MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.901
Ben terug van een weekendje muziek maken op een conferentie en heb een stuk of 6 broden meegesleept die over waren :P Verder korte nachtjes gemaakt op t weekend maar vannacht van 23:30 ofzo tot een uur of 10 in mn bed gelegen, dus allemaal prima. Straks even mn nieuwe mountainbike uitproberen denk ik :)

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

60 min gemiddeld tempo
Utrecht - Breukelen, stond een lekker windje. Is iets tussen de 20-25km.

Prima fietstochtje zo Mac!

• #7.903

Tsja, ik vond het een beetje lafjes voelen, het deed me niet zo veel. Maargoed, het was training 1 van mn schema voor 200km "asfaltconditie"; een schema voor 12 weken. Ik ga hier en daar een rustdagje smokkelen omdat het schema uitgaat van 2, max 3 keer per week trainen. Week 1 is bijvoorbeeld 60 minuten op medium tempo op maandag en 75 minuten light op zaterdag. Ja, dat is dan je trainingsweek en dat schiet niet op. Met voldoende slaap en voeding kan ik meer hebben :)

Idd nice afstand zo op de mountainbike.
Volgende keer wel ff je rekening checken voordat je aankopen als deze doet.
B.t.w. brood is niet onbeperkt houdbaar en als het uit zichzelf je verlaat is dat het teken dat je er beter van af kunt blijven.
Mocht het nog niet groen uitslaan en toch wat oud worden, kun je er altijd nog wentelteefjes van maken.
Maar alleen als er nog geen klonten in de melk zitten of deze reeds ruikt naar een oude doos.

welterusten T. :D

• #7.905
Idd nice afstand zo op de mountainbike.
Volgende keer wel ff je rekening checken voordat je aankopen als deze doet.
B.t.w. brood is niet onbeperkt houdbaar en als het uit zichzelf je verlaat is dat het teken dat je er beter van af kunt blijven.
Mocht het nog niet groen uitslaan en toch wat oud worden, kun je er altijd nog wentelteefjes van maken.
Maar alleen als er nog geen klonten in de melk zitten of deze reeds ruikt naar een oude doos.

welterusten T. :D

:P Thanks voor de tips.

Slaap lekker Q.

20-25 km, fiets je gewoon over een verharde weg?

• #7.909
Jammer dat je dat niet wat dichter bij mij woont, dan had ik nog met je meegedaan! :thumbs:

Ben je ook van t mountainbiken dan? :)

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Bench (5/3/1)
12x20
9x40
5x60
3x70
3x80
3x85 Nog zeker 2 reps in de tank
10x52.5
10x52.5
10x52.5
10x52.5
10x52.5

Hammerstrength Row
8x40
8x60
8x80
8x100
8x100

Superset Chins, Dips
8xBW ss 5xBW+10 Oi, triceps leger dan verwacht.
5xBW ss 6xBW

Hammer Curl
10x12
6x14 Cheat up, slow down
7x10

Niet voluit gaan op bench geeft weinig voldoening vandaag :(

Laatst bewerkt:
Ik heb precies de reden gemist waarom je niet voluit bent gegaan op je bench? Want 3*85kg, dat heb ik vandaag ook gedaan hoor brah ;) (had wel geen 2 reps meer in de tank :( )

En jup, vroeger veel gemountainbike'd in het weekend, voornamelijk wanneer ik vrij was van voetbal en tijdens winterstop en dergelijke. Nu is het al weer een tijd geleden, paar jaar zelfs, maar voel het soms kriebelen om het terug wat op te pakken. Jammer genoeg is men fiets wel al 10 jaar oud ofzo en weet ik niet of een nieuwe wel een goede investering zou zijn.

• #7.911
Ik heb precies de reden gemist waarom je niet voluit bent gegaan op je bench? Want 3*85kg, dat heb ik vandaag ook gedaan hoor brah ;) (had wel geen 2 reps meer in de tank :( )

En jup, vroeger veel gemountainbike'd in het weekend, voornamelijk wanneer ik vrij was van voetbal en tijdens winterstop en dergelijke. Nu is het al weer een tijd geleden, paar jaar zelfs, maar voel het soms kriebelen om het terug wat op te pakken. Jammer genoeg is men fiets wel al 10 jaar oud ofzo en weet ik niet of een nieuwe wel een goede investering zou zijn.

Dit was mn 3tjes benchtraining a la Wendler. Hij raad af om een repout te doen op je laatste set als je daarna boring but big (5x10 @ 50%1RM) doet. Overigens was de 5x10 wel nipt, maargoed dat mag ook wel na 2,5 kg verhoging gezien de vorige keer dat ook was.

