Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij je dips die 2 laatste sets wegdoen en vervangen door 1 zware negatieve reeks, dus 5x negatief ofzo.

Een goede set negatives wordt zwaar onderschat en zou wat vaker in de schema's mogen zitten, volgens Guts.
Idd rot dat je dat met die DB's zou moeten doen dan. Koop een dipping belt?![]()
Ik doe ook wel s negatives hoor, vind ze wel fijn.waarom ik het te lang vind?
je weegt 77kg op 1.88... waarom zou je in godsnaam zo lang gaan cutten?
zou eerder zeggen, ga eens 17 weken bulken
Ik ben 82kg inmiddels. Zoals ik al vertelde had ik na mn vorige cut geen harde abs op 78kg. Die wil ik dit jaar wel. Vandaar mn 75kg doel. Beetje kort door de bocht verder om puur op basis van gewicht iemand cut of bulk advies te geven trouwens (al zij het outdated, maar ik verwacht niet dat die 5kg jou mening zal veranderen).

3 uur mountenbiken.... the **** hey! Beste cardio sessie....

Eens. Idd kort door de bocht, ieder heeft een eigen doelfysiek. Succes met de cut![]()
Voel me vandaag tot nu toe goed, als ik vandaag koortsvrij blijf en vanavond een goede nacht pak dan ga ik morgen waarschijnlijk weer trainen.
Ai minder man, hoop voor je dat je weer gas kan geven morgen. Aangezien je al wat minder deed de laatste tijd.

Mooi die shoulderpresses! Ben je wat sterker in geworden ofniet?

Training van vandaag was wel ongeveer de definitie van matig. Uiteindelijk mn onderrug wel goed gepakt maar leuk is anders: