XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter

Shit betrapt :roflol:

Damn wat ga jij hard vooruit, je bent me zo langs :(

:hedbang:

Ah man, t zal nu wat inder hard gaan. Ook al ben ik nog newbie, ik eet nu onder onderhoud (ja, zonder voedingsschema, rampenzooi) dus heb niet altijd evenveel energie voor alles. Voeding vandaag:

Bak brinta
2 bananen
appel
komkommer (hele ja :o)
wheyshake x2
portie lasagna + salade (olijven :meal:)
BCAA's
Kwark
Creatine

En dan creatine tussen de brinta en de bananen, de 2de wheyshake voor mn training en de rest op goede volgorde. WTFomslachtigheid.

Nougoed, net dus gerend. Ik ren/fiets/autorij meestal wel zo hard als ik kan/nietmag :rolleyes: Dus na 5/6 minuten heb ik in de bush staan piesen/uithijgen en rustig gelopen (totaal 3 minuten), daarna weer 2 minuten gerend maar was gewoon al op :o. Toen een paar minuten gelopen tot de paal-met-spiegel die ik aantikte na de eerste 5/6 minuten en weer een paar minuten gerend, kreeg ineens dikke steek in mn zij :mad: Nougoed, klein stukkie omgelopen en t laatste beetje weer hard naar huis gehold. Viel me erg tegen. Faildio. Na KT zweet laten opdrogen en dan weer gaan zweten is trouwens echt smerig :slap: Wel een goeie zweetstreep op mn shirt gerend in ieder geval. En ik heb echt FOCKING spierpijn in mn kuiten nu!

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Trouwens markrot, vanaf 18 juli zit ik 5 weken in Zelhem, zijn daar een beetje chille sportscholen in de buurt? Doetinchem ofzo?

Hehe dat kan wel zijn maar voor een endo/meso zoals jij maakt dat niet eens uit, hehe :p
(btw dat ziet er inderdaad niet zoveel uit)
Ik zit nu weer te puffen van weer zo'n nare kwark+melk combo :(

En dat laatste verhaal ken ik wel een beetje, ik hoef maar een beetje een pas te zetten of ik krijg alweer last van steken of moeheid, misschien zijn mensen zoals wij gewoon bedoeld om de ijzers te pompen en het cardiogebeuren maar te laten liggen...

:P We gaan het allemaal meemaken. 10kilo bijgekomen sinds december, nu mag er van mij wel weer 5kg af. Sta toch niet droog genoeg voor de zomer/cleanbulk vind ik.

Wat is mis met kwark+melk? Anders effe ander merk kwark proberen? Na 2-3 bakkies was ik er wel aan gewend eigenlijk.

En tsja... Cardio gebeuren laten liggen zou ik maar wat graag doen, zie dr altijd tegenop en heb nooit het idee dat het zin heeft om 20 minuten belachelijk rare shit te doen. Maar ik moet toch wat om droger te worden zonder mn metabolisme naar de knoppen te helpen :(

Trouwens markrot, vanaf 18 juli zit ik 5 weken in Zelhem, zijn daar een beetje chille sportscholen in de buurt? Doetinchem ofzo?

Hier nog wat zinnigs over te zeggen? (Had em toegevoegd net na jou post geloof ik.)

McMetronome is a BIEEEESSSSTTTT!

hahaha mafkees ook nog zo laat wezen rennen na je training :p hardcore :cool: Ziet er lekker uit, ik dacht al...zo toe maar flinke volume wat betreft je db bench press :P maar goed...techniek is belangrijk! :) good job.

:kiss:, die had je verdient :)

Nette training man!

En tsja... Cardio gebeuren laten liggen zou ik maar wat graag doen, zie dr altijd tegenop en heb nooit het idee dat het zin heeft om 20 minuten belachelijk rare shit te doen.

Heb daar in het begin ook veel moeite mee gehad, maar vind het nu heerlijk om de training mee af te maken. Kom altijd zwetend van de crosstrainer afstappen.

Je gaat prima zo, is dat gecardio van jou een afgeleide van HIIT training? Of bedenk je zelf maar wat?

