- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Niet echt ideale omstandigheden herr. T. maar dat wist je zelf ook wel.
In elk geval je wendler element gedaan en een nette rep-out.
Denk dat je lichaam ook nog moet wennen dat je nu wat regelmatiger gaat trainen![]()
Klopt, dat was ook de focus en t had niet veel gescheeld of ik had de laatste set deadlifts niet eens geprobeerd: alles was loodzwaar aan de sets er voor. En t klopt wat je zegt, ik heb spierpijn aan alle kanten haha, opzich wel lekker.Haha wat de **** met die omstandigheden hieroIk kan er maar niet met mijn hoofd bij hoe jij dit doet..
Nette rep out op de deadlift, is hij al minder stiff legged naar jouw idee?
Thanks. En nee, ik heb er nog eens over nagedacht en ik zie er niet echt het voordeel van om mijn ROM te vergroten. Volens mij kan ik voor de 1000 pound club beter het tegenovergestelde doen bij wijze van. Enige argumenten waar ik op kom om dit wel te doen zijn hypertrofie en quad gerelateerd. Hypertrofie op mn LB boeit me niet genoeg om voor mijn gevoel raar en zwaarder te gaan deadliften en qua quads moet ik gewoon met meer liefde squatten 
Snap geen reet van jouw leven brah
Anyway, zoals Vortexx zegt heb je in ieder geval een goede repout gedaan op je DL en dat is zowat het enige wat telt bij Wendler![]()

En ik heb net een full suspension mountainbike gekocht dus binnenkort komen als het goed is wat fietstrainingen voorbij!
Van half 12 tot half 2 als een blok geslapen lol.Jouw levensstijl en BB'ing is niet de beste combi XD. Maar goed, het is maar net waar jij je prio's legt.
Verder dikke training man!

Wat is er mis met slapen van half twaalf tot half twee?![]()

Volgens Arnold heb je maar 6 uur nodig om te slapen, dus uit je bed jij!![]()
Wat is er mis met slapen van half twaalf tot half twee?![]()
Het zijn nou niet bepaald normale tijden om te slapen. Afgezien van het feit dat hij de afgelopen week nog apartere tijden heeft gehanteerd..
Rust is goed, maar een dagelijks ritme heeft ook voordelen vind ik zelf althans.

Volgens Arnold heb je maar 6 uur nodig om te slapen, dus uit je bed jij!![]()

Uiteraard is 14u slaap een beetje ****ed up, maar zeker niet slecht voor Mc die wat schade moest inhalen. En dan lijkt het me beter dat hij nu zo aan één stuk door slaapt, waarvan het grootste deel 's nachts, dan overdag 7u en 's nachts ook nog eens 3u
Anyway, dagelijks ritme met slaap tijdens de nachtelijke uren is uiteraard het beste, maar ik vond dat voor Mc-standards hij er vannacht verdikke dicht bij was!![]()
Nog ff 2 liedjes youtuben die ik moet kennen (van t weekend een conferentie bassen) en dan duik ik mn nest in. Overigens wordt mn voeding de komende 2 weken k*t want ik heb nog maar 81 cent op mn rekening. Mn whey is bijna op, ik heb nog 6 eieren, 1.5 pak melk, wat oats etc... lol. K*tmountainbike 
Ik ben zelf geen fan van uitslapen. Liever elke dag rond dezelfde tijd eruit. Lig je er een keer later in dan ga je de dag erna iets eerder je nest in. Telkens andere tijden wanneer je gaat inslapen en ontwaken is echt ****ed voor je ritme en heeft misschien ook wel zijn effect op de kwaliteit van je slaap.
Ik voel me fitter wanneer ik in een vast ritme zit (bijv. stage) ten opzichte van rare school dagen waar ik de éne keer half 9 moet beginnen en de andere keer 1 uur.

Volgende week in 'DBB - The Muscle Men' ... "Hoe te overleven op een bankrekening van 81 cent?" door McMetronome!
Ik ben zelf geen fan van uitslapen. Liever elke dag rond dezelfde tijd eruit. Lig je er een keer later in dan ga je de dag erna iets eerder je nest in. Telkens andere tijden wanneer je gaat inslapen en ontwaken is echt ****ed voor je ritme en heeft misschien ook wel zijn effect op de kwaliteit van je slaap.
Ik voel me fitter wanneer ik in een vast ritme zit (bijv. stage) ten opzichte van rare school dagen waar ik de éne keer half 9 moet beginnen en de andere keer 1 uur.