En lache man. Maakt toch niet uit man, gewoon op dat ding springen :P Hoe istie afgemonteerd?

Dit was mn 3tjes benchtraining a la Wendler. Hij raad af om een repout te doen op je laatste set als je daarna boring but big (5x10 @ 50%1RM) doet. Overigens was de 5x10 wel nipt, maargoed dat mag ook wel na 2,5 kg verhoging gezien de vorige keer dat ook was.

En lache man. Maakt toch niet uit man, gewoon op dat ding springen :P Hoe istie afgemonteerd?

Ahzo. Maar ik doe mijn boring but big bij een andere oefeningen, dan waarop ik de MP doe. Is dat een andere variant van Wendler dan?

5*10 zijn inderdaad killers, maar ze groeien ook wel snel. Altijd mooie pomp :)

Euh, daar weet ik absoluut niets van; wat bedoel je juist? :o

• #7.913
Ahzo. Maar ik doe mijn boring but big bij een andere oefeningen, dan waarop ik de MP doe. Is dat een andere variant van Wendler dan?

5*10 zijn inderdaad killers, maar ze groeien ook wel snel. Altijd mooie pomp :)

Euh, daar weet ik absoluut niets van; wat bedoel je juist? :o

Wat heeft MP er mee te maken dan? Boring But Big is gewoon 5x10 reps @50% van je 1RM voor je main spiergroep. Dus 5/3/1 MP en dan 5x10 DB Shoulder Press bijvoorbeeld. Maar ik vind flat bench wel lekker.

Ik bedoel wat voor hardware er op je fiets zit, derailleurs enzo :rolleyes:

Wat heeft MP er mee te maken dan? Boring But Big is gewoon 5x10 reps @50% van je 1RM voor je main spiergroep. Dus 5/3/1 MP en dan 5x10 DB Shoulder Press bijvoorbeeld. Maar ik vind flat bench wel lekker.

Ik bedoel wat voor hardware er op je fiets zit, derailleurs enzo :rolleyes:

Zo doe ik het.

Maar jij doet 5/3/1 BP en dan 5*10 opnieuw op de BP?

****zooi, geen idee man. Zal er morgen een pic van maken ;)
Shit is wel al 10 jaar oud en was toen al niet mind-blowing, had hem toen vooral gekozen omdat hij er 'stoer' uit zag :D

• #7.915
Zo doe ik het.

Maar jij doet 5/3/1 BP en dan 5*10 opnieuw op de BP?

****zooi, geen idee man. Zal er morgen een pic van maken ;)
Shit is wel al 10 jaar oud en was toen al niet mind-blowing, had hem toen vooral gekozen omdat hij er 'stoer' uit zag :D

Klopt. Eerst benchen voor kacht en daarna voor size :P Ben benieuwd!

Klopt. Eerst benchen voor kacht en daarna voor size :P Ben benieuwd!

Hmmz.

Ik bench op dag 1 voor size en op dag 3 voor kracht. Ik kan dus 2x voluit gaan, terwijl jij op jouw manier maar 1 keer kan 'knallen' - je moet je zelfs nog inhouden op je repout én je hebt al krachten verloren wanneer je aan je BBB begint. Of zie ik dat verkeerd?

Je ben niet voluit gegaan op de bench, maar toch een beste workout Mc!

Die boring but big setjes zien er toch ook wel fijn uit als ik eerlijk moet zijn!:D:fire:

• #7.918
Hmmz.

Ik bench op dag 1 voor size en op dag 3 voor kracht. Ik kan dus 2x voluit gaan, terwijl jij op jouw manier maar 1 keer kan 'knallen' - je moet je zelfs nog inhouden op je repout én je hebt al krachten verloren wanneer je aan je BBB begint. Of zie ik dat verkeerd?

Nee je ziet het verkeerd want mn laatste wendler set op bench is geen repout. Maar ik pak nog evengoed wekelijks meer gewicht op verschillende repranges. En ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik allerlei krachten zou hebben verloren voor ik aan Boring But Big begon?

Je ben niet voluit gegaan op de bench, maar toch een beste workout Mc!

Die boring but big setjes zien er toch ook wel fijn uit als ik eerlijk moet zijn!:D:fire:

Ja man, 5x10 is taai op een hele nieuwe manier :)

Was die BBB set op de bench niet tot het gaatje dan? Omdat hij weinig voldoening gaf..?

Terug
Naar boven