- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nog steeds goed bezig zie ik.
Geen slecht idee trouwens om zo je verschil met de vorige training te loggen.

Congrats met je PR bro.
Ik merk van mezelf dat wanneer ik voor de 1ste keer in een nieuwe gym kom niet helemaal op niveau kan trainen. Hoe zit dat bij jou?
Viel op zich wel mee, ik heb mn vorige PR daar ook gezet (92,5). Merkte wel dat de bench dichter bij de grond zat dan in mijn eigen gym dus dat was ff wennen. Ik betwijfel of dat tot een verschil in kilo's zou kunnen leiden. The trainingspartner made up for it!Al eens de 100 gedrukt? Is wel een mijlpaal om naar uit te kijken natuurlijk.
Was denk ik ruim een half jaar geleden maar heb in de tussentijd gecut en gek*t dus ben er tevreden mee. 100kg benchen voor de zomervakantie... Dat doel kan omhoog bijgesteld worden!Pfoe...nette bench PR! En dat bij je huidige bw!
Jammer dat de psychologische en magische 100kg faalde! Was het een harde faal of net teveel spot?

Wtf, congrats man! Mooie bench Pr! Zwaar jelly, alleen jammer van de 100kg, maar als die 97,5kg er vlot in zat, dan lukt die 100kg op een goede dag ook wel.

Ga jij maar lekker mikken op die 110! Als dat je lukt moet ik je wel voor blijven natuurlijk en minstens 120 benchen
Lekker bench PR kerel! Lijkt hard te gaan.
Pull ups ook netjes man, 11 reps en weighted!
En om het af te maken ook nog die 10 reps op de 20kg shoulder press.
Lekkerrrr![]()
Ja, was wel content met alles en de spierpijn liegt er niet om: vooral lats staan in de fik vandaag 

Hele fijn bench!
Training ziet er strak uit gast
Pull-ups met extra gewicht, altijd dik!