Gheghe, was juist blij dat ik naar BW was overgestapt! Ging vandaag al weer beter, 2x5 1x4
Squat: 8x20kg, 5x50kg (warmingup), 2x5x80kg en nog een setje waarbij ik faalde bij de 4de rep.
Benchpress: 5x20kg (warmingup) Ik voelde de bui al hangen dus had minder gewicht gepakt. Wel meer reps. 6x5x40kg + 2 reps.
Deadlift: 5x70kg (warmingup), 2x5x110kg
Lat. Raises: 10kg, reps: 10, 7, 5 (Wou eigenlijk 9kg pakken maar die kon ik niet vinden

).
Dumbbell Benchpress: 17kg, 2x10 en een keer 8. Ging eigenlijk wel goed dus.
Dips: 5,4,5 Jeuj, 1 rep dr bij en een stuk stabieler dan vorige keer.
Ben goed gesloopt. Baal dr van dat mn squat ruk ging, heb het idee dat die 80kg een beetje mn plateau ofzo is. Misschien eens deloaden naar 65kg volgende keer? Over mn bench ben ik wel tevreden aangezien ik flink wat reps heb kunnen maken. Wel jammer voor het gewicht, maar dumbbell bench ging dan weer fijn.
Ik heb nu trouwens een blaar van het deadliften. De huid net onder mn knokkels trekt zoveel gewicht niet goed dus ik ga toch eens kijken of ik cheap handschoentjes kan fixen

Ben zelf geen fan van handschoentjes, maar mn vel gaat gewoon kaputt zo.
En nu een hete douche en een powernap. Denk dat mijn korte nachtje van 5-6 uur wel invloed heeft gehad op mn training. Op tijd naar bed gaan is moeilijk!