magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk aan, Wendler. Leuke schema's zijn dat.
Denk dat je armen al lam zijn als je aan ze begint. Je triceps iedergeval.
Ga je dan steeds doen waar je zin in hebt, met je armen?
Kijk aan, Wendler. Leuke schema's zijn dat.
Denk dat je armen al lam zijn als je aan ze begint. Je triceps iedergeval.
Ga je dan steeds doen waar je zin in hebt, met je armen?
Goede jaarwisseling gehad?+1
Triceps hebben amper extra werk nodig om goed getraind te worden. Biceps ook niet echt. Ik zelf heb aan 1 extra oefening genoeg.

Mn lichaam hersteld sneller zonder extra stress uit de gym dacht ik zo en grieperig wendler squats doen is arelaxt. Tikkie lichter geworden ook maar niet significant volgens mij. Vanmiddag weer s potje trainen!Ja de jaarwisseling was top, alcohol hielp me er door, was dagen er voor al niet lekker en kreeg erna flinke koorts. Dus heb mijn portie bed liggen wel weer gehad voorlopig.
Heb zelf ook lopen kwakkelen hoor.Toch netjes dat je 7 reps pakt bij de 5+ Mc! Uiteraard klote van de misselijkheid, maar top dat je toch je kuiten nog even snel hebt gepakt!![]()
Kwakkelen is klote man, kan het maar beter even doorzetten, dan ben je er ook vanaf. Snel opknappen maatje, kan je weer volle bak trainen.
Zo misselijk dat je moet stoppen is k*t.
Verder een nette training![]()

Wendler ftw, idd jammer dat je nou net een dip hebt terwijl je net begint met een nieuw schema.
Die 7x95 op de SQ is dan zeker netjes gezien je situatie.

Doe je goed, gewoon naar je lijf luisteren en aanpassen die shit. Trainze.
Die 7x145 was t onderste uit de kan iig.