Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Sta ik daar... Istie pas om 15:00 open teringzooi :D

Ja, spring nu op mn fiets. Als ik mn ****ing sleutel kan vinden...

Sleutel zat nog in mn fiets :p

Hier even een update. Groetan van Billiejoe allemaal trouwens.

Squat: 2x5+1x4 80kg (8x20 als warming up)
Benchpress: 3x5x45kg 8x20 als warming up)
Deadlift: 2x5x105 (5x70 als warming up)
Lat. Raises: 3x10x8kg (Was wel zwaar, wel lekker)
Dumb. Benchpress: 3x10x16kg (Laatste rep zag er niet uit :o)
Dips: 1x5, 2x4 Heb ze nu voor het eerst met BW gedaan. Zwiepte alle kanten op en geen volle ROM maar t ging al een stuk beter dan een paar weken terug! Die houden we dr in.

Had nog spierpijn in mn triceps en rug van woensdag dus ik zal em zondag wel lekker gaan voelen :rolleyes:

Ik ga je volgen, man! Qua stats iets onder mij (deadlift uitgezonderd), maar dat gaat helemaal goedkomen!

Gheghe, ja je zit nog maar 2 reps verwijderd van mijn deadlift :D

Zal je logje eens bekijken, hoelang train je al? Ben benieuwd wat onze deadlifts zijn eind van het jaar :)

Goedzo, fatsoenlijke dips:p. Pas wel op met volle ROM bij dips. Er zijn onderzoeken gedaan die beschreven dat het slecht kan zijn voor de schoudergewrichten.

Edit:
Dit was het stukje waar ik dat gelezen heb:

http://www.eigenkracht.nl/?nieuwsId=326

Laatst bewerkt:
Niet te diep en te vaak anders raak je chronisch in een dip!

:roflol:

Wel een goed stukje. Zal dr op letten niet dieper dan 90 graden te gaan. Hoef ik voorlopig niet bang voor te zijn, al ben ik met mn eerste 2 dips wel te laag gegaan denkik. Ach ja, 1 keer zal geen blessure tot gevolg hebben. Ben blij dat ik ze nu met BW kan iig :D

Trouwens, ik denk dat ik het volgende aanhou:

3x5 reps maken. Dan nog een setje. Als ik 4x5 kan gewicht verhogen met 5kg en dan weer 3x5 tot ik 4x5 kan. Any good?

Klopt, het is meer een gevaar als je dat jaar in jaar uit doet volgens mij, elke week.

Klinkt wel als een aardig plan, als het voor jou werkt is het prima toch:).

Ga het een tijdje proberen. Ik kan alleen per 5kg verhogen dus zal iets in die trand wel moeten doen. Laatst trouwens na mn training wezen lasergamen, ging kapot man na dat deadliften :P Normaal gesproken sneak/ren ik altijd half gebukt door dat doolhof, maar dat trok ik dus echt niet meer!

Vandaag helaas niet echt goed kunnen eten. Begonnen met brinta+whey, smiddags 2 boterhammen en 2 tosties met kaas en kipfilet + wat witte bonen meuk, savonds dik uit eten geweest bij de italiaan (tonijn carpaccio + brute pizza met zalm en nog een hele boel andere dingen). 3 flinke glazen melk en straks een bak kwark. Heb niet elke 3 uur kunnen eten, maar zit denk ik wel aan mn eiwitten, al had ik ze beter moeten verdelen over de dag.

Zit wel goed hoor. De zondag is bij jou ook altijd zo'n zooitje zeker? :P
Ik slaap alleen uit op zondag, tot 11 uur ofzo.
Dus dan mis ik al 1 maaltijd, maar je hoeft ook echt niet iedere dag zo serieus te zijn met je voedingsschema.
In de vakantie's kan het soms ook niet anders ;)

Mja, best een zootje inderdaad :D

Moet er ook steeds vroeg uit omdat ik mn zusje van 6 nu elke dag naar school moet brengen. Vaak kruip ik dan om 8:45 mn bed weer in (moet om 7:15 op dan) en dan komt het nog wel eens voor dat ik me verslaap :D

Haha vind jouw zusje het ook al zo handig dat je een rbw hebt, of breng je haar niet met de auto? :p

Gebruik je nu eigenlijk al supplementen?

Haha, nee man is 5 minuten lopen! In aankleden/eten/lunch maken gaat meer tijd zitten!

Ja, ik gebruik nu whey van mn pa. Meestal een kleine schep door mn brinta bij mn ontbijt (als ik er de tijd voor heb) en altijd een flinke shake na mn workout (halve liter melk, goeie schep whey. Soms nog wat melk om de laatste restjes op te lossen en heel soms nog een halve schep). Zal binnenkort zelf moeten kopen, want ik heb mn pa weer aangestoken en met zn 2en racen we naar de bodem van die pot! (Maak voor hem natuurlijk wel shakes met een kleine halve schep ;))

Ja zo gaat dat bij mij ook, eerst kocht pa 1 pot per maand, en soms zelfs per 2 maanden. Nu kan hij iedere 2 weken zowat een nieuwe pot halen :roflol:

Dus jij neemt zeg maar 2 'portie's' whey per dag?
Want dat wil ik ook gaan doen, bij het ontbijt en dan ook nog s'avonds.

Nee, alleen op trainingsdagen 2 porties (c.a. 3x in de week). Voor de rest ben ik overgeschakeld naar 500gram magere kwark voor het slapen gaan. De rest ligt niet vast, maar ik probeer elke 3 uur wat te eten, drink veel melk en kies voor zover dat te doen is voor eiwitrijk beleg/eten.

Dan ben je toch al goed op weg. Je hoeft ook weer geen echt vast voedingsschema te volgen. En die 500gram kwark zorgt ook al voor een goeie 45gram eiwitten, vergis je daar niet in ;).
Eet je ook al nootjes (cashewnoten etc.)? Die zijn ook belangrijk voor je lichaam, zitten de 'goede' vetten in. En leveren ook nog is veel kcal op.

Ik ga mn bed maar weer is opzoeken, truste!

Truste man.

Nee, op dit moment geen noten e.d. Puur omdat we die niet in huis hebben liggen. Ik kan wel eens studentenhaver in huis halen, das wel lekker en een goeie gezonde snack!

Terug
Naar boven