Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Bij je dips die 2 laatste sets wegdoen en vervangen door 1 zware negatieve reeks, dus 5x negatief ofzo.

Wel een goede training dacht ik toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.063
Kijk weer een training, goede bench gozer!

Thanks kerel. Dat moet ook, want ik wil eigenlijk de 100kg bench cracken voor de zomer :)

Bij je dips die 2 laatste sets wegdoen en vervangen door 1 zware negatieve reeks, dus 5x negatief ofzo.

Mmm, hoezo? Ik vond een beetje reps maken ook wel oké. En er is geen belt dus de DB hangt tussen mn kuiten en zo kan ik niet springen voor negatives, dus wat je voorstelt is lastig.

Wel een goede training dacht ik toch.

Thanks magnetronski, ik was er zelf wel over te spreken :)

Een goede set negatives wordt zwaar onderschat en zou wat vaker in de schema's mogen zitten, volgens Guts.

Idd rot dat je dat met die DB's zou moeten doen dan. Koop een dipping belt? :)

• #8.065
Een goede set negatives wordt zwaar onderschat en zou wat vaker in de schema's mogen zitten, volgens Guts.

Idd rot dat je dat met die DB's zou moeten doen dan. Koop een dipping belt? :)

Mwah, heb ik geen geld voor op t moment :P Ik doe ook wel s negatives hoor, vind ze wel fijn.

waarom ik het te lang vind?

je weegt 77kg op 1.88... waarom zou je in godsnaam zo lang gaan cutten?

zou eerder zeggen, ga eens 17 weken bulken

• #8.067
waarom ik het te lang vind?

je weegt 77kg op 1.88... waarom zou je in godsnaam zo lang gaan cutten?

zou eerder zeggen, ga eens 17 weken bulken

Ik ben 82kg inmiddels. Zoals ik al vertelde had ik na mn vorige cut geen harde abs op 78kg. Die wil ik dit jaar wel. Vandaar mn 75kg doel. Beetje kort door de bocht verder om puur op basis van gewicht iemand cut of bulk advies te geven trouwens (al zij het outdated, maar ik verwacht niet dat die 5kg jou mening zal veranderen).

Vandaag 3 uur duurtraining gedaan op de mountainbike. Ruim 60km gepakt. Nu vreten bij t leven..

3 uur mountenbiken.... the **** hey! Beste cardio sessie....

Ik ben 82kg inmiddels. Zoals ik al vertelde had ik na mn vorige cut geen harde abs op 78kg. Die wil ik dit jaar wel. Vandaar mn 75kg doel. Beetje kort door de bocht verder om puur op basis van gewicht iemand cut of bulk advies te geven trouwens (al zij het outdated, maar ik verwacht niet dat die 5kg jou mening zal veranderen).

Eens. Idd kort door de bocht, ieder heeft een eigen doelfysiek. Succes met de cut :)

• #8.070
Sterk inderdaad! 3 uur mountainbiken!

• #8.072
Even een update: Ben al een paar dagen ziek. Dat heeft me er niet van weerhouden het zwemseizoen te openen in t kanaal, jemig wat was dat koud :D Voel me vandaag tot nu toe goed, als ik vandaag koortsvrij blijf en vanavond een goede nacht pak dan ga ik morgen waarschijnlijk weer trainen.

Beterschap gozer, hou die griep buiten de deur!

Ai minder man, hoop voor je dat je weer gas kan geven morgen. Aangezien je al wat minder deed de laatste tijd.

• #8.075
Succes dan straks kerel.

• #8.077

Thanks!

Schouders opwarmen

DB Shoulder Press
10x14
10x20
6x24 Wel nice dit.
7x22
4x22
8x18

Schouders+biceps stretchen (ging niet zo lekker vandaag, mogelijk omdat ik t een aantal dagen niet meer gedaan heb)

Ez-Curl
12x30
7x30 wide
6x30
5x30

Skulls
10x20
10x25
4x30

Superset Seated Bent Over Raise, Concentration Curl
8x12 ss 7x12
12x9 ss 9x9
9x9 ss 5x9

DB Curl Slow Negatives
5x16

Superset Facepulls, Cable Pushdown
12x25 ss 12x20 K*tpully
12x25 ss 12x25

Mmmmm, dunno.

Laatst bewerkt:
Mooi die shoulderpresses! Ben je wat sterker in geworden ofniet?

Er is weer getraind. Ging matig?

• #8.080
Mooi die shoulderpresses! Ben je wat sterker in geworden ofniet?

Bedankt Bart. Ja, schouders gaan erg goed de laatste tijd. Komt door 2x per week schouders en hard gaan op DB Press denk ik. Begint ook meer shape in te komen :)

Er is weer getraind. Ging matig?

Nee hoor, hoezo? Wel btje weinig tijd omdat ik was blijven plakken op een verjaardag, maar ach. Daar hadden ze pastasalade met tonijn :D Training van vandaag was wel ongeveer de definitie van matig. Uiteindelijk mn onderrug wel goed gepakt maar leuk is anders:

Deadlift
5x40
5x70
5x110
2x140
1x160
Fx180
Fx170 Wel over knie
Fx160 Eh...
3x140
1x150
Hoppaaa 15kg schijf op mn voet
2,5x140 Gripfail (zweet)
7x110

Frontsquat ATG
5x20
5x50 Squatrek in de zon is echt killing.
5x50 waarvan 2 en 5 paused

Squat iets onder PAR
5x50
5x70
Bij t racken raakte de schijf t rek ipv de bar -.-

Abs aank*tten

Terug
Naar boven