Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, ik weet niet precies wat t was maar als ik er op terugkijk kan het van alles zijn: paar dagen ziek geweest, daardoor wellicht niet goed hersteld van mn duurtraining op vrijdag. *berhaupt lang niet gedeadlift, laat staan vóór squats, mindset was niet lekker, moest voor de verandering op tijd op, was super warm in de gym, natuurlijk erg op squats gefocust lately etc. Ach, niet te lang bij stilstaan, maar ergens in de komende maand moet die 170 wel weer een keer uitgelocked worden!
FUUUU ik zie dat je ook 160 deadlift, nu moet ik daar snel wat aandoen![]()
16 July 2010, 01:07
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/op-naar-sterren-daar-voorbij-229813/index50.html#post5051312
What happened?
Die goede oude tijd ... toen McMetronome me nog outlifte ...

Ik ken je niet maar ik ga je even wat tough love geven hier.
Heb wat terug zitten kijken in je logje en ik zie nauwelijks enige vorm van consistentie in je trainingen.
Het zal wel weer Wendler zijn, maar aan die kapstok kun je alles ophangen natuurlijk.
Je draait veel, maar dan ook veel te weinig volume en frequentie op de belangrijke oefeningen, en ik zie niet of nauwelijks enige vorm van progressief laden.
Je krijgt, naast alle kontlikkers hier, volkomen terecht kritiek op je idee om zeventien (!) weken te gaan cutten. Sorry, maar ben je niet helemaal in orde man? Je weegt nauwelijks 80 kilo, traint al weet-ik-hoeveel jaar, hebt maarliefst 3,5 jaar nul komma nul progressie geboekt (op je dl althans maar je andere lifts zijn ook verre van denderend) en dan ga je cutten? Zeventien weken lang? Je bent dadelijk gewoon weer een halfjaar verder zonder groter of sterker te zijn geworden, en als het tegen zit ben je dan zelfs nog kleiner en slapper. Je zou beter gewoon eens een hele lange tijd fatsoenlijk gaan trainen, eten en slapen man. No bulking, no cutting, no bullshit. Just train to be a mother****er. En ook geen smoesjes.
http://www.jimwendler.com/2011/09/time-to-man-up/
Sorry, maar ik vind t onbegrijpelijk en vind t eigenlijk knap dat je überhaupt nog traint, ik zou allang gekapt zijn als het zo vruchteloos was allemaal.
Ik zou zeggen, man the **** up.
Het is maar een ideetje he.
Waar ik nog wel aan toe wil voegen dat men hier in deze ook altijd wel erg positief is. Als er altijd maar gepost wordt met: lekkere deadlift, goeie rep out, toch goed dat je bent gaan trainen ondanks minimale nachtrust, dan lijkt het alsof je goed bezig bent.
Terwijl je nog steeds hetzelfde doet, of minder, als 3,5 jaar geleden.
Ik ken je niet maar ik ga je even wat tough love geven hier.
Heb wat terug zitten kijken in je logje en ik zie nauwelijks enige vorm van consistentie in je trainingen.
Het zal wel weer Wendler zijn, maar aan die kapstok kun je alles ophangen natuurlijk.
Je draait veel, maar dan ook veel te weinig volume en frequentie op de belangrijke oefeningen, en ik zie niet of nauwelijks enige vorm van progressief laden.
Je krijgt, naast alle kontlikkers hier, volkomen terecht kritiek op je idee om zeventien (!) weken te gaan cutten. Sorry, maar ben je niet helemaal in orde man? Je weegt nauwelijks 80 kilo, traint al weet-ik-hoeveel jaar, hebt maarliefst 3,5 jaar nul komma nul progressie geboekt (op je dl althans maar je andere lifts zijn ook verre van denderend) en dan ga je cutten? Zeventien weken lang? Je bent dadelijk gewoon weer een halfjaar verder zonder groter of sterker te zijn geworden, en als het tegen zit ben je dan zelfs nog kleiner en slapper. Je zou beter gewoon eens een hele lange tijd fatsoenlijk gaan trainen, eten en slapen man. No bulking, no cutting, no bullshit. Just train to be a mother****er. En ook geen smoesjes.
http://www.jimwendler.com/2011/09/time-to-man-up/
Sorry, maar ik vind t onbegrijpelijk en vind t eigenlijk knap dat je überhaupt nog traint, ik zou allang gekapt zijn als het zo vruchteloos was allemaal.
Ik zou zeggen, man the **** up.
Het is maar een ideetje he.
Ik ga dit even copy pasten in mijn log, als je het niet erg vindt.
OT: Ga grotendeels akkoord met wat je hier neerpent, maar er zijn toch een paar verzachtende omstandigheden.
Zo heeft Mc een jaar (of langer?) niet getraind en heeft hij zich nu ingeschreven om mee te doen aan een MTB wedstrijd in Ethiopië. Zijn prioriteiten liggen momenteel gewoon niet bij het BB'en en hij is slim genoeg om te weten dat je dan niet teveel moet verwachten. Zolang hij zijn band, zijn MTB wedstrijd en zijn nachtleven niet (grotendeels) aan de kant zet, moeten we gewoon blij zijn dat hij nu en dan de gym bezoekt.
Niet slecht bedoeld Mc.
Eerst was het dat hij een half jaar niet had getrained ivm stage, nu alweer een jaar, 't wordt steeds gekker. Het één sluit het ander toch ook niet uit (ja, quote van T). Je hoeft echt maar 4x per week een uurtje flink te trainen en voor de rest gewoon flink te vreten om een beetje te gainen hoor. Dat je een paar keer per week wat gaat zuipen maakt ook echt geen hol uit, ken namelijk genoeg gasten die dat doen en nog enigszins progressie boeken.
Dit zijn allemaal excuses achteraf, die het gebrek aan progressie moeten goedpraten, maar zo werkt het niet.

