- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie uitgebreide training maccie! Fijn dat de db press weer lukte gozer.

Flinke workout Mc!
Ga je nou nog mee met de meeting of sla je deze over?
Hierna zij ie voor de grap ' komop 10 reps' dus:
Verder train ik nu in principe elke dag (3 a 4x per week KT, opvullen met fietstraining). Voeding gaat wel lekker, 3k ish cals en 200ish eiwit laatste tijd.Prima trainingen zo Mc. Ik hoop voor je dat je weer wat regelmaat ga krijgen met trainingen
Box jumps zijn in mijn opzicht een beetje nutteloos, maar wel leuk om te doen!
Klopt, maar we vonden t wel lache gheghe. Kreeg er een goede pomp van en is vast goed voor explosiviteit or whatever!Balen van de fails, maar zoals je elf al aangaf had je daarvoor ook al flink gesquat!![]()

Prima trainingen zo Mc. Ik hoop voor je dat je weer wat regelmaat ga krijgen met trainingen
Box jumps zijn in mijn opzicht een beetje nutteloos, maar wel leuk om te doen!
Waarom nutteloos?
Ik sprong zelf net 1m 3x. Dus met 75cm valt er nog een hoop progressie en dus explosiviteit te behalen. Daarmee niet zeggende dat ik een geweldige box jump heb, die van mij is ook best slecht. Dan valt er dus helemaal veel progressie te behalen.

.Box squats ja en nee. Ben er zelf geen fan van. Maar voor de afwisseling is het wel is leuk. Zou er zelf niet voor kiezen. Zou eerder opzoek gaan naar een variant van een oefening die je vervangt.
Deadlifts = rack pulls/defict deadlifts
squats = pause squats/frontsquats
etc. Maar ach ja. You only live once
---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------
Oja, gewoon naar de meet komen.
Box jumps vervingen niks maar was gewoon een extraatje 
Cals net over de 3000 inclusief 2 bier en een cola. Morgen benchen!Jammer dat je niet komt mac, was leuk geweest om je weer eens te zien en spreken dude.
)