AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Kijk aan, Wendler. Leuke schema's zijn dat.
Denk dat je armen al lam zijn als je aan ze begint. Je triceps iedergeval.
Ga je dan steeds doen waar je zin in hebt, met je armen?

Dit jaar vol der tegen aan kerel?

+1

Triceps hebben amper extra werk nodig om goed getraind te worden. Biceps ook niet echt. Ik zelf heb aan 1 extra oefening genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.865

Zeker. Was wel behoorlijk "op" qua energie toen ik er aan begon. En alleen de wendler en boring but big sets zijn heilig, voor de rest doe ik waar ik zin in heb.

Dit jaar vol der tegen aan kerel?

Das wel t plan baas :) Goede jaarwisseling gehad?

+1

Triceps hebben amper extra werk nodig om goed getraind te worden. Biceps ook niet echt. Ik zelf heb aan 1 extra oefening genoeg.

Tsja, ik niet. Ik ben altijd die kerel geweest met een 200kg deadlift en do-you-even-lift armen.

Hey, interessant :D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Oja, even updateje: twee dagen griepig geweest en daarom ook niet getraind. Veel loglezers weten dat ik wel een nachtbraker ben maar twee dagen terug ben ik om 21;00 in slaap gevallen, ken je nagaan :P Mn lichaam hersteld sneller zonder extra stress uit de gym dacht ik zo en grieperig wendler squats doen is arelaxt. Tikkie lichter geworden ook maar niet significant volgens mij. Vanmiddag weer s potje trainen!

Ja de jaarwisseling was top, alcohol hielp me er door, was dagen er voor al niet lekker en kreeg erna flinke koorts. Dus heb mijn portie bed liggen wel weer gehad voorlopig.

• #7.867
Ja de jaarwisseling was top, alcohol hielp me er door, was dagen er voor al niet lekker en kreeg erna flinke koorts. Dus heb mijn portie bed liggen wel weer gehad voorlopig.

Ho, shit bro. T zit ook nooit mee bij jou met zulke dagen he :P Heb zelf ook lopen kwakkelen hoor.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Squat
8x20
5x50
5x70
5x80
7x95

DB Shoulder Press
10x12
10x12
10x12
10x12
10x12

Superset Chins, Dips (maar dan niet zo super omdat ik hier kotsmisselijk werd)
6xBW+10 ss 6xBW+10
4xBW+10 ss 4xBW+10
9xBW ss 6xBW barf

Standing Calf Raise (Smith)
20x40
15x50

Maar genokt ivm misselijkheid. Feelsbad.jpg maar t belangrijkste heb ik eruit gekregen (squats, calfs, shoulder press, dips/chins). Had graag nog straight arm lat pulldowns, facepulls en een supersetje armen gedaan maja, lets not major the minors. 7 reps op 5+ Wendler is prima na twee dagen griepig.

Laatst bewerkt:
Klinkt niet echt chill als je zo misselijk ervan wordt..

Komende dagen gezond eten en regelmatige tijden gaan slapen zal je goed doen.

• #7.869
True that. Oh en die X moet een 7 zijn bij squats, gepost van mn telefoon.

Toch netjes dat je 7 reps pakt bij de 5+ Mc! Uiteraard klote van de misselijkheid, maar top dat je toch je kuiten nog even snel hebt gepakt!:thumbs:

Kwakkelen is klote man, kan het maar beter even doorzetten, dan ben je er ook vanaf. Snel opknappen maatje, kan je weer volle bak trainen.

Zo misselijk dat je moet stoppen is k*t.
Verder een nette training ;)

Wendler ftw, idd jammer dat je nou net een dip hebt terwijl je net begint met een nieuw schema.
Die 7x95 op de SQ is dan zeker netjes gezien je situatie.

• #7.874
Toch netjes dat je 7 reps pakt bij de 5+ Mc! Uiteraard klote van de misselijkheid, maar top dat je toch je kuiten nog even snel hebt gepakt!:thumbs:

Ja vond ik ook. Calfs worden snel weggemoffeld, toevallig net een filmpje van Steve Cook over kuiten gezien ook gheghe.

Kwakkelen is klote man, kan het maar beter even doorzetten, dan ben je er ook vanaf. Snel opknappen maatje, kan je weer volle bak trainen.

Ja precies, maar voel me al een stuk beter nu! Dus 2 dagen aint too bad after all.

Zo misselijk dat je moet stoppen is k*t.
Verder een nette training ;)

Ja, vooral mentaal klote want opzich doet dat niets af aan de squat enzo. Maargoed, die meer weer terug naar de 140 waar ie ooit was :(

Wendler ftw, idd jammer dat je nou net een dip hebt terwijl je net begint met een nieuw schema.
Die 7x95 op de SQ is dan zeker netjes gezien je situatie.

Tsja, ik ben er wel netjes bij blijven eten dus dat scheelt een hoop :)

• #7.875
Nou t is allemaal een beetje vreemd, want calfs, lats, quads en abs staan in de fik. Straks staan 5/3/1 deadlifts op het programma en het oorspronkelijke plan was quads hypertrofie te doen + calves en abs maar 1 dag rust is daar te weinig voor. Wordt dus deadlifts met curls supersetten ofzo.

Doe je goed, gewoon naar je lijf luisteren en aanpassen die shit. Trainze.

• #7.877
Doe je goed, gewoon naar je lijf luisteren en aanpassen die shit. Trainze.

Nou om dat maar even te rectificeren: ik heb eergisteren van 10 tot 17u geslapen en t daarna niet meer geprobeerd. Vannacht niet eens in mn bed gelegen, net terug van de sportschool. Ben nu op school, als ik terugkom neem ik een bakkie kwark en ga ik naar bed, en vanavond ga ik naar een mountainbike kijken. Vraag maar niks :D Die 7x145 was t onderste uit de kan iig.

Deadlift
5x60
5x80
5x110
5x125
7x145

Superset DB Shrug, Side Raise
12x30 ss 8x10
Schouders maar ff warmdraaien...
12x30 ss 12x7
12x7

Superset Facepull, Ez-Curl
15x20 ss 7x 30 Kapot.
12x25 ss 6x30

Seated BB Curl
Oké laat maar, dat kan helemaal niet met enigzins ROM :roflol:

BB Curl
8x20
8x20
8x20
10x20

Laatst bewerkt:
:roflol:

Niet echt ideale omstandigheden herr. T. maar dat wist je zelf ook wel.
In elk geval je wendler element gedaan en een nette rep-out.
Denk dat je lichaam ook nog moet wennen dat je nu wat regelmatiger gaat trainen :D

Haha wat de **** met die omstandigheden hiero :roflol: Ik kan er maar niet met mijn hoofd bij hoe jij dit doet.. :o

Nette rep out op de deadlift, is hij al minder stiff legged naar jouw idee?

Snap geen reet van jouw leven brah :roflol:

Anyway, zoals Vortexx zegt heb je in ieder geval een goede repout gedaan op je DL en dat is zowat het enige wat telt bij Wendler :)

Terug
Naar boven