MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.821
Netjes Mc! Ouwe superdude:D:D

Zowat alles komt er weer sterker uit dan vorige keer..zo willen we het zien!

En nu niet meer de lunch overslaan , maar gewoon de boel :eating:

Thanks bro. Ik begon ook laag he, maar t klopt wel wat je zegt. Volgende keer 5x85kg zal taai worden. En idd, muslibollen met kipfilet vandaag :D

Gaat lekker sheriff.
Flink wat volume erbij op ;)

keep it up!

Thanks cowboy!

Nice UB train bro, lekker veel reps op de dips idd misschien een idee om deze weighted te gaan doen.
Je BP loopt lekker synchroon met mijn bench, kijken of we allebei die 5x85 kunnen pakken ;)

• #7.823
Gaat niet echt best hier hè? :o

• #7.825
Gaat niet echt best hier hè? :o

Consistentie is a b*ch!

Deads op techniek: wauw wat sprak ik mn quads aan op deze manier. Mind is blown.

Squat
5x20
8x60
3x80
3x100
3x100

Bench
12x20
5x60
5x77,5
5x77,5

Deadlift
5x60
5x100
5x100

DB Shoulder Press
10x20
9x10

Ez-Curl ss Dips
10x30 ss 7xBW+10
10x30 ss 10xBW
8x30 ss 7xBW

Seated Side Raises ss Concentration Curl
10x7 ss 8x9
10x7 ss 12x7

Ik vind goede train. :thumbs:

Gaat lekker zo gast. Je quads tijdens het deadliften?
Wait what!

• #7.828

Thanks bro, was zelf ook niet ontevreden. Liep de gym in met de intentie UB te doen (heeft toch wel prio) maar t squatrek sprak me stevig toe.

Gaat lekker zo gast. Je quads tijdens het deadliften?
Wait what!

Lekker? Ik heb anderhalve week niet getrained man ??? En ja, adhv mn filmpje en kritiek op mn deadlift form ben ik meer gaan zakken en meer gaan deadliften vanuit mn quads ipv alleen onderrug. Mn ogen zijn nu geopend en ik snap waarom mn deadlift zo veel hoger ligt dan mn squat. Ben benieuwd waar mn deadlift heen gaat als ik mn quads eens goed aan ga pakken gezien ik 200 heb gedeadlift zonder mn quads er bij te betrekken :eek:

Ik zie weer veel x 100 kg staan, gaat de goede kant weer op dude!

Ben mijn deadlifts ook 's gaan aanpassen na de kritiek op jouw filmpje. Moet zeggen dat het er een stuk zwaarder van is geworden. Wellicht dat mijn squat er nu ook meer op vooruit gaat. Want een max DL a 180 en SQ a 120 is wel een verschil.. (in mijn geval)
Moet wel zeggen dat zoals jij 'm uitvoerde ik het niet eens zo slecht vond. Gewoon handig van die lange armen.. :D

• #7.833
blijven 100 kilo squats nog best sterk toch ;-)

True :) Maar wil meer kilo's. Maargoed. Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to train like one!

Ik zie weer veel x 100 kg staan, gaat de goede kant weer op dude!

Cheers Bartski.

Ben mijn deadlifts ook 's gaan aanpassen na de kritiek op jouw filmpje. Moet zeggen dat het er een stuk zwaarder van is geworden. Wellicht dat mijn squat er nu ook meer op vooruit gaat. Want een max DL a 180 en SQ a 120 is wel een verschil.. (in mijn geval)
Moet wel zeggen dat zoals jij 'm uitvoerde ik het niet eens zo slecht vond. Gewoon handig van die lange armen.. :D

Ja echt he, ik heb ook ongeveer dezelfde verhoudingen! Vond 'm ook ontzettend zwaar, maar dat betekend volgens mij gewoon dat wij onze quads tijdens onze deadliftsessies niet genoeg hebben aangepakt :o

Je stelt in ieder geval goede prioriteiten qua oefeningen en vervalt niet in oeveloze assistance terwijl je niet vaak traint.

Is het echt niet mogelijk 1 of 2 vaste trainingsdagen te pakken?

• #7.835
Bench
12x20
5x40
5x60
4x80
11x60

Pullups ss Chins (BW)
4 ss 4
3 ss 1 + schouderpijn :/

Chestpress (hammerstrength)
8x40
8x50
6x60
6x50 dropset 4x40

Incline DB Preacher Curl
18x8 ???
8x12 assisted
8x9 assisted

DB Shoulder Press
8x20
6x20 dropset 7x12

DB Row
12x30
12x34

Row Machine (hammerstrength)
6x80 normal
6x80 hammer
6x80 hammer

Ik ga zo ff in op je comment Marf!

Prima training metroman :D

Hoe gaat het met de rest, buiten de trainingen om?

Enne Marvin reageert voorlopig niet lijkt mij als hij in Thailand zit :o

Prima bench mac!

Prima training, zo te zien.
Mag ik vragen waarom je niet regelmatig kan trainen?

• #7.839
Prima training metroman :D

Hoe gaat het met de rest, buiten de trainingen om?

Enne Marvin reageert voorlopig niet lijkt mij als hij in Thailand zit :o

Thanks kerel. Ahja, das waar ook :rolleyes: Ja opzich wel prima. Maar mijn grootste zwakte van het moment is de frequentie waarmee ik train. Als ik train eet ik ook prima.

Thanks Bartski!

Prima training, zo te zien.
Mag ik vragen waarom je niet regelmatig kan trainen?

Nou kunnen wel maar ik ben gewoon een lamzak eigenlijk :D

Ik ga nu even iets recht door zee vragen aan je:

Als je niet frequent (genoeg) kan trainen en daarbij ook niet (goed) genoeg naast kan eten, is dit dan wel de sport voor jouw, met uitzondering van je persoonlijke wensen qua uiterlijk / lichaam?

Terug
Naar boven