XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

terugdenk had ik totaal geen grip issues, dus misschien zit in die 4x155 meer progressie dan ik had verwacht. Anyhow, niet te veel over peinzen en snel naar week 3 van mn cycle: 1+ reps op 90kg bench, 105kg squat, 160kg deadlift. Moet goedkomen!
Good luck Mc! Maar komt wel goed:thumbs:

Je hebt inderdaad mijn euforie wat getemperd, en ervoor gezorgd dat ik terug een beetje met men voeten op de grond kwam: ik ben er nog niet!

Nu hoop ik dat ik een beetje het omgekeerde bij jou heb gedaan; sommige mensen zouden trots zijn op die lifts, dus komop bro, zo slecht was/is het allemaal nog niet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.943
Good luck Mc! Maar komt wel goed:thumbs:

:D

Je hebt inderdaad mijn euforie wat getemperd, en ervoor gezorgd dat ik terug een beetje met men voeten op de grond kwam: ik ben er nog niet!

Nu hoop ik dat ik een beetje het omgekeerde bij jou heb gedaan; sommige mensen zouden trots zijn op die lifts, dus komop bro, zo slecht was/is het allemaal nog niet!

Ach ja, zo is het ook maar weer. Weetje, het is een strijd om een betere versie van onszelf te worden. Behalve inspireren hebben we eigenlijk geen **** aan elkaars trainingen :)

Komt goedman, deadlift good as usual.

• #7.945
Komt goedman, deadlift good as usual.

Cheerio :)

Oké, tijd voor een update. Afgelopen week heb ik dingen een beetje verprutst, ritme weer maximaal verschoven. Zaterdag op 4 uur slaap toch wezen trainen en dat was natuurlijk een grote deceptie. Ook gezeik met een chick gehad en erg ziek geweest van t weekend terwijl ik niet uit kon rusten van t weekend ivm verplichtingen. Dat was ff afzien.
Ik en een maatje hebben besloten met zn 2en een daluren abbo bij fit for free te nemen zodat we samen kunnen trainen. Dat hebben we maandag gedaan en dat was dan wel weer erg fijn :cool: Daarna maximaal wezen eten. We gaan waarschijnlijk 2x per week samen UB pakken. Nougoed, hier dus de twee trainingen.

K*ttraining
10x pushup

Bench
8x20
5x40
3x60
5x70
1x80...
Had 3x80 en 1+x90 moeten zijn. Heb mn ritme en slaap verprutst deze week en dat merk ik meteen. Heb ook iets verrekt in mn rug wat ****ing pijn doet. Kon dit allemaal niet zo gebruiken.

Concentration Curl
10x12
7x12
7x10

Voor de rest zaten mensen in de smith te legpressen en voor de spiegel te curlen met zonnebrillen op. Dus.

3 uurs training :P
Bench
12x20
8x40
5x60
3x80
1x90
1x90
4x80+1xspot
7x75
5x60
5x60
5x60
5x60
6x60+1xspot
3x60 slow negatives

DB Row
12x26
12x32
Moest te laag en dat voelde niet helemaal chill.

Pullups
8xBW
6xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW

Superset Ez-Curl, Side Raise
15x25 ss 5x5
9x25 ss 12x7
3x10s biceps en schouders stretchen (vergeet al die shit altijd)
9x25 wide ss 9x7
8x25 wide ss 10x5

Superset Facepulls, 2h DB Overhead Extension
15x41 ss 15x16
15x45.5 ss 10x16
15z45.5 ss 7x16

Superset Concentration Curl, Skull Crushers
7x10 ss 10x20
8x8+2xspot ss Xx20+Xxspot :D
(8x35kg Push Press)
6x8+4xspot ss 4x35+4xspot

Superset Straight Arm Lat Pulldown, Reverse Grip Pushdown
15x36 ss 13x22.5
12x36 ss 13x22.5
12x36 ss 13x22.5
11x36 ss 17x22.5
8x36 ss 8x22.5

Chins
3xBW
3xBW

Back to back piramide BB Curl 25kg
10 tot 1, wel miljoenen spots
:fire:

Laatst bewerkt:
Wat een volume op de bench gast. Doe je niet liever wat andere oefeningen?
En ja je levensstijl is natuurlijk ook niet bevorderend.

Voor de rest zaten mensen in de smith te legpressen en voor de spiegel te curlen met zonnebrillen op. Dus.

:roflol:

• #7.947
Wat een volume op de bench gast. Doe je niet liever wat andere oefeningen?
En ja je levensstijl is natuurlijk ook niet bevorderend.

