- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Was die BBB set op de bench niet tot het gaatje dan? Omdat hij weinig voldoening gaf..?
Jewel. Maar op mn 3tje moest ik inhouden, dus daar kwam dat vandaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was die BBB set op de bench niet tot het gaatje dan? Omdat hij weinig voldoening gaf..?

Sst..niet doorvertellen!

Ik suck zelf ook hard op die close grip BP's, terwijl men triceps best do-able zijn.
Hoe komt het dat je met tegenzin naar de gym bent gegaan broh? Gelukkig nog wel een goede train!

Tsja, ik doe ook nooit CGBP dus ach. En t regende en ik zag op tegen t squatten en mn gym is ver fietsen en mn ketting gaat er steeds af en ik heb geen spatbord en ik had geen honger dus had alleen een boterham en een shake op en ik had zin om te gamen![]()

Daarom dat ik altijd wacht tot iemand thuis is van zijn werk en ik de auto kan nemen
Wat game je? PS3?
All that jazz! Lekker hoor metroman
Goede train, FTIO aproved![]()

Je ketting er steeds af, en dat met je nieuwe mountainbike?
CGBP, nooit fan geweest van die oefening...
Mooie training toch.
Merk van mezelf dat vaak de beste trainingen de dagen zijn waarop ik echt geen zin heb om te trainen =$

Mooie training neergezet Mc! Beetje warmdraaien om 15 februari met bijna 50 man te gaan trainen![]()
Is toch gezellig, maar als je maar op tijd afmeld is het ook prima..Gheghe, ja je hebt me wel op de lijst gezet maar ik moet nog ff kijken of t lukt hoor!
Is ook niet helemaal licht geweest, ik was 5 minuten eerder op t punt waar ik omdraaide tijdens mn vorige training op medium tempo 
Is toch gezellig, maar als je maar op tijd afmeld is het ook prima..
Er gaan er zowieso nog wel wat afvallen..
Squat gaat lekker man, 8x100 is een mooie rep-out.
Enne... wat ben je allemaal nog tegen gekomen op je schranz avontuur ?
Haha, ik weet niet meer precies, maar ik eet veel brood de laatste tijd
Heb een tientje van een maat gekregen dus zit ook weer aan de havermout 's ochtends 
Nu al weer met tegenzin maccie! Nette squats gozer.
Deadlift
5x60
5x80
3x100
3x120
3x135
4x155
Geen zin, geen tijd, Wendler doel gehaald. Whatever.
Anyhow, je bent echt lekker progressie aan t boeken de laatste maanden kerel!