- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Shit betrapt

Ah man, t zal nu wat inder hard gaan. Ook al ben ik nog newbie, ik eet nu onder onderhoud (ja, zonder voedingsschema, rampenzooi) dus heb niet altijd evenveel energie voor alles. Voeding vandaag:
Bak brinta
2 bananen
appel
komkommer (hele ja
)wheyshake x2
portie lasagna + salade (olijven
)BCAA's
Kwark
Creatine
En dan creatine tussen de brinta en de bananen, de 2de wheyshake voor mn training en de rest op goede volgorde. WTFomslachtigheid.
Nougoed, net dus gerend. Ik ren/fiets/autorij meestal wel zo hard als ik kan/nietmag
Dus na 5/6 minuten heb ik in de bush staan piesen/uithijgen en rustig gelopen (totaal 3 minuten), daarna weer 2 minuten gerend maar was gewoon al op
. Toen een paar minuten gelopen tot de paal-met-spiegel die ik aantikte na de eerste 5/6 minuten en weer een paar minuten gerend, kreeg ineens dikke steek in mn zij
Nougoed, klein stukkie omgelopen en t laatste beetje weer hard naar huis gehold. Viel me erg tegen. Faildio. Na KT zweet laten opdrogen en dan weer gaan zweten is trouwens echt smerig
Wel een goeie zweetstreep op mn shirt gerend in ieder geval. En ik heb echt FOCKING spierpijn in mn kuiten nu!---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------
Trouwens markrot, vanaf 18 juli zit ik 5 weken in Zelhem, zijn daar een beetje chille sportscholen in de buurt? Doetinchem ofzo?

We gaan het allemaal meemaken. 10kilo bijgekomen sinds december, nu mag er van mij wel weer 5kg af. Sta toch niet droog genoeg voor de zomer/cleanbulk vind ik.
Ziet er lekker uit, ik dacht al...zo toe maar flinke volume wat betreft je db bench press
good job.
, die had je verdient 
!