magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTFBBQ was altijd mn lasergame nickname lol 
Haha mooi om te lezen dit.
Ga je nog trainen op vakantie of gewoon lekker rust?
Nou ik ga wel lange dagen maken in de sneeuw, flink van de piste knallen. Intensief voor mn wheels, maar kunnen ze wel aan. Conditioneel wel leuk ook. Beetje focussen op mn slaapritme fixen en even een weekje niet met dieet bezig zijn maar me mentaal voorbereiden op mn laatste bulkweken (tot april).
Thanks kerel!Ik zal je niet teleurstellen met de apres skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dit klinkt als een behoorlijk diepe afgrond...Ik zal je niet teleurstellen met de apres skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik heb het even opgezocht voor je.
Ik heb twee december 2013 mijn eerste recomp schema opgesteld. Misschien zal het een week schelen. Mijn stats waren toen:
Gewicht: 88,5 kg (s ochtends, voor ontbijt, na plassen)
Vetpercentage: ~12% (geschat)
Nu, op dit moment de volgende stats:
Gewicht: 90 kg (s ochtends, voor ontbijt, na plassen)
Vetpercentage: ~11 - 12 % (ook geschat, maar ik oog ietsie droger op sommige punten, echt maar iets)
Al met al dus is mijn vetpercentage ongeveer gelijk gebleven met in 2.5 maand een toename van net geen 2kg.
Dat is vrij netjes voor iemand die al wat verder gevorderd is met trainen.
Ik zal de stats eens naast een artikel leggen van Victor als ik de tijd heb.

kerel... hoe slechter je vreten en nachtrust hoe beter je trainingen zijn...![]()
Maar srs, een nieuwe gym waar ik met flink wat buddies kan trainen is echt een enorm verschil. En ik heb het idee dat mn lichaam begint te wennen aan volume, en mn work ethic op de squat etc begint weer terug te komen. Me gusta.Lekkere training zo voor de wintersport! Veel plezier daar met skiën en apres-skiën![]()

Stop met slapen Mc! Prima trainingen zet je neer zo![]()
Morgen UB!Mac post weer om tien over een s nachts
Wel balen dat beide tegen vielen.. Hoezo was dat?

Altijd goed!Maargoed, was wel leuk met familie en koste me nauwelijks iets![]()
Lekker getraind kerel!
Hoe en waarom stretch je je schouders en biceps?
Kracht kan inderdaad iets meer, maar als het door l'alcool komt, is die kracht zo weer terug.
Zul je de voel wel flink gevoeld hebben na een week niet trainen![]()

Good to be back! Wel meteen weer slaap problemen, vannacht van 2 tot 6:20 wakker geleden... Niet eens zo zeer piekeren deze keer maar gewoon niet in slaap vallen. Misschien toch eens melatonine gaan proberen. BW was gister 81,7 en vandaag 81,8 inclusief pyama.