Thanks for the effort, I appreciate it. Ik ben even terug gaan lezen en rond de post die Bosshog (terecht) aanhaalde stonden ook zulk soort dingen:
BW van 88kg en BF van 22-23% (schatting)
1x120 squat
3x70kg bench
5x16 DB Shoulder Press
Pics: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/op-naar-sterren-daar-voorbij-229813/index56.html#post4964156
Sindsdien heb ik 200kg gedeadlift en 140kg gesquat, maar ben daarna door een flinke periode niet trainen en eten flink afgezakt. Je 0 progressie in 3,5 jaar is redelijk spot-on wat betreft LB krachtwise. Goed punt qua progressief laden, was zelf al tot de conclusie gekomen dat dat de reden is dat mn bench de laatste tijd stallt. Mmmm. Ik ga er eens over nadenken, thanks Tymboo.
Klopt, ik denk dat dat de algehele trend is over DBB logs. Van veren in je reet groeit alleen je ego, ook al is het mooi om bepaalde dingen te delen. Gelukkig zitten er een paar kritische gasten tussen die bijvoorbeeld niet alleen naar t gewicht kijken maar de boel vergelijken met andere workouts etc.

Eerst was het dat hij een half jaar niet had getrained ivm stage, nu alweer een jaar, 't wordt steeds gekker. Het één sluit het ander toch ook niet uit (ja, quote van T). Je hoeft echt maar 4x per week een uurtje flink te trainen en voor de rest gewoon flink te vreten om een beetje te gainen hoor. Dat je een paar keer per week wat gaat zuipen maakt ook echt geen hol uit, ken namelijk genoeg gasten die dat doen en nog enigszins progressie boeken.
Dit zijn allemaal excuses achteraf, die het gebrek aan progressie moeten goedpraten, maar zo werkt het niet.
Je hebt volledig gelijk, maar dat 4x in de week flink trainen en voor de rest flink eten lukt ook alleen maar als je er enigszin je prioriteit van maakt. En dat doet McMetronome niet. Halve nachten, veel cardio, weinig constante trainingen en voeding, tjah, ook dat zit niet helemaal snor denk ik.
Goed dat je het zo opvat.
Ik wist niet dat je tussendoor sterker bent geweest dan nu, my bad. Wel erg jammer dat je het zowat allemaal weer kwijt bent geraakt...
Zoals sticky zegt, probeer gewoon in een bepaald ritme te komen. Vier keer in de week één of twee uurtjes buffelen met een goed schema en enigszins fatsoenlijk vreten tussendoor is echt voor elke student gewoon doenbaar, ook al ga je bij wijze van spreken vier keer in de week stappen (niet aan te raden overigens maar goed).
Komt wel goed denk ik man.
Kerel, t wordt aangehaald omdat ik daarom niet heb getrained voor een periode. Niemand gebruikt het hier als excuus. In die periode was ik van 7:00 tot 18:30 buiten de deur en zaten enkele avonden structureel vol. Krachttraining is niet het belangrijkste in mijn leven, daarom heb ik er toen voor gekozen een tijd niet/op een laag pitje te trainen. Niemand gebruikt dit hier om dingen goed te praten. *berhaupt hoef ik niet "goed te praten" dat ik krachttraining niet ten alle tijde op #1 heb staan. Feedback op mijn training en dieet etcetera waardeer ik, maar als je in mijn log komt vertellen dat ik mijn prioriteiten anders moet indelen heb ik liever dat je wegblijft.
Gemiddeld 16km/u gereden wat volgens die gasten lekker tempo is voor dat parcour.