:roflol:

Nou ik vind BB bench chiller dan DB bench. Had opzich een 2e oefening voor chest bij gemogen maar focus ligt echt op lats (wijdte), schouders en armen voor de zomer. Chest wil wel en gaat goed op benchen alleen naar mijn idee. En ik ben niet zo van de flyes en ik kan geen incline ivm mn schouder dus ja..

Nou ik vind BB bench chiller dan DB bench. Had opzich een 2e oefening voor chest bij gemogen maar focus ligt echt op lats (wijdte), schouders en armen voor de zomer. Chest wil wel en gaat goed op benchen alleen naar mijn idee. En ik ben niet zo van de flyes en ik kan geen incline ivm mn schouder dus ja..

Blijft er inderdaad weinig over ja. Doen waar jij je goed bij voelt staat natuurlijk bovenaan.

Man, man wat een training!

Maar WTF, curlen met zonnebrillen..:o

OOOOHHH SHIT metroman gaat zijn armen trainen voor de zomer :sd:

Die drie uurs training was nice, maar de verhalen er omheen zijn ook wel geinig om te lezen :roflol:

Curlen met een zonnebril!! :o

Hij heeft de boel weer eens verpruts hoor...... koekert!

wel een mooie volume training, dat dan weer wel! Volgende week ff die bench doelen behalen maccie!

Vandaag om 8u 15 zo'n lange post geplaatst ... al wakker? Of moest je nog gaan slapen? :)

Jammer van voorbije week, maar goed dat je nu dat abbo hebt met je buddy. Hopelijk halen jullie beide daar wat motivatie en constante uit.

Komt goed man, knallen!

• #7.953
OOOOHHH SHIT metroman gaat zijn armen trainen voor de zomer :sd:

Die drie uurs training was nice, maar de verhalen er omheen zijn ook wel geinig om te lezen :roflol:

Curlen met een zonnebril!! :o

Yup. Beetje Hollywood-protocol: nadruk op schouders en armen. Maargoed, zijn oprecht mn zwakke punten qua fysiek.

Hij heeft de boel weer eens verpruts hoor...... koekert!

wel een mooie volume training, dat dan weer wel! Volgende week ff die bench doelen behalen maccie!

:P Die 90kg benchen was mn doel dus die heb ik ingehaald ;)

Vandaag om 8u 15 zo'n lange post geplaatst ... al wakker? Of moest je nog gaan slapen? :)

Jammer van voorbije week, maar goed dat je nu dat abbo hebt met je buddy. Hopelijk halen jullie beide daar wat motivatie en constante uit.

Komt goed man, knallen!

Ik was al wakker, was namelijk om half 7 mn bed in gedoken met een filmpje en daarna in slaap gevallen en toen werd ik om 6u wakker :scratch: Was goed kapot van t ziek zijn en trainen en after dinner dip (pizza gyros en friet met mayo erbij, jemig wat een monstrosity was dat).

Ben er overigens nog steeds niet bovenop; had gister nog koorts en heb erg veel moeite om te eten. K*tbulk.

• #7.954
Zit even zonder vervoer dus in plaats van benen heb ik besloten strikte curls en chins te doen en te mountainbiken. Dat laatste acht ik op het moment erg belangrijk omdat mn conditie een enorme klap heeft gehad van een weekje ziek zijn. The more I bleed in training, the less I'll bleed in Ethiopia!

Chins 100% strikt, deadhang, geen swing, geen kippen, allessszzzzz.
8xBW
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW
3xBW

Heb een eeltbobbel van mn vinger gescheurd, hopelijk morgen geen last van met deads. Mn pullupbar is enorm glad geworden omdat mn huisgenoot er regelmatig een bokszak aan hangt :(

Curl Focus op rom, mmc, squeeze en turn en alleeesssszzzzzz.
14x8
12x8
12x8
7x14

Drag Curl
7x14
7x14
6x14
13x8
12x8

Drag curl-dilemma: onderin full rom pakken of spanning erop houden?

Wat is een drag curl?

Correct form allessss, gainz can begin now.

Lijkt op hammercurl...

• #7.960
Was het noet een "cheat" curl?

Nee, ging er strict aan toe. ROM is bovenin wel anders idd!

Correct form allessss, gainz can begin now.

Owyeah :cool:

Mm, klopt eigenlijk wel ja!

Even updateje: gister 2 uur gefietst, eergister een uurtje oid. Vandaag 2x een klein half uur maximaal planken. Wou eigenlijk squatten vandaag maar heb de superbowl gekeken met wat maten dus heb van 5 tot 9 geslapen :P Nu goeie nacht pakken en morgen voor het eerst sinds tijden weer naar school. Uit school hoop ik UB te pakken met mn trainingsbuddy.

Vinden jullie mn fietstrainingen trouwens interessant of hebben jullie iets van log die maar niet? :P

Terug
Naar boven