XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hee watnou, mijn mountainbike is gejat dus ik ben m kwijt :mad:

Volgens mij zijn olympische vrouwenstangen standaard 15kg. Die hebben ook van die roterende eindes. Mn ouwe gym had die, die zijn wel oke idd.

begreep ik, klote zeg.

en klopt, die zijn echt wel fijn ;)

Epic verhaal van je pwo :o

Wel rot van je MTB. Aangifte gedaan bij politie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.223
Potverdomme Mc! Klote om te horen van je mountainbike!

Jup. Is niet dat ik t financieel ruim heb ofzo.

begreep ik, klote zeg.

en klopt, die zijn echt wel fijn ;)

Oh ik dacht dat je dacht dat ik een mountainbike van iemand anders had gejat :o

Epic verhaal van je pwo :o

Wel rot van je MTB. Aangifte gedaan bij politie?

Mweh :P En ben nu ff aan t kijken en bellen. Aangifte doen van een gestolen fiets in Utrecht... Betwijfel of het zin heeft, ik zet mn zinnen meer op de verzekering.

Also: ik ben dik want ik heb mn verdriet weggegeten met chocolate chip cookies.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Net semi fasted (3 koekjes en een kop koffie) 5k gelopen met lichte spierpijn van het squatten. Eerst 2 minuten warmlopen. 28 en een halve minuut. Should do.

Hoop vanmiddag/vanavond nog ff push te kunnen pakken. Stricte deads en shrugs hebben mn rug beter in de prak gelegd dan verwacht. Dus chest/shoulders/triceps/biceps denk ik en dan volgende keer weer LB. Vandaag weer back on track met voeding.

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

t*ring, alles bezet en das mooi k*t want ik had een half uur. Beetje improviseren op redelijk moordend tempo.

Shoulder Press Machine
10x20
12x40
8x60
6x60
7x50

Superset Chins, dips
10xBW ss10xBW
1xBW+20 ss 2xBW+20
3xBW+10 ss 4xBW+10
7xBW ss 10xBW
5xBW ss 6xBW

Superset Ez-Curl, close grip Pushup
5x35 ss 10xBW
7x30 ss 10xBW
7x30 ss 10xBW

Superset Drag Curl, Bent Over Raise
12x10 ss 12x10
12x10 ss 12x10

Niet gek voor een half uurtje dacht ik zo.

Laatst bewerkt:
Nee dat is best aardig voor een half uurtje ;)

Zit er nog een bepaalde gedachtegang of planning achter de training(en)?

Misschien een idee om van gym te switchen?
Die chin en dips zullen wel moordend voor je schouders zijn geweest of niet?

• #8.226
Nee dat is best aardig voor een half uurtje ;)

Zit er nog een bepaalde gedachtegang of planning achter de training(en)?

:) De planning was chest/back. Ik doe nu legs, chest/back, shoulders/arms. Maar omdat squatrek bezet was heb ik wat meer gedeadlift dan normaal en had er ook bij geshrugged dus mn rug was nog gaar dus heb er maar push van gemaakt. En biceps. En ongeveer alles was bezet in de gym dus vandaar geen bench en een shoulderpress machine ipv dumbels etc. Is dat antwoord op je vraag?

Misschien een idee om van gym te switchen?
Die chin en dips zullen wel moordend voor je schouders zijn geweest of niet?

Nou ik heb al 2 gyms :D En mmm... t ging eigenlijk wel goed nu ik er over nadenk. Al had ik met dips minder power dan gehoopt. Naar mijn idee zijn pullups belastender voor mn schouders dan chins.

• #8.227
Vandaag niet veel bijzonders te melden behalve dan dat mijn oma mijn dieet heeft verpest. Vandaag 400 cals te veel dus morgen waarschijnlijk 1700. Erg laag maar kan wel voor een dagje en ik zit vandaag nog steeds onder mijn onderhoud.

Altijd die oma, s wah...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #8.230
Whaha beetje wel :D Vandaag wel binnen de perken gehouden :thumbs:

• #8.231
Squat
8Xx20
3x40
3x70
3x90
7x100
2x100

Lang verhaal, volgende keer beter.

Wat is dat lange verhaal dan?

lang verhaal? ironie?

Wij houden van jou lange verhalen bro

• #8.237
Lol oké oké ik zal t zo ff toelichten als ik thuis ben :D

Schouders opwarmen

Incline DB Press
10x14
12x22
12x24
8x26

Biceps + schouders stretchen

Pullups
5xBW
4xBW+10
5xBW+5
4xBW

Bench
8x35
5x55
5x75
5x75

Incline Fly
15x8
8x10
10x10
Xx10

Hammerstrength Row Machine
8x60
8x100
7x110
7x100
12x90

Superset straight arm lat pulldown, pushup (voeten op bankje)
15x20 ss 20x
12x25 ss 20x
9x25 ss 9x wide grip, voeten op grond

21s (straight bar)
2x met 25

je ging 2x100 squatten en toen knalde je sluitspier naar buiten

• #8.240
Wat is dat lange verhaal dan?

Wij houden van jou lange verhalen bro

je ging 2x100 squatten en toen knalde je sluitspier naar buiten

Alle kleine dingen gingen gewoon fout; slaap, pwo eten, geen pwo, geen muziek, slechts 15min effectieve gymtijd (fiets gejat en slechte planning) en mn energielevel was gewoon beneden pijl. Ik heb daarna wel door de hele avond heen gefietst met een chick achterop en gister heb ik t wat op t zuipen gezet dus heb er verrassend veel spierpijn aan overgehouden :o Al met al is het gewoon een slecht verhaal en moet er volgende keer geknald worden op LB training.

Nerd :P

Nougoed, gister dus wezen stappen en blabla. Om 14:45 wakker geworden en moest binnen 20 minuten ergens zijn, dus 50gr oats naarbinnen geslobberd en toen de hort op, in 1x door naar paar afspraken en daarna gym tot half 7 (had dus alleen 50gr oats op tussen wakker worden en trainen). Dus eigenlijk nog wel een prima workout voor een katerdag. Kom maar net aan mn eiwit vandaag en cals zijn iig goed laag dus over deze week moet t qua fatloss wel goedkomen. Alleen vergeten openingstijden van de gym te checken voor t weekend en heb ook wat paasbrunches enzo op de agenda staan maar ben van plan alles netjes te doorstaan.

Terug
Naar boven