MC, als je zoveel last had tijdens het lopen, is het dan niet verstandig om het wat rustiger aan te doen? Die steken in je zij komen toch vaak door het te hard van stapel gaan?
Ik zou zeggen, begin met een tempo dat je effe aan kan houden, daarna wat opbouwen. Waarschijnlijk effectiever

Je gaat prima zo, is dat gecardio van jou een afgeleide van HIIT training? Of bedenk je zelf maar wat?

Bedenk zelf maar wat. Wel met in m'n achterhoofd een hogere intensiteit om vooral te profiteren van m'n lage glycogeenspiegel na KT en naverbranding. Langdurige cardio is echt saai! Was overigens omdat ik het niet meer langer vol hield dat ik ging lopen. En die steek was maar heel eventjes. Snapte em niet helemaal.

@ T+L: Danku :)

Hoe traag ook, lopen is ALTIJD lastig :D!

Misschien is fietsen een idee?

Gewoon rustig opbouwen dat hardlopen. Maar wel door blijven zetten natuurlijk. Tijd steeds klokken en proberen progressie te maken!

wat is je vet%?

Wat is je streeffysiek?

Ja hoor. Waar heb ik de meeste spierpijn na mn borst/schouders/triceps workout? Juist, kuiten. :headbang:

Vet, zal eens googlen :cool:

Hoe traag ook, lopen is ALTIJD lastig :D!

Misschien is fietsen een idee?

Fietsen kan alleen als ik erg op tijd ben zodat ik nog een half uurtje op zo'n apparaat kan rossen. Het op mn eigen fietsen verplaatsen is al een workout op zich :roflol:

Gewoon rustig opbouwen dat hardlopen. Maar wel door blijven zetten natuurlijk. Tijd steeds klokken en proberen progressie te maken!

Tsja... Veel rustiger dan dit had ik toch haast niet kunnen doen? Stelt echt niks voor wat ik heb gedaan aan cardio /sadpanda.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

wat is je vet%?

Wat is je streeffysiek?

Streeffysiek... Goeie. Heb wel een lange-termijn streeffysiek, zal zo eens pics zoeken na het eten :) BF% weet ik niet, kan ik niet laten meten bij mn gym (k*t is dat). Schat zo 25-28ish %.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Trouwens: Heb mezelf laatst wel opgemeten. Kan zeggen dat dit mn stats waren aan t begin van de cut (zeg maar een week geleden ofzo?).

Gewicht: ruim 90kg
Biceps: 35.5 (links/rechts)
Borst: 103.5
Middel inclusief doeteugels (****ing hell, die hebben mannen helemaal niet nodig!): 94
Quads?: 63ish (vond lastig om die op te meten).

Vanochtend 89.6 na toiletbezoek.

Ja hoor. Waar heb ik de meeste spierpijn na mn borst/schouders/triceps workout? Juist, kuiten. :headbang:

Vet, zal eens googlen :cool:

Fietsen kan alleen als ik erg op tijd ben zodat ik nog een half uurtje op zo'n apparaat kan rossen. Het op mn eigen fietsen verplaatsen is al een workout op zich :roflol:

Tsja... Veel rustiger dan dit had ik toch haast niet kunnen doen? Stelt echt niks voor wat ik heb gedaan aan cardio /sadpanda.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Streeffysiek... Goeie. Heb wel een lange-termijn streeffysiek, zal zo eens pics zoeken na het eten :) BF% weet ik niet, kan ik niet laten meten bij mn gym (k*t is dat). Schat zo 25-28ish %.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Trouwens: Heb mezelf laatst wel opgemeten. Kan zeggen dat dit mn stats waren aan t begin van de cut (zeg maar een week geleden ofzo?).

Gewicht: ruim 90kg
Biceps: 35.5 (links/rechts)
Borst: 103.5
Middel inclusief doeteugels (****ing hell, die hebben mannen helemaal niet nodig!): 94
Quads?: 63ish (vond lastig om die op te meten).

Vanochtend 89.6 na toiletbezoek.

flinke drol gelegd, PR? :D

gaat lekker?

25-28 procent is wel behoorlijk hoog hoor... Kdenk dat je middel dan wel hoger zou liggen dan 94cm! Je hebt onder je navel gemeten veronderstel ik?

Terug
Naar boven