Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Goed gozert, alles omhoog zie ik! Hoppa

Nog steeds goed bezig zie ik.

Geen slecht idee trouwens om zo je verschil met de vorige training te loggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.804
Nog steeds goed bezig zie ik.

Geen slecht idee trouwens om zo je verschil met de vorige training te loggen.

Ja, motiveert me!

Warmingup: Crosstrainer 3 min stevig

Bench
16x20
5x60
5x70
2x80
1x90
1x95
1x97.5
Fx100

Pullups
11xbw
5xbw+10
3xbw+6
8xbw (chins)
6xbw (chins)

DB Shoulder Press
10x20
7x18

Raise
5x12
8x8

DB Row
15x32
12x40
12x40

Rope pushdown (supersetted met curl machine)
12x36
12x36
6x41

Curl machine hammergrip
10x32
7x32
7x27.5

2h DB Overhead Extension (supersetted met concentration curl)
12x16
8x16
11x14
8x14

Concentration Curl
5x12
6x10
7x8

DB Curl
10x8
10x8

Dips :fire:
8xbw
4xbw

Was een training met een maatje in zijn gym, nieuw bench pr @75,5kg bodyweight!

Laatst bewerkt:
Congrats met je PR bro.
Ik merk van mezelf dat wanneer ik voor de 1ste keer in een nieuwe gym kom niet helemaal op niveau kan trainen. Hoe zit dat bij jou?

Al eens de 100 gedrukt? Is wel een mijlpaal om naar uit te kijken natuurlijk.

Pfoe...nette bench PR! En dat bij je huidige bw!

Jammer dat de psychologische en magische 100kg faalde! Was het een harde faal of net teveel spot?

• #7.808
Congrats met je PR bro.
Ik merk van mezelf dat wanneer ik voor de 1ste keer in een nieuwe gym kom niet helemaal op niveau kan trainen. Hoe zit dat bij jou?

Cheers man :) Viel op zich wel mee, ik heb mn vorige PR daar ook gezet (92,5). Merkte wel dat de bench dichter bij de grond zat dan in mijn eigen gym dus dat was ff wennen. Ik betwijfel of dat tot een verschil in kilo's zou kunnen leiden. The trainingspartner made up for it!

Al eens de 100 gedrukt? Is wel een mijlpaal om naar uit te kijken natuurlijk.

Nope, vorige PR was 92,5 :) Was denk ik ruim een half jaar geleden maar heb in de tussentijd gecut en gek*t dus ben er tevreden mee. 100kg benchen voor de zomervakantie... Dat doel kan omhoog bijgesteld worden!

Pfoe...nette bench PR! En dat bij je huidige bw!

Jammer dat de psychologische en magische 100kg faalde! Was het een harde faal of net teveel spot?

Cheers Marf! Ja, maar de 97,5kg was al meer dan verwacht/gehoopt. Ik was niet explosief genoeg om uit de hole te komen, t duurde een goede seconde voor ik op moest geven. Als de vorige rep 90 was geweest en ik daarna 100 had gepakt had ik 'm heel misschien gehad als mn rep technisch perfect zou zijn geweest. De 97,5 ging ook veel soepeler dan de 95 omdat ik wat technische dingetjes die fout gingen bij de 95 daarna goed herpakte; die 97,5 was een vlotte rep!

Edit; Ik weet nog als de dag van gister dat ik zat te strugglen met mn BW benchen dus in die zin was vandaag BW+22kg echt wel nice :cool:

Laatst bewerkt:
Wtf, congrats man! Mooie bench Pr! Zwaar jelly, alleen jammer van de 100kg, maar als die 97,5kg er vlot in zat, dan lukt die 100kg op een goede dag ook wel.

• #7.810
Wtf, congrats man! Mooie bench Pr! Zwaar jelly, alleen jammer van de 100kg, maar als die 97,5kg er vlot in zat, dan lukt die 100kg op een goede dag ook wel.

