:

Same, echt een klote oefening geworden.

En lekker die 5x90 squat, ik bleef op den duur haken op 5x112,5 en ging toen eens 2 en 3 reps proberen, toen boekte ik echt veel vooruit gang

Same, echt een klote oefening geworden.

En lekker die 5x90 squat, ik bleef op den duur haken op 5x112,5 en ging toen eens 2 en 3 reps proberen, toen boekte ik echt veel vooruit gang

Mmz, misschien eens proberen om sets van 3 reps te doen. Focus dan wel bruut op kracht :cool:

die drive aanhouden tot het zover is he!:D

Yeah baby. Ben bang dat het wel veel van mn werkdag afhangt. Ben nu financieel rond tot ik begin met studeren, dus denk dat ik morgen mn ontslagbrief ga schrijven, deze week inleveren. Met mn maand opzegtermijn heb ik dan 1.5 maand geen werk tussen nu en mn zomervakantie. Denk dat ik dat wel kan opvullen met wat uitzendwerk misschien. Want ik kan nu echt niet zo hard fitnessen en met muziek en al helemaal niet met games bezig zijn als ik zou willen :( Zie mezelf nog steeds als gamer en sta al bijna een jaar droog :mad:

Nice training kerel :thumbs:
Nog 10 kg erbij de legpress en ik own jou niet meer :P haha...of gaat die van jou ook maar tot 180/190 kg :sad: ?

Anyway..goede training hahaa...en rolmops ook nog eens? haha dat hoor ik niet vaak. Hebben jullie die gisteravond nog naar binnen gewerkt?

Spierpijnze & fijne dag vandaag :)

wellicht kan je gaan daten met pilatesmeisje?

:D

ik lees hier veel over ps3 maar weer geen geduchte tegenstander voor fifa gevonden :(

fifa is voor mensen die verkoelende dranken drinken in de sauna:)

Lekkere training. Lekker altijd die benen afmatten.

Squat
8x20kg
6x40kg
4x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg

Legpress
10x180kg
10x180kg
13x180kg

zijn deze twee oefeningen goed te doen op een dag?

Zijn prima te doen. Kan met de legpress er pas alles uithalen.

Haha Simson is een rippetoër, squats voor de benen, meer niet.

OT: stelletje gamers :p

Gaat lekker, DL was al erg goed, SQ komt nu lekker omhoog. Hoe zit het met de BP?

Terug
Naar boven