AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Klinkt als te druk zijn... paasweekend gewoon veel eieren vreten, kan geen kwaad. Dagen daarna je lucht verspreiden, vinden de mensen fijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.242
Klinkt als te druk zijn... paasweekend gewoon veel eieren vreten, kan geen kwaad. Dagen daarna je lucht verspreiden, vinden de mensen fijn!

Nou bij paasontbijt had ik zowel gebakken als gekookte eieren (was ook lunch) en ik had geen zin om boodschappen te doen dus heb nu weer eieren met pasta... dus zit al op 10 eieren :D

Students life checking in.
Ga je ooit nog is minderen en echt serieus trainen? (no offense)

• #8.244
Offense taken. Wat vind je niet serieus aan mn training?

Niet je trainingen maar je levensstijl, maar daar is hier al vaak genoeg over gediscussieerd.

• #8.246
Niet je trainingen maar je levensstijl, maar daar is hier al vaak genoeg over gediscussieerd.

Wat is je punt dan, dat ik na 3 weken geen alcohol niet een keer mag stappen met wat bier ondanks het compenseren van cals en extra cardio, of is het dat ik afgewogen rijst sperziebonen en kip mee moet nemen naar een paasbrunch ??? Als wat ik nu doe (ik track BW, diverse omtrekken, cals en macro's) voor jou niet onder serieus trainen valt weet ik t ook niet meer. Ja ik kan af en toe wat eerder naar bed maar dan nog, ik leef niet om te trainen maar ik train om chiller te leven.

Hieronder paastraining shoulders+arms. Ik ga komende week denk ik de volgorde van mn trainingsdagen aanpakken zodat ik na lowerbodydag schouders+armen pak zodat ik geen zure lats heb van deadliften als ik chest/back pak de dag na wheels.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Schouders opwarmen

DB Shoulder Press
8x16
7x24
7x22
9x22
6x22 + 2 spot

Biceps stretchen

Chins
11xBW
2xBW+14
4xBW+8
5xBW
5xBW
4xBW

CGBP
12x20
12x40
8x60
4x70 laatste spot
8x60 laatste spot
7x60

Superset Concentration Curl, Side Raise
5x14 ss 5x14
8x12 ss 8x12
7x10 ss 13x10
7x10 ss 10x10

Superset Facepulls, Triceps Overhead Extension
15x36 ss 12x36
15x41 ss 6x41
15x45,5 ss 10x36
15x45,5 ss 12x32
15x45,5 ss 8x32

Superset Behind the neck press TUT style 20kg+stang, 21s 14kg+stang
13x ss 1x
13x ss 1x
11x ss 1x plus paar reps en negatives

Om mn log even luchtig te houden heb ik mn halve shake over t aanrecht gesmeerd :p

De eeuwige 'discussie' hier..

Prima train verder. Voel jij je nog mager / dun op dat lichaamsgewicht?

• #8.248
De eeuwige 'discussie' hier..

Prima train verder. Voel jij je nog mager / dun op dat lichaamsgewicht?

Dank je. Nee niet echt, mager niet, eerder nog beetje aan de zachte kant. Afgelopen week voor t eerst verticale seperatie van mn abs gezien met goed licht dus tsja, dat. Mag nog wel een pak massa op, maargoed daarover klagen heeft niet zo veel zin. Kan ik die energie beter bewaren voor cleanbulken na de zomer ;) Ik heb te weinig uit afgelopen 'offseason' gehaald, daar baal ik wel een beetje van. Ik heb wel goede moed. Ik zit qua lijf wel lekker in mn vel man. Fit enzo en wat gespierder dan de gemiddelde student.

"ik leef niet om te trainen maar ik train om chiller te leven."

Mooi gesproken.

Waarom stretch je je biceps tussendoor?

• #8.250
"ik leef niet om te trainen maar ik train om chiller te leven."

Mooi gesproken.

Waarom stretch je je biceps tussendoor?

:) Stappen en paasbrunches zijn mooie dingen, als ik die aan de kant zou zetten voor trainen of misschien 3 dagen eerder klaar zijn met cutten dan ben ik wat mij betreft het perspectief verloren.

Biceps stretch ik om met volledige ROM te trainen. Heb/had lichte benchmonkey 2 maanden geleden en dat pak ik nu aan met stretches voor biceps en schouders. Schouders stretch ik met name om mijn postuur te corrigeren (daarom zie je me ook vaak facepulls of ander achterkant schouder werk doen). Geinspireerd hierdoor:

Is dat trouwens Ed Corney in je sig?

Je strekt je bicep om met volledige rom te trainen? Die moet je even uitleggen.

Mike mentzer, snel Ed Corney gegoogled en ik kan de verwarring snappen.