Ja, ik had het er met een buddy over om 100 te willen benchen voor de zomervakantie... Maar 2,5kg gainen op mn 1rm bench in een half jaar is te weinig dus... Dunno, mikken op 110 voor de zomervakantie ofzo? :D

Ga jij maar lekker mikken op die 110! Als dat je lukt moet ik je wel voor blijven natuurlijk en minstens 120 benchen :trollface:

Lekker bench PR kerel! Lijkt hard te gaan.

Pull ups ook netjes man, 11 reps en weighted!

En om het af te maken ook nog die 10 reps op de 20kg shoulder press.

Lekkerrrr :thumb:

Nondeju nette bench kerel!

• #7.813
Ga jij maar lekker mikken op die 110! Als dat je lukt moet ik je wel voor blijven natuurlijk en minstens 120 benchen :trollface:

Lekker bench PR kerel! Lijkt hard te gaan.

Pull ups ook netjes man, 11 reps en weighted!

En om het af te maken ook nog die 10 reps op de 20kg shoulder press.

Lekkerrrr :thumb:

Gheghe, volgens mij blijf je me nog wel ff voor ;) Ja, was wel content met alles en de spierpijn liegt er niet om: vooral lats staan in de fik vandaag :)

Owyeah :cool:

Hele fijn bench!
Training ziet er strak uit gast
Pull-ups met extra gewicht, altijd dik!

Training?

• #7.818
Toch maar upperbody gedaan want superdude. Progressie is dikgedrukt as usual, in dit geval vergeleken met 2 trainingen geleden omdat de vorige training yolo was en slecht te vergelijken. Zit zeker progressie in mn training weer maar vond het allemaal moeizamer gaan dan ik had gehoopt en de progressie slows down. Time to up my game.

In mijn geval mn lunch aangezien ik vanmorgen nuchter nog steeds minder dan 75kg woog en wel 3200/2900 cals heb gegeten enzo na mn vorige training. Vroeg om conclusies te trekken adhv bodyweight maar te moeite die ik had in de gym vind ik reden genoeg om in ieder geval te zorgen dat ik mn lunch niet meer oversla (iets wat ik toch te vaak doe). Ontbijt is netjes afgewogen oats met whey en melk, nu die gewoonte overhevelen naar mn lunch dus (hier gaat 150gr kipfilet broodbeleg vaste prik worden).

Bench
Warmingup tot 5x62.6kg
5x82.5 +2.5kg
5x72.5 +2.5kg
10x62.5 +2.5kg

Chins
5xBW+15kg
5xBW+12,5kg +1 rep
4xBW+10kg -1 rep
5xBW+5kg +5 reps

DB Shoulder Press
10x20kg+1F + een halve rep :(
9x18kg +2 reps

Hammerstrength Row (wide grip)
8x67.5kg +2.5kg
8x67.5kg +2.5kg
8x67.5kg +2.5kg
8x67.5kg +2.5kg

Raise
8x12kg +2kg -2 reps
6x12kg +2kg -6 reps
8x10kg +8 reps

Concentration Curl
10x12kg Gedaan ipv Ez-Preacher 12x27.5kg
10x10kg Gedaan ipv Ez-Preacher 8x25kg

Dips
12xBW
12xBW

Ik heb dus een setje pullups en een setje shoulder raises toegevoegd. Weet niet precies waarom, ik vermoed dat qua chins een rep erbij met 12,5kg en een rep eraf met 12,5kg niet genoeg progressie is om me tevreden te stellen. En push/pull was lekker in balans. Bij nader inzien had ik beter voor een extra set dips ipv raises kunnen kiezen... Misschien doe ik volgende keer wel drie sets dips, of ik ga weighted dippen.

Laatst bewerkt:
Netjes Mc! Ouwe superdude:D:D

Zowat alles komt er weer sterker uit dan vorige keer..zo willen we het zien!

En nu niet meer de lunch overslaan , maar gewoon de boel :eating:

Gaat lekker sheriff.
Flink wat volume erbij op ;)

keep it up!

Terug
Naar boven