- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als te druk zijn... paasweekend gewoon veel eieren vreten, kan geen kwaad. Dagen daarna je lucht verspreiden, vinden de mensen fijn!

Niet je trainingen maar je levensstijl, maar daar is hier al vaak genoeg over gediscussieerd.
Als wat ik nu doe (ik track BW, diverse omtrekken, cals en macro's) voor jou niet onder serieus trainen valt weet ik t ook niet meer. Ja ik kan af en toe wat eerder naar bed maar dan nog, ik leef niet om te trainen maar ik train om chiller te leven.
De eeuwige 'discussie' hier..
Prima train verder. Voel jij je nog mager / dun op dat lichaamsgewicht?
Ik heb te weinig uit afgelopen 'offseason' gehaald, daar baal ik wel een beetje van. Ik heb wel goede moed. Ik zit qua lijf wel lekker in mn vel man. Fit enzo en wat gespierder dan de gemiddelde student."ik leef niet om te trainen maar ik train om chiller te leven."
Mooi gesproken.
Waarom stretch je je biceps tussendoor?
Stappen en paasbrunches zijn mooie dingen, als ik die aan de kant zou zetten voor trainen of misschien 3 dagen eerder klaar zijn met cutten dan ben ik wat mij betreft het perspectief verloren.Je strekt je bicep om met volledige rom te trainen? Die moet je even uitleggen.
Mike mentzer, snel Ed Corney gegoogled en ik kan de verwarring snappen.
Heb je t filmpje in de spoiler al gezien?
Even de snor van Ed aanhalen:
---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------
Vanmorgen 80,5 dus over afgelopen 3 weken 200gr te weinig afgevallen. Ga daarom 100-200 cals van mijn trainingsdagen afhalen. Heb ook iets minder gefietst dan normaal omdat mn fiets is gejat, als ik van de week en oud barrel opknap hoef ik weer wat minder met het OV dus dan komt het wel weer goed.
Filmpje gekeken even doorgescrolled omdat ik het in een ver verleden al eens had bekeken. Het rekken van de biceps en het halen van een volledige range of motion (bij de oefeningen die je vervolgens deed) is een verbinding die ik niet snel zal leggen. Simpelweg omdat je dan echt een dusdanige verkorting, hypertonie of structurele standsverandering moet hebben om het niet mogelijk te maken zonder te rekken een volledig rom te halen. Als je vervolgens een oefening deed als overhead press of iets dan had ik er nog wat in gezien.
Zat een beetje door je log heen te bladeren en kreeg dat idee. Maar ik kan natuurlijk fout zitten, my bad![]()

That dere Improvisatie
Goed bezig T. ondanks wat tegenslagen, keep them trains coming.

Het gaat er hier echt weer aan toe zoals vroeger; jullie die over allehande shit bezig zijn, en jorgyboy die er geen knijt van begrijpt en alleen maar kan zeggen: "Goed bezig Mc, keep it up"![]()