• #8.252
Je strekt je bicep om met volledige rom te trainen? Die moet je even uitleggen.

Mike mentzer, snel Ed Corney gegoogled en ik kan de verwarring snappen.

Heb je t filmpje in de spoiler al gezien?

Even de snor van Ed aanhalen:

Ed+Corney+Flex+Mag+1975+Wallpaper.jpg

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------

Vanmorgen 80,5 dus over afgelopen 3 weken 200gr te weinig afgevallen. Ga daarom 100-200 cals van mijn trainingsdagen afhalen. Heb ook iets minder gefietst dan normaal omdat mn fiets is gejat, als ik van de week en oud barrel opknap hoef ik weer wat minder met het OV dus dan komt het wel weer goed.

Heb je t filmpje in de spoiler al gezien?

Even de snor van Ed aanhalen:

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------

Vanmorgen 80,5 dus over afgelopen 3 weken 200gr te weinig afgevallen. Ga daarom 100-200 cals van mijn trainingsdagen afhalen. Heb ook iets minder gefietst dan normaal omdat mn fiets is gejat, als ik van de week en oud barrel opknap hoef ik weer wat minder met het OV dus dan komt het wel weer goed.

Filmpje gekeken even doorgescrolled omdat ik het in een ver verleden al eens had bekeken. Het rekken van de biceps en het halen van een volledige range of motion (bij de oefeningen die je vervolgens deed) is een verbinding die ik niet snel zal leggen. Simpelweg omdat je dan echt een dusdanige verkorting, hypertonie of structurele standsverandering moet hebben om het niet mogelijk te maken zonder te rekken een volledig rom te halen. Als je vervolgens een oefening deed als overhead press of iets dan had ik er nog wat in gezien.

Zat een beetje door je log heen te bladeren en kreeg dat idee. Maar ik kan natuurlijk fout zitten, my bad;)

• #8.255
Filmpje gekeken even doorgescrolled omdat ik het in een ver verleden al eens had bekeken. Het rekken van de biceps en het halen van een volledige range of motion (bij de oefeningen die je vervolgens deed) is een verbinding die ik niet snel zal leggen. Simpelweg omdat je dan echt een dusdanige verkorting, hypertonie of structurele standsverandering moet hebben om het niet mogelijk te maken zonder te rekken een volledig rom te halen. Als je vervolgens een oefening deed als overhead press of iets dan had ik er nog wat in gezien.

Tsja, baad(t?) het niet schaad(t?) het niet. Ik ken de termen verder niet die je gebruikt maar heb je redenen om aan te nemen dat ik dat niet heb?

Zat een beetje door je log heen te bladeren en kreeg dat idee. Maar ik kan natuurlijk fout zitten, my bad;)

;)

Wou vandaag cardio doen (interval training) maar een wolkbreuk

Intervaltraining
15min van en naar gym fietsen

5min 100rpm@8 2min chill
5min 100rpm@7 2min chill
5min 100rpm@6 2min chill
5min 100rpm@6 2min chill (5-10rpm improvement)
5min 100rpm@6 2min chill (1 niveau improvement)
5min 100rpm@5

Knee Raise
3x12

Bal twist
3x15x8kg bal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

That dere Improvisatie :cool:
Goed bezig T. ondanks wat tegenslagen, keep them trains coming.

Het gaat er hier echt weer aan toe zoals vroeger; jullie die over allehande shit bezig zijn, en jorgyboy die er geen knijt van begrijpt en alleen maar kan zeggen: "Goed bezig Mc, keep it up" :o

• #8.258
That dere Improvisatie :cool:
Goed bezig T. ondanks wat tegenslagen, keep them trains coming.

:)

Het gaat er hier echt weer aan toe zoals vroeger; jullie die over allehande shit bezig zijn, en jorgyboy die er geen knijt van begrijpt en alleen maar kan zeggen: "Goed bezig Mc, keep it up" :o

Haha, nou t komt gewoon neer op hard fietsen en dan zacht fietsen en dan weer hard etc.

Plaatje van die bal was een geintje trouwens heh, was dit;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #8.259
Bodyweight vandaag 79,2

Stretchen

Pullups
5xBW
5xBW+5
3xBW+3

Bench
10x20
5x40
5x60
3x70
1x80
1x85
5x70
5x70
4x70

Pullups
7xBW
6xBW
5xBW

Hammerstrength Row
5x80
5x100
5x110
6x100
5x100

Incline DB Press
16x20
10x24
7x22

Incline Fly
10x8
10x8 dropset 10x6

Power viel tegen op bench, incline ging wel lekker en hammerstrength ook.

Wat doe je allemaal aan stretch werk?

Terug
Naar boven