MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.923
Met ontzettend veel tegenzin naar de gym gegaan, maar muziekje aangeknald en gaaaan.

Squat (wendler 3tjes)
5x15
5x35
5x55
3x75
3x90
8x100

Delts opwarmen, delts en biceps stretchen

DB Shoulder Press
10x16
6x22
3x24
10x16
10x14
10x12

BB Preacher
10x20 Lekker gecontroleerd, max rom, mmc, all that jazz
10x20 :burn:
6x20

Close Grip Bench
10x15
10x35
8x55 Shit ik ben hier slap op :o
12x40
9x40

Hammerstrength Shoulder Press
5x20 Gayweight
8x40
6x50
4.5x40

Standing Calf Raise (toes in, met hold)
15x40
15x60
11x80
12x80 Zonder hold vanaf hier
12x80

Superset Facepulls, Rope Pushdown
15x25 ss 4x20 Mweh
15x27.5 ss 12x15
15x27.5 ss 12x12.5
15x25 ss 12x10 5sec negatives

Superset DB Curl, DB Overhead Extension
10x12 ss 5x10 Derp
6x12 ss 7x8
10x10 ss 13x5
7x8 ss 11x5

Boem. Nu ga ik alles opeten wat ik tegen kom.

Laatst bewerkt:
Ik suck zelf ook hard op die close grip BP's, terwijl men triceps best do-able zijn.

Hoe komt het dat je met tegenzin naar de gym bent gegaan broh? Gelukkig nog wel een goede train!

• #7.925
Ik suck zelf ook hard op die close grip BP's, terwijl men triceps best do-able zijn.

Hoe komt het dat je met tegenzin naar de gym bent gegaan broh? Gelukkig nog wel een goede train!

Tsja, ik doe ook nooit CGBP dus ach. En t regende en ik zag op tegen t squatten en mn gym is ver fietsen en mn ketting gaat er steeds af en ik heb geen spatbord en ik had geen honger dus had alleen een boterham en een shake op en ik had zin om te gamen :army:

Tsja, ik doe ook nooit CGBP dus ach. En t regende en ik zag op tegen t squatten en mn gym is ver fietsen en mn ketting gaat er steeds af en ik heb geen spatbord en ik had geen honger dus had alleen een boterham en een shake op en ik had zin om te gamen :army:

:roflol:

Daarom dat ik altijd wacht tot iemand thuis is van zijn werk en ik de auto kan nemen :cool:

Wat game je? PS3?

All that jazz! Lekker hoor metroman :D

Goede train, FTIO aproved :thumb:

Je ketting er steeds af, en dat met je nieuwe mountainbike?
CGBP, nooit fan geweest van die oefening...

• #7.929
:roflol:

Daarom dat ik altijd wacht tot iemand thuis is van zijn werk en ik de auto kan nemen :cool:

Wat game je? PS3?

Nou dat moet je hier in de stad niet willen: een en al betaald parkeren en eenrichtingsverkeer. Oja, en ik heb geen auto.

Enne, atm WoW op een private server, League of Legends. Heb ook BF4 op de ps3, blijft geniaal.

All that jazz! Lekker hoor metroman :D

Goede train, FTIO aproved :thumb:

Als ik dan niet gain weet ik het ook niet meer ;)

Je ketting er steeds af, en dat met je nieuwe mountainbike?
CGBP, nooit fan geweest van die oefening...

Nee dat is mn stadscrossert. Dat is gewoon en afgetrapte vrouwenfiets. Mn mountainbike hou ik netjes en gebruik ik niet voor woon/werk/studentenverkeer.

Mooie training toch.
Merk van mezelf dat vaak de beste trainingen de dagen zijn waarop ik echt geen zin heb om te trainen =$

Mooie training neergezet Mc! Beetje warmdraaien om 15 februari met bijna 50 man te gaan trainen:eek:

• #7.932
Squat gaat lekker man, 8x100 is een mooie rep-out.
Enne... wat ben je allemaal nog tegen gekomen op je schranz avontuur ?

Nu al weer met tegenzin maccie! Nette squats gozer.

• #7.936
Licht tempo 85 min fietsen - 26-28km oid
Flink windje op de terugweg, had 75 minuten moeten zijn :rolleyes: Is ook niet helemaal licht geweest, ik was 5 minuten eerder op t punt waar ik omdraaide tijdens mn vorige training op medium tempo :roflol:

Is toch gezellig, maar als je maar op tijd afmeld is het ook prima..

Er gaan er zowieso nog wel wat afvallen..

Ja precies. T is puur de locatie die het voor mij een lang verhaal maakt!

Squat gaat lekker man, 8x100 is een mooie rep-out.
Enne... wat ben je allemaal nog tegen gekomen op je schranz avontuur ?

Thanks :) Haha, ik weet niet meer precies, maar ik eet veel brood de laatste tijd :P Heb een tientje van een maat gekregen dus zit ook weer aan de havermout 's ochtends :)

Nu al weer met tegenzin maccie! Nette squats gozer.

Was een eenmalig iets Bartje, was lekker knallen toen ik er was!

• #7.937
Deadlift
5x60
5x80
3x100
3x120
3x135
4x155

Geen zin, geen tijd, Wendler doel gehaald. Whatever.

Waarom log je het dan? :p

• #7.940
Groot contrast met mijn training.

Ja alleen jij bent er trots op en ik baal er een beetje van :P Anyhow, je bent echt lekker progressie aan t boeken de laatste maanden kerel!

Waarom zou ik t niet loggen, ik log alles? Opzich is dit gewoon t minimale wat ik moest doen (minimaal 3 reps halen op 155).

Als ik er nu over terugdenk had ik totaal geen grip issues, dus misschien zit in die 4x155 meer progressie dan ik had verwacht. Anyhow, niet te veel over peinzen en snel naar week 3 van mn cycle: 1+ reps op 90kg bench, 105kg squat, 160kg deadlift. Moet goedkomen!

Terug
Naar boven